Events 5e Meetup

is voor mij ook eerste meet :D En ik kom zelfs helemaal uit belgië ervoor :D
De video zag er leuk uit en als je wat op het forum rondkijkt kan je wel wat activiteiten en projectjes vinden...
lijken allemaal leuke mensen, dus wat kan er mis lopen?
En boven alles: PONIES!
 
[quote1332169196=Herder]De precieze plannen worden hier op de front page gezet zodra alles ook echt rond is ;)[/quote1332169196]

Het duurt nog wel even tot de meet, dus blijf allemaal rustig, het wordt vanzelf duidelijk. :p
 
[quote1332175636=Herder]
[quote1332169196=Herder]De precieze plannen worden hier op de front page gezet zodra alles ook echt rond is ;)[/quote1332169196]

Het duurt nog wel even tot de meet, dus blijf allemaal rustig, het wordt vanzelf duidelijk. :p
[/quote1332175636]
Het duurt 2 weken, op zich een termijn waarop veel mensen plannen.
Waar zitten jullie nou eigenlijk mee? Met het vinden van een zaal of het geld? Of iets anders? Misschien moet je es wat bronies hier om hulp vragen, dr zitten nu zoveel mensen, er kan vast wel iemand helpen.
 
[quote1332177603=Wolfeh]
[quote1332175636=Herder]
[quote1332169196=Herder]De precieze plannen worden hier op de front page gezet zodra alles ook echt rond is ;)[/quote1332169196]

Het duurt nog wel even tot de meet, dus blijf allemaal rustig, het wordt vanzelf duidelijk. :p
[/quote1332175636]
Het duurt 2 weken, op zich een termijn waarop veel mensen plannen.
Waar zitten jullie nou eigenlijk mee? Met het vinden van een zaal of het geld? Of iets anders? Misschien moet je es wat bronies hier om hulp vragen, dr zitten nu zoveel mensen, er kan vast wel iemand helpen.
[/quote1332177603]

De zaal en het geld zijn geen probleem. Het had vorige week al geregeld moeten zijn maar er is iets fout gegaan bij de zaal, de inschrijvingen zijn open en de locatie Utrecht is ook al duidelijk.
Alleen waar bij Utrecht centraal staat nog niet op het forum.
 
[quote1332455039=Lite-Sparkle]
Brony Rock/Metal Band.

al klinkt dit als een ingewikkelt plan, ik kan misschien een drumkit regelen, 't wordt alleen een lastige kwestie, maar moet te doen zijn Je Presumé.

Git(a)ar(en) wordt dan zelf meenemen denk ik.

bass git(a)ar(en) geldt zelfde voor als met de gitaren.

Keyboard(s)/piano('s) kan, maar hoeft niet. al houd ik zelf van wat Melodisch.

Vocals, ook deze hoeft niet per sé, maar kan wel leuk zijn.


still, het klinkt als een groot en ingewikkelt idee. maar suggesties waren welkom dus,...

Als je je wilt aanmelden, dan is dat mogelijk maar ik vrees gewoon dat het ergens wel gaat floppen ( :( )

*Aanmeld Lijst*

Dusk-Sparkle: Drum.


oh by celestia, ik vraag me af waar ik de moed vandaan heb gehaald om dit te typen en daarna te posten.....
[/quote1332455039]

licht eraan waar de meeting zal zijn enzo, maar ik kan mn basgitaar meenemen en wat nummers proberen te leren van te voren :p hoop dat dit geen flop gaat worden :p

update: weet niet eens of t me wel gaat lukken om erbij te zijn -.- basgitaar meenemen gaat helemaal niet door :(
 
Ik zou ook wel willen spelen in de band maar ben hier zwaar nog niet klaar voor. deze nummers zijn geniaal en van hoog niveau ten minste de gitaar stukken de rest weet ik niet. ben nu al 3 weken bezig op art of the dress xD en het lukt nog niet helaas:( Miss dat ik alleen de lastige er uit kies zou ook kunnen xD
Alleen de intro is wel easy maar ja daar heb je niet veel aan das maar 40 seconde ofzo :p
 
kan ik hierover nog meer informatie vinden?
ik ben niet erg goed met forums zoeken
Waar het precies is hoelaat en of je moet betalen etc?
 
ik zou graag voor BronyFM langs willen komen om een livestream te doen maar dan moet ik wel wifi hebben :(
is dat op de locatie aanwezig en hebben jullie er iets tegen als ik dit doe?

en waar kan ik inschrijven (ben niet de enige die dit wil weten zie ik) XD
 
[quote1332623830=00j666]
ik kan muffins meebrengen, is dat misschien een goed idee?
[/quote1332623830]
Zolang het geen baked bads zijn! :D
 
[quote1332690495=00j666]
ik kan muffins meebrengen, is dat misschien een goed idee?
[/quote1332690495]

geweldig idee, ik zat zelf te denken om cupcakes mee te nemen,
zit iemand daar op te wachten?
 
^ Not sure if want

@Fluttershy:
mijn special somepony laat het afweten na het zien van beeldmateriaal van vorige meets. Dus we zijn terug met 5 Belgen die willen gaan per auto nu. (jij, sc1zo, TSK, vriend van mij en ik)
Ik ben nogal dead set op rijden (hoewel dat spijtig genoeg gelijk staat aan bob spelen ^^;) omdat mijn laatste trein huiswaarts vanuit gent redelijk vroeg vertrekt en we anders de meet vrij vroeg moeten verlaten als ik nog thuis wil geraken. ^^;
I don't know about you, maar ik wil geen seconde missen ^^
 
@Hyfnae
Pretty darn sure I don't want


@Secret: Trein vanuit halverwege NL om in Gent naar huis te geraken?
Dan moet je zeker om 4 uur in de namiddag weer vertrekken of zo xD
Undefined friend = Simon?(oh god I hope I remebered that name correctly o_o)
 
Back
Top