Events 5e Meetup

[quote1331646166=Superlopje]
[quote1331576368=ghhumor]
Ja ik wil heel graag ook komen.
Maar ik ben pas 14-15 en ben gelimiteerd zegmaar.
Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hallo mam ik ga naar een meeting in utrecht voor een kleine meisjes show met allemaal volwassen mannen. Kan iemand helpen?
[/quote1331576368]
Ik ben 13 en heb het ze gewoon verteld. Ik mag wel naar de meet alleen moet een van m'n ouders wel mee... hopelijk vindt niemand dat vervelend ofzo.
[/quote1331646166]

Geen probleem, ze zijn van harte welkom.
 
[quote1331662980=Chaobaozi]
Ik heb zojuist de video bekeken die BNN illegaal heeft genomen. En ik merkte op dat jullie ook hulp / cursus gaven bij het kammen van de brushables. Iedereen weet ondertussen wel hoe vreselijk ze uit de verpakking komen, en hoe lastig het is om deze te kammen zodat ze daadwerkelijk lijken op de echte ponies =P. Wordt er zoiets ook gegeven / gedaan bij de 5e meetup? Pwetty Pwease?
[/quote1331662980]

Hey chao, dat was ik :p en ik ga het deze meet helaas niet meer doen, omdat ik heb gemerkt dat ik het toch heel moeilijk vind om meerdere mensen tegelijk te coördineren en ik ook wat meer wil rondlopen.
Als je toch desperate bent om je brushies te stylen, hier is een thread met heel veel links en tips.
http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?8770.0
 
Awh, nouja, het idee was leuk. Ik snap dat het lastig te overzien wordt als er meerdere komen. Dit weerhoudt mij niet om toch een paar mee te nemen though! =P
 
Man ik zou graag komen, zij het niet dat ik me de avond ervoor zeer waarschijnlijk klemzuip en op zaterdagavond een diner heb van 17:00 tot.... Erg laat.
 
wij willen ook wel komen :) en we hbben de mogelijk om nog 3 belgen mee te nemen (regio antwerpen - afspreken op een bepaalde plaats bv. centraal station ofzo)
dus shoot :)
 
[quote1331750274=Potitius]
Man ik zou graag komen, zij het niet dat ik me de avond ervoor zeer waarschijnlijk klemzuip en op zaterdagavond een diner heb van 17:00 tot.... Erg laat.
[/quote1331750274]
Dus klemzuipen en een diner... of ponies.

De keus lijkt mij snel gemaakt, denk ik. :)
 
@Fluttershy: yay!
Ik, een vriend van me en Sc1zo gaan voorlopig al.

Anyway, samen hebben we dan plaats voor 4 meer bronies om mee te nemen naar Utrecht. (of 5, als het niet erg gevonden wordt om met 3 op de achterbank samengedrukt te zitten voor de hele reis)

Ik vertrek wel vanuit West-vlaanderen (regio Tielt), maar ik passeer zowiso langs Gent en Antwerpen, waar ik eventueel nog mensen kan oppikken.
 
Ik heb het eventjes doorgelezen, AND I'M SO EXCITED!
Alleen is het helemaal niet zeker dat ik kom, omdat ik bij een musical meedoe, en we zitten net in de repetitieweekenden
Bovendien ben ik 16, dus.. ouders enzo..
Ik ga hopen dat een van mijn rl bronies wil rijen (a)
edit: geen musical, nou nog vervoer

Aboot music: ik speel zelf piano. Ik heb geen keyboard en geen ponymusic ervaring, maar ik kan wel akkoorden spelen. Dus als je nog backup nodig hebt?
 
[quote1331806482=Comrade]
[quote1331750274=Potitius]
Man ik zou graag komen, zij het niet dat ik me de avond ervoor zeer waarschijnlijk klemzuip en op zaterdagavond een diner heb van 17:00 tot.... Erg laat.
[/quote1331750274]
Dus klemzuipen en een diner... of ponies.

De keus lijkt mij snel gemaakt, denk ik. :)

[/quote1331806482]

Klemzuipen en ponies kunnen wel samengaan, allen zit ik met dat diner zaterdag.
Als ik voor 4uur terug kan zijn kan ik misschien nog wel komen
 
[quote1331829813=Secret]
@Fluttershy: yay!
Ik, een vriend van me en Sc1zo gaan voorlopig al.

Anyway, samen hebben we dan plaats voor 4 meer bronies om mee te nemen naar Utrecht. (of 5, als het niet erg gevonden wordt om met 3 op de achterbank samengedrukt te zitten voor de hele reis)

Ik vertrek wel vanuit West-vlaanderen (regio Tielt), maar ik passeer zowiso langs Gent en Antwerpen, waar ik eventueel nog mensen kan oppikken.
[/quote1331829813]
Awesome! ^^ Hopelijk gaan we gaan :D ma mijn vriend is zone bronie dat de kans 100% is :D haha,
 
Sc1zo woont in de buurt van Antwerpen, als er meer geïnteresseerden zijn kunnen we hen mss best wat "herorganiseren" wie wie oppikt? :3
Want Sc1zo oppikken is voor mij 20 minuutjes omrijden... op weg de naar Utrecht

Of allemaal naar centrum Antwerpen en dan gwn zien wie bij wie in de auto kruipt ^^


Ik ga er alles aan doen om mee te kunnen/mogen ^^
(Almost) nothing can stop me!
 
[quote1331838192=Secret]
Sc1zo woont in de buurt van Antwerpen, als er meer geïnteresseerden zijn kunnen we hen mss best wat "herorganiseren" wie wie oppikt? :3
Want Sc1zo oppikken is voor mij 20 minuutjes omrijden... op weg de naar Utrecht

Of allemaal naar centrum Antwerpen en dan gwn zien wie bij wie in de auto kruipt ^^


Ik ga er alles aan doen om mee te kunnen/mogen ^^
(Almost) nothing can stop me!
[/quote1331838192]
idd.. anders gaat het nogal een boeltje worden denk :D haha, mij maakt het ni uit ;) als niemand mee wilt dan is da zo he :d kans verkeken! nah :D
 
Als niemand mee wil gaan we wrs beter samen met 1 auto
Spaart wat kosten en is veel gezelliger ofcourse ;)
 
Back
Top