5de Dutch Meet. Bespreek het hier!

[quote1334574712=Raindrop]
Rotterdam? Aye, niet vanaf centraal though. Ik vertrek vanaf Rotterdam Alexander, en iemand om mee te reizen is altijd gezelliger :)
[/quote1334574712]
waar dan afspreken en zo? ik kom uit nootdorp dus wat is verstandig dan ?
 
Sprinter richting Gouda, die stopt bij R'Dam Alex. Beneden in de stationshal lijkt me ok, het station is niet heel groot. ;)
 
owkii, ik zal van te voren laten zien waar ik in aankom en wat bij mij een makkelijk herkenningspunt is. dan is het vinden wat makkelijker ;)
 
[quote1334579061=ValanciaChan]
wie gaat er vanaf rotterdam of den haag ?
dit is mijn eerste meet en ik vind het persoonlijk een beetje onprettig om alleen te reizen :$
[/quote1334579061]Ik stap de trein in in Den Haag, je bent van harte welkom in mijn coupé.
 
[quote1334583471=MuffinSucker]
[quote1334579061=ValanciaChan]
wie gaat er vanaf rotterdam of den haag ?
dit is mijn eerste meet en ik vind het persoonlijk een beetje onprettig om alleen te reizen :$
[/quote1334579061]Ik stap de trein in in Den Haag, je bent van harte welkom in mijn coupé.
[/quote1334583471]

misschien kunnen we samen naar Alexandrium gaan, dan hoef ik niet alleen over r-dam heen. owkii ?
 
Ik als je het aandurft :) En ik heb een kortingskaart dus ik mag mensen mee nemen.

[quote1334592984=Potitius]
Wie vertrekt er vanaf amsterdam Centraal?
[/quote1334592984]
 
[quote1334602643=JackySparrow]
Ik als je het aandurft :) En ik heb een kortingskaart dus ik mag mensen mee nemen.

[quote1334592984=Potitius]
Wie vertrekt er vanaf amsterdam Centraal?
[/quote1334592984]

[/quote1334602643]

ik vertrek ook vanaf centraal zelfde afspraak als vorige keer (en ik zal me deze keer niet verslapen) half elf voor de smullers (die binnen niet die buiten)
 
Jacky,ik heb een weekendabbonoment

Iedereen verzamelen voor de smullers in de centrale hal (het liefts voor) half elf
 
[quote1334684641=Potitius]
Jacky,ik heb een weekendabbonoment

Iedereen verzamelen voor de smullers in de centrale hal (het liefts voor) half elf
[/quote1334684641]

Zonder tegenbericht ben ik er
 
[quote1334769318=Capibara]
Ik zal deze keer in cosplay gaan dus ik zal waarschijnlijk niet moeilijk te missen zijn
[/quote1334769318]

Als wie?

Ik wil misschien ook komen, ik weet het nog niet zo goed omdat ik dan bijna het enige meisje ben ofzo.
 
op die dag krijg ik echt een gouden kans om te komen!
ik ga het niet ontkennen, ik ben een closetbronie, en als de dood om het uit te komen.

dit is het verhaal: ik zou op die dag gaan filmen, en dat weten mijn ouders. ik zou de hele dag weg zijn. maar nu dat niet door gaat, heb ik de hele dag vrij, en mijn ouders verwachten mij pas laat terug!

wat wel handig zou zijn om te weten is tot hoelaat het ongeveer duurt, dan weet ik welke trein te vatten!

'k heb er zin in!!

btw, vertrekt er iemand vanuit Den Bosch centraal?
 
whaha, ik heb nog les gehad in het gebouw waar de meet is xD
Ik zou d'r graag bij zijn maar ik zit aan de andere kant van de oceaan :p
destijds was dit prima te bereiken met lijn 11 naar rijnsweerd zuid
 
Hmmm, zie nergens Belgische bronies die met de auto gaan en mij mee willen nemen :/
Zal dan weer met de trein gaan gok ik. Dus als er Belgian Bronies treingezind zijn: ik vertrek uit Antwerpen.
Welk station kan er het best uitgestapt worden? Utrecht Centraal?
Dit, natuurlijk, als ik vrij kan krijgen van het werk.
 
Als ik ga, ben ik natuurlijk met de auto
maar 'k zal pas na de Antwerpse meet weten of 'k uberhaupt ga ^^;
 
weet iemand waar er gemeet wordt? op Utrecht centraal of in Hal 16?
Want ik heb echt geen idee hoe daar te komen vanuit Utrecht centraal...

maar, ik zie wel hoe het gaat :)
 
vraagje: hoe zit het met ruil/verkoop mogelijkheden? Niet dat ik van plan ben een hele koffer mee te nemen, maar stel ik heb wat dubbele g4 of wat blind bags.
 
Back
Top