5de Dutch Meet. Bespreek het hier!

[quote1334312027=FireFly]
Ik probeer er zeker te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik naar Hal 16 moet gaan vanaf het station... :p
[/quote1334312027]

Zoals ik al zei elke 15 minuten vertrekt er een bus zo'n beetje, 9292ov.nl is je vriend :p

En Herder... Ik zal het deze zaterdag ff checken XD
 
[quote1334312027=FireFly]
Ik probeer er zeker te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik naar Hal 16 moet gaan vanaf het station... :p
[/quote1334312027]

We gaan nog even kijken hoe we dat gaan aanpakken, of we weer gaan pinkie pie march gaan doen vanuit een ander station of dat we idd gewoon zeggen dat we de mensen daar wel zien. Hoe dan ook is het makkelijk genoeg te bereiken. ;)
 
[quote1334323986=Herder]
[quote1334312027=FireFly]
Ik probeer er zeker te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik naar Hal 16 moet gaan vanaf het station... :p
[/quote1334312027]

We gaan nog even kijken hoe we dat gaan aanpakken, of we weer gaan pinkie pie march gaan doen vanuit een ander station of dat we idd gewoon zeggen dat we de mensen daar wel zien. Hoe dan ook is het makkelijk genoeg te bereiken. ;)
[/quote1334323986]
Owkee dan, dat zullen we wel zien. Bedankt!
 
[quote1334330881=EverLight]
Zoals ik al zei elke 15 minuten vertrekt er een bus zo'n beetje, 9292ov.nl is je vriend
[/quote1334330881]
9292.nl tegenwoordig, ze hebben kennelijk geen openbaar vervoer meer :p
 
ik ben er zeker, maar is er iemand vanuit de omgeving oss/den bosch die hier heen gaat?

miss kunnen we toch op utrecht centraal ontmoeten en dan samen daar heen gaan want ik heb geen idee hoe ik er moet komen via openbaar vervoer XD
 
Buck... 12 mei wordt een beetje lastig voor mij ivm mijn vakantie. En Utrecht Centraal is dan immers vrij lastig te bereiken vanuit Hong Kong. Nou ja, de volgende keer beter.
 
[quote1334510921=Starlight]
Ik en mijn vriend komen vanuit Eindhoven met de trein. Somepony die wilt meereizen? :)
[/quote1334510921]

Oh! Me ,me ,me. We hebben dan waarschijnlijk dezelfde trein als hyfnae en alle andere limbo's =P ik vertrek zelf ook vanuit eindhoven :3
 
Hmmm, zal er van af hangen:
1) Kan ik vrij krijgen van werk? Normaal wel als ik het snel doe...
2) Is er een Belgische brony die gaat met de auto en mss een plaatsje heeft? Ik woon nabij Antwerpen en wil nog wel beetje Vlaanderen doorkruisen, maar kan niet meer de kosten dragen voor helemaal naar Utrecht te gaan (was bij de 4.5 meet de enigste Belg voor zij die dit herinneren...de treinkosten waren vrij hoog :/ ). Dus laat iets weten plz...pwetty pwease? :)
 
wie gaat er vanaf rotterdam of den haag ?
dit is mijn eerste meet en ik vind het persoonlijk een beetje onprettig om alleen te reizen :$
 
Rotterdam? Aye, niet vanaf centraal though. Ik vertrek vanaf Rotterdam Alexander, en iemand om mee te reizen is altijd gezelliger :)
 
Back
Top