Events 5e Meetup

Ik was van plan om een soort logboek te maken!
Met een paar vragen erin zoals:
- Naam
- Geboren in DD/MM/JJJJ
- Komt uit
- Hoeveelste grote meet
- Hoeveel mini meets ben je geweest?
- Fav pony/song/episode
- Werkzaam in...
- Vertel iets meer over jezelf
-ETC. ETC. ETC

Anyone aproves this shit?
 
[quote1335649376=ghhumor]
Ik was van plan om een soort logboek te maken!
Met een paar vragen erin zoals:
- Naam
- Geboren in DD/MM/JJJJ
- Komt uit
- Hoeveelste grote meet
- Hoeveel mini meets ben je geweest?
- Fav pony/song/episode
- Werkzaam in...
- Vertel iets meer over jezelf
-ETC. ETC. ETC

Anyone aproves this shit?
[/quote1335649376]

Wat ga je uiteindelijk doen met al die informatie? ;)
 
[quote1335871040=ghhumor]
Een logboek maken ;D
[/quote1335871040]
Dat snapte ik gelukkig al ;) Maar voor jezelf, of ga je het openbaar maken? Niet iedereen wil zijn privé dingetjes all over the place ^^
 
Captains logbook
Stardate 312514
i have arrived on a strange convention of some sorts.
They seem to have a very terrestral worshipping of multi coloured equine life forms...
 
[quote1335896407=Sc1zo]
Captains logbook
Stardate 312514
i have arrived on a strange convention of some sorts.
They seem to have a very terrestral worshipping of multi coloured equine life forms...
[/quote1335896407]
LOL
 
Aangezien het eten dus blijkbaar niet wordt geregeld en de groep zich toch gaat splitsen, want het is onmogelijk om met >100 mensen ergens te eten, wilde ik kijken of er misschien animo was om naar De Oude Muntkelder te gaan. Het is een pannenkoekenrestaurant in het centrum van Utrecht met een best wel awesome menukaart.
http://www.deoudemuntkelder.nl/nl/menukaart/pannenkoeken/
Het is niet zo goedkoop als mac donalds oid, maar wel veel lekkerder. xD

Als er genoeg animo voor is wil ik best wel reserveren voor een groepje. Het gaat denk ik wel slechts tot 15 à 20 mensen maximaal want het is niet zo'n heel groot restaurant en het is kortdag. Graag voor volgende week maandag laten weten. :p
 
Hehe, we hebben ooit bij de Muntkelder met zo'n 40 mensen gegeten, zat erg krap ja :p
Klinkt gezellig, maar ik denk dat ik moet overslaan omdat ik niet genoeg geld meer heb.
Ik gok erop dat zeker dat helft er wel belangstelling voor zal hebben!
 
Ok, een pannekoek met vlees en dergelijke...
Ziet er wat raar uit :D
Maar moet zeggen dat het mss wel lekker kan zijn.
Maar ik zal passen want denk dat je dan met bus moet gaan en zal dat niet betalen... Nederlands systeem is vrij raar...
 
wat ook makkelijk is is met de tom tom een pizzeria dicht bij op te zoeken en dan met de auto een hoop pizza's ophalen, als iedereen bijschuift kan het makkelijk gebeuren :)
 
Ik weet heel zeker dat mijn collega's bij de mac niet vrolijk worden van 100 man die samen in één keer naar binnen komen wandelen. (misschien de manager wel, maar die is toch gek, dus dat telt niet)
Als je met een grote groep ergens gaat eten, is het misschien handig om even vooruit te bellen, zodat de zaak zich erop voor kan bereiden.
 
[quote1336130099=Gindranis]
Ik weet heel zeker dat mijn collega's bij de mac niet vrolijk worden van 100 man die samen in één keer naar binnen komen wandelen. (misschien de manager wel, maar die is toch gek, dus dat telt niet)
Als je met een grote groep ergens gaat eten, is het misschien handig om even vooruit te bellen, zodat de zaak zich erop voor kan bereiden.
[/quote1336130099]

Dat hebben de meeste medewerkers in het algemeen bij verschillende horeca's. In dat geval is het samenwerkingsverband dan een test op zich. Bij mijn McDonald's is het in het geval van een ongewone gastenstroom dan goed doorbikkelen en goed aansturen door CT'ers en managers. En het is nu niet zo dat je in een super fancy restaurant zich waar bijna 30 totaal verschillende menu's op de kaart staan, bij de McDonald's heb je nu 11 sandwiches, Chicken McNuggets in verschillende aantallen, en waarschijnlijk bestellen geen/weinig mensen salades, dus dat scheelt weer, en friet loopt constant door dan, met de sandwiches verdeeld over drie stations. Daarnaast is het niet zo dat iedereen tegelijk bestelt aan de counter, dus je hebt ruimte om nieuwe producten down te doen.

Maar het is wel handig om van tevoren te bellen dat je met een grote groep komt eten, dus bij de McDonald's bel je ongeveer 10 minuten van tevoren op (grill-sandwiches zijn beperkt houdbaar in de bin). Waarschijnlijk wilt iedereen wel een Big Tasty dan (sinds kort terug en stilt stevige trek na zo'n lange dag), dus op de Grill 2 kant kan het hectisch worden. Brace yourselves, shitload of Big Tasties incoming!
 
Ik ben het eens met op voorhand bellen, maar een 10 minuten is te weinig :D
100 burgers heeft tijd nodig :D
Bij de Quick waar ik werk kunnen er (reglementair) 6 burgers per plaat komen. Dit durft op te lopen naar 9 grote burgers of 12 kleine burgers. Maar alleszins nog wel ongeveer 10 platen nodig... De maaktijd zal iets rond een anderhalve minuut per plaat liggen.
Dan nog eens een kleine 'what the buck is dat hier' tijd inlassen voor de manager en werknemers...
Ik gok dat je beter een half uur op voorhand belt/mailt wat je wil en dan zegt: Ik kom om *tijdstip* die ophalen.
Alleszins eigen ervaring, weet neit of het telt... En dit is gerekend dat echt 10 man McDo gaat eten :D
 
[quote1336226878=Gindranis]
Ik weet heel zeker dat mijn collega's bij de mac niet vrolijk worden van 100 man die samen in één keer naar binnen komen wandelen. (misschien de manager wel, maar die is toch gek, dus dat telt niet)
Als je met een grote groep ergens gaat eten, is het misschien handig om even vooruit te bellen, zodat de zaak zich erop voor kan bereiden.
[/quote1336226878]

wees dan blij dat ze niet in parijs werken.
mijn vader was daar met zijn werk op schoolreis. gaan ze met een groep van 10 man 10 burgers per persoon bestellen XD. die jongen achter de bar helemaal in paniek. maar uiteindelijk hebben ze de burgers binnen een paar minuten gekregen.
 
Back
Top