Meet 10!

Ik ga heel hard mijn best doen om vrij te vragen. Ik wil hier te graag heen. Stomme baas die mij op vrije dagen inroosterd
 
Kleine kans dat ik kom...
Ga 1 augustus naar Friesland voor vakantie met vrienden, om dan een halve week in Pijnacker te zitten terwijl ik ook eindelijk met mijn vriendje vakantie kan vieren op het strand, laat mij dan toch beslissen om tot 1 augustus met hem in zeeland te zitten. Ik ga voor een meet niet een hele dag in het OV zitten... dus sorry.
 
[quote1373147814=Yocote]
Beste Kaas, essentiële zaken als de datum en het geld zijn uitvoerig overdacht en besproken, zoals altijd.

Helaas konden we het niet eerder houden, deze datum genoot ook niet onze voorkeur. De zaal die we op het oog hadden brak opeens al het contact af waardoor het ook te kort dag was geworden voor de datum die we eigenlijk wilden hebben (29 juni).

Persoonlijk denk ik dat het mee zal vallen met de terugval van mensen. En eerder zou ik nog denken dat die dan te wijten is aan afgenomen interesse, niet zo zeer aan het feit dat te veel mensen op vakantie zijn. Hoewel er een hoop jonge mensen bij gekomen zijn in de community bestaat een groot deel toch uit jongvolwassen mensen die niet meer allemaal weggaan met pappie en mammie.

Hoewel we niet bepaald zwemmen in het geld is er genoeg voor de volgende meet. En zelfs al zouden de inkomsten nu 1/3 teruglopen is er nog steeds genoeg voor meet 11.

Daarnaast lijkt het me belangrijk om de meets met enige regelmatig te geven zodat het enthousiasme niet wegvalt.
[/quote1373147814]

Je hebt een punt dat meets met enige regelmaat moeten worden georganiseerd, al is omdat dat jullie hoofddoel is als eventueel toekomstige stichting. Echter ben ik zelf van mening dat een meet wordt georganiseerd om zoveel mogelijk mensen een leuke dag te beleven. Het is bovenal een contactenevenement. Als ik ga, maar veel van mijn betere brony kennissen gaan niet, dan heb ik ook een minder leuke dag. Ik denk dat het dan beter is om te wachten tot september dan nu een meet te organiseren omdat het al een tijd geleden is. Ik zie nergens de verplichting om een meet te moeten organiseren. Het lijkt me sterk dat het kwalijk wordt genomen om een maand te wachten. Hoogstens de mensen die nu wel kunnen en dan niet, maar er zullen meer mensen dan wel kunnen dan op 27 juli.

De mensen zullen inderdaad niet met pappie en mammie meer mee moeten, maar dat betekent niet dat ze niet op vakantie gaan. Jongeren gaan misschien nog wel meer op vakantie en 27 juli valt dan in het midden van de vakantie periode. Als ik al kijk in dit topic hoeveel mensen er niet gaan, is dat significant meer dan anders. Het is afwachten wat de inschrijflijst gaat opleveren, maar als dit topic enigszins representatief is, dan gaat die lijst niet verder komen dan 80-90 man.

Desinteresse is denk ik geen reden. We zitten nu al een jaar op 150 man per meet. Ik zie geen enkele aanwijzing dat er minder interesse is in de grote meets. Hoogstens wat minder interesse in het pony-aspect.

Het geld zit dus wel snor om vervolgmeets te organiseren, maar zoals Jacky al zei: jullie zijn ook aan het sparen voor een notaris om een stichting op te richten. Zou het dan niet handig zijn om het beschikbare geld zo efficiënt mogelijk te gebruiken.

Maargoed, ik wil hier niet verder over doordrammen. Jullie zijn de orga en ik niet. Straks komt het over dat ik er niet tegen kan dat ik er misschien niet bij kan zijn.
 
Ik zal zien, als ik wat geld bijeen heb, en drie treinkaartjes kan bemachtigen, zodat ik de dag voor en de dag na de meet nog ergens kan crashen, dan kom ik. :p
 
Denk niet dat ik dan kan, waarschijnlijk ben ik dan op vakantie. Wel jammer maar dan wordt de 11e meet ook mijn eerste meet. Plus er kan niemand die ik irl ken.
 
