5de Dutch Meet. Bespreek het hier!

/schaamt zich omdat ze nooit hier online is OTL/

Geneke komt ook, vorige x was ik ziek, maar nu gaan we ervoor. Misschien komen wat van mijn vrienden ook mee, maar dat weten ze nog niet zeker. Heb me net even ingeschreven [:
 
[quote1335998465=Secret]
Scizo, neem flutterlion mee!
[/quote1335998465]

Alsof ik die NIET mee zou nemen :D
had al gezegd dat ik naar zo veel mogelijk meets zou komen om de vlag te laten wapperen...en als ik niet kom kan je die komen afhalen :D
Ik ga naar het stad (lees Antwerpen) verhuizen binnen ongeveer een week. Mijn studio is LETTERLIJK 2 tramhaltes of 15 minuten stappen van de zaal vandaan, dus lekker bereikbaar :)
Dit betekent concreet: mini after parties na meets en een plaats voor te crashen voor andere bronies :)
 
*appears in thread of a meet he won't be attending*


[quote1335998730=Sc1zo]
Dit betekent concreet: mini after parties na meets en een plaats voor te crashen voor andere bronies :)
[/quote1335998730]
Oh god that sounds awesome. dibs.


*leaves thread*
 
Heb denk ik plaats voor enkele bronies... Moet nog mijn meubels verhuizen, maar denk dat er wel 2 luchtmatrassen kunnen komen en slaap zelf in een vrij groot dubbelbed... Dus een brony die niet vies is van mij kan er bij liggen.
Voor de vrouwen: Lees de disclaimer voordat je overeenkomt met de terms of agreement :D
(Niet echt, wss te verlegen om nog maar om te kijken :D )
 
Ben van het weekend erachter gekomen dat ik er niet bij kan zijn. Heb dan een Q-Dance Vrijwilligersdag in Biddinghuizen. :)
 
[quote1336038807=DissOrder]
Ben van het weekend erachter gekomen dat ik er niet bij kan zijn. Heb dan een Q-Dance Vrijwilligersdag in Biddinghuizen. :)
[/quote1336038807]

Q-Dance...what the buck is that?
 
[quote1336045249=Sc1zo]
[quote1336038807=DissOrder]
Ben van het weekend erachter gekomen dat ik er niet bij kan zijn. Heb dan een Q-Dance Vrijwilligersdag in Biddinghuizen. :)
[/quote1336038807]

Q-Dance...what the buck is that?
[/quote1336045249]
[youtube]naZRtXbRi8E[/youtube]
 
[quote1336218778=Superlopje]
Vraagje: gaat er alcohol geschonken worden?
[/quote1336218778]

Voorpagina van de site:
"There won't be any alcohol available at Hal 16. Because of this, we decided that you are allowed to bring some alcohol yourself. This doesn't mean you can bring liters of spirits or kegs of beer, but a small amount is allowed for those who like a drink or two."

dus wrs wel, maar niemand gaat er een zuippartij van maken ofzo
 
Ok. Dan is er 99% kans dat ik kom.
YAY! mijn eerste meet!
 
[quote1336244295=Secret]
[quote1336218778=Superlopje]
Vraagje: gaat er alcohol geschonken worden?
[/quote1336218778]

Voorpagina van de site:
"There won't be any alcohol available at Hal 16. Because of this, we decided that you are allowed to bring some alcohol yourself. This doesn't mean you can bring liters of spirits or kegs of beer, but a small amount is allowed for those who like a drink or two."

dus wrs wel, maar niemand gaat er een zuippartij van maken ofzo
[/quote1336244295]

This begs for applecider :D
 
Q-dance ? Nice :D...

Echter ik heb me opgegeven om te komen . Echter ik zal niet komen . Dus een berichtje voor admins (wavehack) Of je mijn ik kom , kan verwijderen.
 
[quote1336381528=engeerik]
wie reizen er vanaf groningen?
Is het de 9:46 trein op 2B?
[/quote1336381528]

Groninger hier. Heb ns.nl gecheck en dat lijkt inderdaad de beste optie.
 
[quote1336384568=engeerik]
ok, gaan jullie in stilte coupé zitten? die staat meestal vooraan.
[/quote1336384568]
Is dat niet 1e klas? Geen flauw idee waar ik ga zitten, zie ik dan wel. Don't worry, er is geen overstap en er staan mensen met huge-ass pony borden op utrecht centraal ;D komt wel goed.
 
nee je hebt stilte coupe in 2e klas. maar als je daar praat vinden mensen dat niet leuk.
Ik heb al veel vaker met die trein gereist naar mijn vader in zwolle
 
[quote1336396310=Wolfeh]
[quote1336384568=engeerik]
ok, gaan jullie in stilte coupé zitten? die staat meestal vooraan.
[/quote1336384568]
Is dat niet 1e klas? Geen flauw idee waar ik ga zitten, zie ik dan wel. Don't worry, er is geen overstap en er staan mensen met huge-ass pony borden op utrecht centraal ;D komt wel goed.
[/quote1336396310]

Eigelijk zal er waarschijnlijk helemaal niemand met een huge-ass pony bord op utrecht centraal staan, omdat we niet daar verzamelen, maar bij Hal 16 :|
 
Er komen wel een hoop bronies langs utrecht centraal om de bus te pakken naar Hal 16. Dus grote kans dat er daar wel bronies te vinden zijn en dat je wel huge-ass pony borden op het station ziet.
 
Back
Top