5de Dutch Meet. Bespreek het hier!

[quote1334862691=stjonal]
weet iemand waar er gemeet wordt? op Utrecht centraal of in Hal 16?
Want ik heb echt geen idee hoe daar te komen vanuit Utrecht centraal...

maar, ik zie wel hoe het gaat :)
[/quote1334862691]
Volgens mij wordt er gemeet in Hal 16 zelf, maar ik kan wel met je meegaan naar Hal 16 vanaf Utrecht Centraal ;)
 
[blockquote]FireFly wrote ...

Volgens mij wordt er gemeet in Hal 16 zelf, maar ik kan wel met je meegaan naar Hal 16 vanaf Utrecht Centraal [/blockquote]
dat zou fantastisch zijn! als dat zou kunnen, you make my smile as wide as a mile (om Pinkie maar te quoten)
dat moeten we zeker afspreken! :eek:mg:
 
[quote1334864513=stjonal]
[blockquote]FireFly wrote ...

Volgens mij wordt er gemeet in Hal 16 zelf, maar ik kan wel met je meegaan naar Hal 16 vanaf Utrecht Centraal [/blockquote]
dat zou fantastisch zijn! als dat zou kunnen, you make my smile as wide as a mile (om Pinkie maar te quoten)
dat moeten we zeker afspreken! :eek:mg:
[/quote1334864513]
Owkee, dan zal ik ff kijken hoe we daar moeten komen!
 
[quote1334897839=stjonal]
weet iemand waar er gemeet wordt? op Utrecht centraal of in Hal 16?
Want ik heb echt geen idee hoe daar te komen vanuit Utrecht centraal...

maar, ik zie wel hoe het gaat :)
[/quote1334897839]

Ik zet vandaag nog de plannen voor reizen online :)

[quote1334897858=JackySparrow]
vraagje: hoe zit het met ruil/verkoop mogelijkheden? Niet dat ik van plan ben een hele koffer mee te nemen, maar stel ik heb wat dubbele g4 of wat blind bags.
[/quote1334897858]

Ruilen is natuurlijk nooit een probleem. Ik weet niet in hoeverre andere mensen dingen meenemen maar is misschien een idee om er een topic over te maken om dat te peilen. Verkoop zal ik even met de orga bespreken, aangezien we anderen hebben gevraagd het te beperken tot giften voor de veiling. Zaal heeft aardig was gekost en we zitten liever niet met een schuld te kijken uiteindelijk. ^^
I'll let you know :)
 
In dit topic staan pony van G3 die ik graag zou willen ruilen voor de compleete namenlijst kun je pm stuuren.
http://bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?11343

Bij geen reactie om te ruilen neem ik natuurlijk ook niks mee.
Ik ruil ook het liefst om me verzameling compleet te krijgen.
 
Zijn er mensen die met mij de fanfic wedstrijd zouden willen jureren? Als het even kan iemand die ook wel wat "darker" verhalen leest? Ik zal geen grimdark toestaan, maar dark waarschijnlijk wel.
 
[quote1334930497=Baree]
Zijn er mensen die met mij de fanfic wedstrijd zouden willen jureren? Als het even kan iemand die ook wel wat "darker" verhalen leest? Ik zal geen grimdark toestaan, maar dark waarschijnlijk wel.
[/quote1334930497]

ik kan wel helpen (als niemand anders zich ervoor aanmeld tenminste :p lees niet veel fanfics, maar kan wel goed beoordelen)
 
@stjonal
We kunnen in een halfuurtje er hern lopen vanaf Station Utrecht Maliebaan met (hopelijk) een paar andere mensen, we kunnen ook met de bus vanaf centraal gaan, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
 
uhmm vraagje is er WI-FI in hal 16 die ik zou kunnen gebruiken voor mijn livestream?

en zijn er nog mensen die via den bosch reizen? heb mogelijk 1 persoon maar meer is altijd beter :)
 
Leflozz would love to participate in such a meeting, sadly hes a lazy fucjtard and just sits home all day:3
 
Ik heb hier ook veel zin in, de vorige meet moest ik i.v.m. mijn vakantie helaas missen, maar deze keer mis ik het niet! :D
 
[quote1335019124=FireFly]
@stjonal
We kunnen in een halfuurtje er hern lopen vanaf Station Utrecht Maliebaan met (hopelijk) een paar andere mensen, we kunnen ook met de bus vanaf centraal gaan, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
[/quote1335019124]

dat kunnen we doen, maar als je een OV kaart hebt, kunnen we ook met de bus gaan die Herder heeft voorgestelt, maar als je geen OV kaart hebt kunnen we ook lopen.

Voor alle andere die wellicht vanuit Utrecht centraal komen, wellicht kunnen we ergens daar met een groe(je) meeten, en gezamelijk via de bus/lopend gaan, misschien wel gezellig :p
PM me dan ff, dan houd ik ff een lijstje bij...

FireFly, kan ik aannemen dat je de weg kent als we met de benenwagen gaan? :grin:
 
[quote1335021393=stjonal]
[quote1335019124=FireFly]
@stjonal
We kunnen in een halfuurtje er hern lopen vanaf Station Utrecht Maliebaan met (hopelijk) een paar andere mensen, we kunnen ook met de bus vanaf centraal gaan, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
[/quote1335019124]

dat kunnen we doen, maar als je een OV kaart hebt, kunnen we ook met de bus gaan die Herder heeft voorgestelt, maar als je geen OV kaart hebt kunnen we ook lopen.