Ik kan geen vrij meer vragen, twee weken is te kort dag, om vrij te vragen en ik kan niemand meer regelen, dan maar de 11e meet
 
Oh dear. Ik vrees dat ik mijn computer wellliswaar na een zeer lange tijd weer aan de praat heb kunnen krijgen ( verplichtingen op het werk + verplichtingen in de famillie + verplichtingen van de overheid dragen niet echt mee aan een voorspoediging van zo'n project ). Gelukkig ruim op tijd voor Campzone. Dus ik was heel erg blij dat ik dat voor elkaar heb gekregen. Helaas zit daarin ook het probleem, ik zal namelijk vanaf 24 Juli tot 6 Augustus druk in de weer zijn met vrijwilligerswerk te Campzone, en anders wel mijn vakantie te Campzone.

Ik zal jullie missen
@Locutus helaas kan ik deze keer weer geen CaH doen :(

Och, ik kom tenminste op Campzone ( net als voorgaande jaren ) vast wel een paar verdwaalde bronies tegen. Tijd zat om te gamen :)

( note to self : bouw een ponyhunt spel voordat Campzone begint, voor de fun :) dit word namelijk ECHT WEL gespeeld :D )

Ik wens iedereen veel plezier toe aan iedereen die gaat. Ik hoop wel dat er een succesverhaal komt op de front page :)
 
Zoals gewoonlijk. Grote meet, ik ben er. geen zin om er tussendoor ineens 1 te missen. En nido, mocht je dit lezen : vergeet dat "Item" niet :3.
 
Hey,
Ik heb hier net een account aangemaakt en ben van plan om naar de meet te komen :D.
Ik wilde alleen even weten wat jullie doen enzo.

Thanks,
Noah
 
Ik heb nog gekeken of ik niet *even* naar de meet toe kan komen, maar ik denk dat dat er niet in zit; dat jubileum van m'n grootouders begint al om 14:00, dus ik moet al voor 12:00 onderweg zijn daarheen.


Kudt. :<
 
[quote1373755287=BonBonBloc]
Denk niet dat ik dan kan, waarschijnlijk ben ik dan op vakantie. Wel jammer maar dan wordt de 11e meet ook mijn eerste meet. Plus er kan niemand die ik irl ken.
[/quote1373755287]

Ik ken ook niemand, maar war maakt het uit.
Er is genoeg tijd om vriemden te maken toch :)
 
[quote1374032769=Henk]
[quote1372897670=Magical7]
Si. Al iets bekend over activiteiten? Ik baal enorm dat ik het Smash Bros tournament heb moeten missen vorige meet.
[/quote1372897670]

Ik zeg Mario Kart Wii, met GameCube-controllers :D TF2 is ook leuk, of anders Minecraft PvP.
[/quote1374032769]

Jaaaaaa dan kom ik zeker
 
[quote1374033951=Aluriya]
Thanks Mike! Jammer dat ik nu 20 ben en dit maar t/m de 18 jaar is, ffff.

Um, iemand nog suggesties waar je goedkope trein kaartjes kan krijgen voor de meet? xD
[/quote1374033951]

Het is toch niet tot 18 jaar?
De gemiddelde leeftijd is 18, dat is teminste wat ik er van begrepen heb
 
[quote1374039709=Mrbronydash]
[quote1374033951=Aluriya]
Thanks Mike! Jammer dat ik nu 20 ben en dit maar t/m de 18 jaar is, ffff.

Um, iemand nog suggesties waar je goedkope trein kaartjes kan krijgen voor de meet? xD
[/quote1374033951]

Het is toch niet tot 18 jaar?
De gemiddelde leeftijd is 18, dat is teminste wat ik er van begrepen heb
[/quote1374039709]
de treinkaartjes zijn t/m 18 jaar...
 
Hm deze meet gaat rustiger worden dan de anderen. VEEL rustiger. Maar dat kan ook leuk zijn. ;3 Meer hechter. Minder mensen > Too many people like... 1000. Zoals op cons enz.

Iig ga ik mn paintings de volgende x veilen.
 
Back
Top