Events 5e Meetup

^
Ik hoop ook van niet maar ik heb nu ff info nodig,
waar op utrecht station gatheren we?
en hoelaat?
ik moet alles nu inplannen want ik kom met 2 a 3 vrienden en ik moet alles inplannen om te kunnen,
 
^
Ik hoop ook van niet xD

--------------------------------------------------------

maar ik heb nu ff info nodig,
waar op utrecht station gatheren we?
en hoelaat?
ik moet alles nu inplannen want ik kom met 2 a 3 vrienden en ik moet alles inplannen om te kunnen,
 
the_gpt_by_hezaa-d4pv9gj.png

The Great and Powerful Trixie demands a time and location for the meetup!

Seriously though, het wordt met de dag lastiger plannen als we geen informatie krijgen.
 
Het probleem is dat de organisatie een mooie zaal had gevonden, maar zover ik weet hebben ze daar helemaal niks meer over gehoord nadat ze vaak geprobeert hebben om hun te bereiken.
Hun doen dus hun best, maar er zijn wat weinig opties op het moment.
 
Als het in Utrecht is zou ik wel kunnen komen, maar hoezo is er zowat geen informatie over de locatie en tijd terwijl het al over 1 week is?
 
[quote1332916949=Marcoooootje1]
Dus... ik neem aan dat deze meet uitgesteld gaat worden? :p
[/quote1332916949]

Dit zou ik persoonlijk niet heel erg vinden als het 1 weekend wordt uitgesteld aangezien het dat weekend paasweekend is. Zou ook verklaren waarom het zo lastig is wat te vinden/organiseren.
 
^ Ik zou dat wel heel erg vinden ^^;
ik heb veel dingen afgezegd voor 7 april en de week erop kan ik niet...

Ik kijk wel sterk uit naar deze meet, dus ik zou het heel jammer vinden als ik ze moet missen =(
 
Ik heb ook veel uitgesteld voor 7 april vrij te krijgen. Zelfs vrij gevraagd aan werk. Ik kan de volgende weekends ook niet wegens werk/stage/Belgische meet ...
Ik hoop echt dat het op 7 april blijft...
 
Hoeveel bronies zouden niet komen als er geen zaal is? Wij kunnen nog steeds met muffins en appels over straat, liedjes zingen en lekker praten over ponies.

Helaas is er dan geen tekenwedstrijd, D&P, of andere dergelijke evenementen, en missen we de aflevering live... Maar dat is niet waar een meet om draait, toch?
 
Ja, wat MuffinSucker zegt, zonder zaal kan het alsnog een leuke dag worden.
En anders had ik nog het idee om weer de Moira in Utrecht te vragen nu we toch met weinig zijn.
 
[quote1332933420=Marcoooootje1]
Ja, wat MuffinSucker zegt, zonder zaal kan het alsnog een leuke dag worden.
En anders had ik nog het idee om weer de Moira in Utrecht te vragen nu we toch met weinig zijn.
[/quote1332933420]
doen o.0 (dat is toch waar de vorige meet was?)
 
Zonder zaal ben ik nog steeds van de partij :D
Ik kan enkel niet van dag veranderen...dat zou het probleem zijn :D
En euhm... gewoon een lokale McDo raiden: tafels aaneen zetten/ kleine oppervlakte claimen en je kan nog steeds wel wat doen.
Zolang er wat gegeten word kan men er moeilijk iets op zeggen :D
 
Als je een meet hebt vanaf 50 man is het moeilijk om zonder zaal te zitten. Als het goed weer is kan een park nog uitkomst bieden, maar anders loop je alleen de hele dag door Utrecht. Op zaterdag zal er nergens plek zijn voor meer dan 50 man, al helemaal niet in het paasweekend.
 
[quote1332947368=Hyfnae]
ik wil wel cupcakes waar minstens 20% rainbow dash in zit.
[/quote1332947368]

nnnnnope,
ik was wel van plan om er appel cupcakes van te maken, maar ik heb geen idee of ik het wel doe.

btw, voor mensen die ver moeten reizen, vanaf 2 april zijn er dagkaarten bij de AH!
 
[quote1332951876=Hyfnae]
ik wil wel cupcakes waar minstens 20%
rainbow dash
in zit.
[/quote1332951876]

ik wil die met 120% hyfnae wel...
 
Back
Top