Voor alle andere die wellicht vanuit Utrecht centraal komen, wellicht kunnen we ergens daar met een groe(je) meeten, en gezamelijk via de bus/lopend gaan, misschien wel gezellig :p
PM me dan ff, dan houd ik ff een lijstje bij...

FireFly, kan ik aannemen dat je de weg kent als we met de benenwagen gaan? :grin:
[/quote1335021393]
Ik heb geen OV-Kaart, en de benenwagen-route staat volgens mij op de vervoer-thread.
Maar ik weet niet of we vanaf Utrecht Centraal naar Hal 16 kunnen lopen, maar in ieder geval wel vanaf Utrecht Maliebaan, heb ik begrepen.
*EDIT*
Ik kan op station Utrecht Maliebaan zijn om 11:02 en op Utrecht Centraal om 11:08 of 10:54.
 
En ik heb mijn wachtdienst weg kunnen ruilen met een collega, dus nu ben ik verzekerd dat ik kan. Zeg, verkopen ze nog die NS kaartjes bij de AH?
 
[quote1335189836=FireFly]
[quote1335021393=stjonal]
[quote1335019124=FireFly]
@stjonal
We kunnen in een halfuurtje er hern lopen vanaf Station Utrecht Maliebaan met (hopelijk) een paar andere mensen, we kunnen ook met de bus vanaf centraal gaan, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
[/quote1335019124]

dat kunnen we doen, maar als je een OV kaart hebt, kunnen we ook met de bus gaan die Herder heeft voorgestelt, maar als je geen OV kaart hebt kunnen we ook lopen.

Voor alle andere die wellicht vanuit Utrecht centraal komen, wellicht kunnen we ergens daar met een groe(je) meeten, en gezamelijk via de bus/lopend gaan, misschien wel gezellig :p
PM me dan ff, dan houd ik ff een lijstje bij...

FireFly, kan ik aannemen dat je de weg kent als we met de benenwagen gaan? :grin:
[/quote1335021393]
Ik heb geen OV-Kaart, en de benenwagen-route staat volgens mij op de vervoer-thread.
Maar ik weet niet of we vanaf Utrecht Centraal naar Hal 16 kunnen lopen, maar in ieder geval wel vanaf Utrecht Maliebaan, heb ik begrepen.
*EDIT*
Ik kan op station Utrecht Maliebaan zijn om 11:02 en op Utrecht Centraal om 11:08 of 10:54.
[/quote1335189836]

Ik ga zowiezo met de bus vanaf Utrecht Centraal, en ik heb nog wel een reserve OV die je kan gebruiken als je wilt.
 
[quote1335196332=Filly]
[quote1335189836=FireFly]
[quote1335021393=stjonal]
[quote1335019124=FireFly]
@stjonal
We kunnen in een halfuurtje er hern lopen vanaf Station Utrecht Maliebaan met (hopelijk) een paar andere mensen, we kunnen ook met de bus vanaf centraal gaan, maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
[/quote1335019124]

dat kunnen we doen, maar als je een OV kaart hebt, kunnen we ook met de bus gaan die Herder heeft voorgestelt, maar als je geen OV kaart hebt kunnen we ook lopen.

Voor alle andere die wellicht vanuit Utrecht centraal komen, wellicht kunnen we ergens daar met een groe(je) meeten, en gezamelijk via de bus/lopend gaan, misschien wel gezellig :p
PM me dan ff, dan houd ik ff een lijstje bij...

FireFly, kan ik aannemen dat je de weg kent als we met de benenwagen gaan? :grin:
[/quote1335021393]
Ik heb geen OV-Kaart, en de benenwagen-route staat volgens mij op de vervoer-thread.
Maar ik weet niet of we vanaf Utrecht Centraal naar Hal 16 kunnen lopen, maar in ieder geval wel vanaf Utrecht Maliebaan, heb ik begrepen.
*EDIT*
Ik kan op station Utrecht Maliebaan zijn om 11:02 en op Utrecht Centraal om 11:08 of 10:54.
[/quote1335189836]

Ik ga zowiezo met de bus vanaf Utrecht Centraal, en ik heb nog wel een reserve OV die je kan gebruiken als je wilt.
[/quote1335196332]
Dat kan wel handig zijn, bedankt! ik stuur je de plannen nog we even per PM.
 
[quote1335200133=squallkitty]
uhmm vraagje is er WI-FI in hal 16 die ik zou kunnen gebruiken voor mijn livestream?

en zijn er nog mensen die via den bosch reizen? heb mogelijk 1 persoon maar meer is altijd beter :)
[/quote1335200133]
Het is niet de bedoeling dat het een laptop party wordt maar als je een bepaald doeleind ervoor hebt, kun je aan nido vragen of je gebruik mag maken van wifi. Zou hem even PM'en dan.

@mensen die geen OV hebben, zoals ik al zei is het voor mij in principe geen probleem om te lopen vanuit Utrecht Malieveld dus jullie hoeven niet bang te zijn dat dat mis gaat. Sowieso zal daar een groep staan die groot genoeg is om elkaar te herkennen en samen te lopen en ik zal er voor zorgen dat er een verantwoordelijke aangestelde persoon staat die de weg leid. Of ik dat zelf ben of iemand anders laat ik nog weten. Als iemand zich geroepen voelt en de groep daar op zich wil nemen om ze naar de locatie te leiden, laat dat ook even weten. ;)

Maar misschien is het handiger om plannen met vervoer te bespreken in het topic dat daarvoor aangemaakt is.
 
Back
Top