Events 5e Meetup

Ik heb even met Hydra gesproken en hem gevraagd hier wat meer info te geven. Ze zijn iig bezig voor de mensen die zich afvragen of het stil ligt :p
 
[quote1332961051=Baree]
Ik heb even met Hydra gesproken en hem gevraagd hier wat meer info te geven. Ze zijn iig bezig voor de mensen die zich afvragen of het stil ligt :p
[/quote1332961051]

Thanks :)
 
(Totaal Late Post)

ik had vanmiddag een gesprek op de IRC met nido over de meet,

Copy Paste:

16:18 <nido> maarre; je had mij (ons) nodig?
16:19 <Filly-Lity-Sparkle> nou er werd een beetje gevraagd in de IRC over de vijfde meet
16:20 <nido> ja; daar ga ik vanavond duidelijkheid over krijgen; ik ben bang dat ik nu niet veel kan zeggen
<Filly-Lity-Sparkle> ah..
<Filly-Lity-Sparkle> ok
<Filly-Lity-Sparkle> understood
16:21 <nido> we hadden een zaal, maar die bleek achteraf toch geen ruimte voor ons te hebben; dus er wordt nu als een gek naar nieuwe ruimte gezocht
16:22 <Filly-Lity-Sparkle> ah
<Filly-Lity-Sparkle> sterkte en geluk
<nido> er gaat een meet komen; dat beloof ik je; alleen misschien geen grote
<nido> tnx
<Filly-Lity-Sparkle> okay bedankt voor de info
<nido> vanaaf hebben we waarschijnlijk ook een announcement
16:23 <Filly-Lity-Sparkle> ik zal het nieuws scherp in de gaten houden


Heb dus A.U.B geduld met de mods, zoals je kan lezen hebben ze het momenteel niet erg makkelijk dus laten we met z'n allen gewoon rustig deze week afwachten op nieuws. als we ze continu vragen gaan stellen kost het hun tijd om dit te lezen en eventueel te beantwoorden.


Asjeblieft Denk aan de organisatie/moderators.

kap met de vragen, ik heb zelf ook vragen gesteld, maar hierop is nu een duidelijk antwoord gekomen.

kunnen we hiermee vrede vinden?


Organisatie, ik wens jullie zoals ik nido vanmiddag wenste veel sterkte met het voor me kaar krijgen van de meet.
 
Ik stem in, veel geluk met het vinden van een nieuwe zaal! Wij stellen het enorm op prijs dat er zo veel moeite wordt gedaan om gekke bronies gelukkig te maken. :3
 
Zaal is enkel nodig voor aflevering te spelen...
Voor mij is in een McDo of park zitten met z'n allen al goed :D Gewoon wat meer wandelen en meer openbaar zijn.
Spreading love & tolerance trough the streets of Utrecht!
 
@Mijn liefste landgenootjes met wie er vervoer afgesproken was enzo: met de grote meet afgeschaft, ga ik mijn plannen wijzigen en naar Nederland trekken voor de Rotterdamse meet (deze zaterdag, de 31ste)
ipv. over te gaan op de mini meet die de grote meet gaat vervangen (de 7de)

Als er mensen willen/kunnen meegaan naar Rotterdam ipv. Utrecht, kan dat natuulijk wel! Maar deze taxi rijdt in ieder geval niet naar Utrecht op 7 april, sorry! ^^;
 
Dus de 7e is er geen grote brony meet met alles er op en er aan ? wel beetje disapointing. miss kom ik dan de 31ste wel ook na rotterdam dan xD das ook toevallig nie zo heel ver :p
 
[quote1333383796=Superlopje]
Je weet dt dat vandaag is toch?
[/quote1333383796]
Huh dacht juist 31 april wanneer is de meet voor rotterdam? was die afgelopen zaterdag?
 
[quote1333386295=japiooo321]
[quote1333383796=Superlopje]
Je weet dt dat vandaag is toch?
[/quote1333383796]
Huh dacht juist 31 april wanneer is de meet voor rotterdam? was die afgelopen zaterdag?
[/quote1333386295]

Ondanks dat dr een dikke link bovenaan de pagina staat, hier de kalender voor events.
http://bronies.nl/e107_plugins/calendar_menu/calendar.php

Is wel handig dat in de gaten te houden voor planning ;)
 
hoe laat en waar moeten we zijn? 't is in Utrecht, zover ben ik al. Maar waar in utrecht... Burger king ofzo? :p

Wordt tof. Tot morgen mensen ^^
 
[quote1333708223=Davh11]
hoe laat en waar moeten we zijn? 't is in Utrecht, zover ben ik al. Maar waar in utrecht... Burger king ofzo? :p

Wordt tof. Tot morgen mensen ^^
[/quote1333708223]

Zie deze thread http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?18644
 
voor wie het nog niet gezien heeft: http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?22763.20
 
Hey, ik kreeg weer eens een geniaal idee
Ik neem mijn mega paintset mee zodat ik (en andere geintereseerde) ponies kunnen repainten

Ik neem natuurlijk requests aan
Kosten zijn onbekend maar voor zover ik weet zijn de eerste 5 gratis.
(zie later wel een prijs, een arttrade zal ik in ieder geval aannemen)

Nog vragen?
 
Ik heb ook een idee!
Ik heb het al met een paar mensen besproken, maar we willen de nieuwe episode herzien op de meet omdat hij ZO AWESOME is.
 
^ Ik weet zeker dat daar wel tijd voor gemaakt kan worden.
Het was een awesome episode en het zou leuk zijn om reacties van zoveel in het echt te zien.
< Heeft al zin in de meeting, en gister treinkaartjes gekocht, dus het is zeker dat ik kom. Tenzij de trein hier ook crasht en mij zwaar verwoord en/of vermoord.
Ook denk ik dat ik m'n keyboard wel mee kan nemen naar de meet, loop om wat pony songs te spelen als ik me verveel (alsof dat ooit gaat gebeuren) pas wel op, want ik ben een newb @ piano spelen!
Ik weet nog niet zeker hoe het met de bus zal gaan, aangezien de zaal deze keer zo ver is
mlp___fim__angry_pinkamena_by_sileresp-d413vjf.png

Maar gelukkig is er nu wel een zaal, het was triest dat die anderen jullie hebben laten zitten op 7 April. Of eigenlijk laten "lopen", zo gezegd.
v Heeft veel goede ideeën voor de meet.
 
Back
Top