5de Dutch Meet. Bespreek het hier!

Neeeeee! mijn moeder wil dat ik niet ga.
Het lijkt me niet slim om vlak voor je examens te gaan feesten. (ze denkt nog steeds dat ik naar zo'n meeting ga overt ribalwars en travian)
 
klein vraagje: is er enig idee over hoe laat de meet is afgelopen? dan weet ik namelijk of ik het thuisfront kan melden dat ik mee-eet of niet =)

bovendien zag ik iemand posten 'dit vraagt om appelcider' ik heb nog een heel lekkere fles staan die ik mee kan nemen? *mjam*
 
[quote1336497945=TheDreamer]
We hebben de zaal tot 8u, maar je mag zo lang blijven als je wil
[/quote1336497945]

Heb jij de zaal na achtten gehuurt? Dat is namelijk wel het moment waarop we verwacht worden weg te zijn. Dus blijven hangen tot tien uur gaat 'm niet worden...

Neemt niet weg dat men daarna dingen met elkaar kan afspreken om elders te doen
 
[quote1336503374=TheDreamer]
klein vraagje: is er enig idee over hoe laat de meet is afgelopen? dan weet ik namelijk of ik het thuisfront kan melden dat ik mee-eet of niet =)

bovendien zag ik iemand posten 'dit vraagt om appelcider' ik heb nog een heel lekkere fles staan die ik mee kan nemen? *mjam*
[/quote1336503374]

Volgens mij zijn alle appelige dingen welkom op de meet ;D of het nou alcoholisch is of niet.
 
voor degene die er niet bij kunnen zijn wees niet getreurt :)

ik weet dat er wifi aanwezig is en ik neem mijn laptop mee om te livestreamen met webcam ook zal ik zelf praten maar ook vragen stellen aan de mensen daan :) (wel in het engels want er zullen veel mensen van het buitenland kijken).

je kan kijken op www.livestream.com/BronyFM
 
Heb al weer helemaal zin in zaterdag ^^
mlfw1179_pinkkigrandgallopinggala.png

Het is onwaarschijnlijk dat iemand dit doet maar ik vraag het toch, mocht iemand het leuk vinden om mij op te komen halen bij HGU om half 4, het is niet zo ver lopen.
Google maps link:
http://maps.google.nl/maps?saddr=Archimedeslaan+16&daddr=HGU&hl=nl&ll=52.087286,5.164905&spn=0.008939,0.022724&sll=52.087246,5.164905&sspn=0.008939,0.022724&geocode=FSDRGgMdgbFOACnNYp1Ko2jGRzGgmBmHy5ie9w%3BFUbFGgMd3PFOACHNa0TnnTRGZilPquvYmmjGRzFaACmIW6KPGQ&gl=nl&dirflg=w&mra=ltm&t=m&z=16
 
[quote1336652834=Zenchi]
Heb al weer helemaal zin in zaterdag ^^
mlfw1179_pinkkigrandgallopinggala.png

Het is onwaarschijnlijk dat iemand dit doet maar ik vraag het toch, mocht iemand het leuk vinden om mij op te komen halen bij HGU om half 4, het is niet zo ver lopen.
Google maps link:
http://maps.google.nl/maps?saddr=Archimedeslaan+16&daddr=HGU&hl=nl&ll=52.087286,5.164905&spn=0.008939,0.022724&sll=52.087246,5.164905&sspn=0.008939,0.022724&geocode=FSDRGgMdgbFOACnNYp1Ko2jGRzGgmBmHy5ie9w%3BFUbFGgMd3PFOACHNa0TnnTRGZilPquvYmmjGRzFaACmIW6KPGQ&gl=nl&dirflg=w&mra=ltm&t=m&z=16
[/quote1336652834]

Ik en tommahs komen je ophalen =]

bijna zaterdag!
 
[quote1336654227=BigMac]
Hoe veel mensen willen echt HEEL GRAAG dat ik kom, want ik heb niet echt zin. :/
[/quote1336654227]
:O hoe kun je geen zin hebben in een brony meet D: de grote ook nog eens D:
 
[quote1336656413=BigMac]
Hoe veel mensen willen echt HEEL GRAAG dat ik kom, want ik heb niet echt zin. :/
[/quote1336656413]
Als je geen zin hebt om te komen, dan gaat niemand je toch verplichten om te komen?
 
Legionkiller, Sandman, Jurjen, twee anderen en ik komen zeer waarschijnlijk later. We zijn aanwezig ergens tussen 2 en 4 uur.
 
yay~ heb dr echt zin in :D

ik neem een paar velletjes aan stickers mee (had ze gekocht, weet nu niet meer wat ik ermee moet doen, dus ga ze maar lekker uitdelen *uche* generosity *uche*)

ga geen dibs accepteren, ik loop gewoon rond en je kan me aanspreken als je een sticker wil ;)

wie ik ben: heb drakenvest aan, zwart/donker bruin haar, help baree met fanfic wedstrijd, kan niet missen!
 
[quote1336761878=Secret]
[quote1336497945=TheDreamer]
We hebben de zaal tot 8u, maar je mag zo lang blijven als je wil
[/quote1336497945]

Heb jij de zaal na achtten gehuurt? Dat is namelijk wel het moment waarop we verwacht worden weg te zijn. Dus blijven hangen tot tien uur gaat 'm niet worden...

Neemt niet weg dat men daarna dingen met elkaar kan afspreken om elders te doen
[/quote1336761878]
heb ik dat geschreven??? hm. i dont recall... maar to the point: ik heb helemaal niets te maken gehad met de organisatie, dus ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen! er zou nog volgen hoe laat alles is (activiteiten enz) maar dat heb ik nog niet kunnen vinden...
we zullen zien i guess, als we om 8 uur eruit gezet worden, kunnen de mensen die dat willen altijd nog ergens een plekje zoeken als het weer ernaar is =)
 
nog even gouw voor de mensen die morgen via den bosch reizen ik heb met iemand afgesproken om rond 10 uur bij de ah to go te zijn bij het station. dus als je wil reizen in een groep kun je me nog een pm sturen.

en natuurlijk zal ik morgen zo lang mogelijk proberen te livestreamen voor degene die niet kunnen. www.livestream.com.bronyfm

ik heb al mijn spullen al ingepakt en ben er helemaal klaar voor :)
 
Back
Top