Meet 10!

A

Anonymous

Guest
Beste mensen,

Omdat de officiële aankondiging iets langer duurt dan ik had gehoopt zeg ik het hierbij alvast zodat mensen hopelijk op tijd vrij kunnen vragen etc.

MEET 10 ZAL ZIJN OP ZATERDAG 27 JULI!

Wederom in Haarlem. De zaal in Utrecht die we weken op het oog hadden kon toch niet doorgaan en toen was het te laat voor wat anders. Details over de meet volgen nog.

That´s all!

Yocote
 
[quote1372742584=repstar]
aaaaaw dan kan void niet komen :( ah well ik kan wel :D
[/quote1372742584]

ik ga het hem toch vragen :p
 
Beuh... ik ben dan in IJsland, dus ik kan dan weer niet. Hoe durven jullie dan ook dingen in te plannen tijdens mijn vakantie!
 
[quote1372751275=Sickpony]
Beuh... ik ben dan in IJsland, dus ik kan dan weer niet. Hoe durven jullie dan ook dingen in te plannen tijdens mijn vakantie!
[/quote1372751275]

 
ik zal wel kijken of ik kom, ik vier die dag ook me verjaardag voor vrienden, maar dat is savonds. dus als ik kom zal ik wel eerder weggaan
 
WAAROM?????
Ik kan er dan niet bij zijn
raritycry.png

Moet ik weer hebben
applecry.png
 
Nee, ik zal niet aanwezig zijn *doet demonstratief zijn armen over elkaar*




... ow, who am I kidding. Natuurlijk ben ik aanwezig ^^
 
Ik denk dat ik maar echt eens moet komen...


...maar natuurlijk heb ik dan een trouwfeest van m'n grootouders... dus ik kan niet. Bleh. :\
 
Waarschijnlijk ben ik erbij, moet alleen nog een tienertour kaartje halen.
Wat wordt er ongeveer op een meet gedaan? ('t is mijn eerste, en ons mam wil ongeveer weten wat er wordt gedaan, aangezien het nog een flink stuk reizen is vanaf Limburg)
edit
Ik kom, moet dan alleen nog zo'n tienertour kaart halen.
 
Misschien ben ik er, hangt er vanaf of ik al op vakantie ben en wie er komen; also me verjaardag is de 30e dusss misschien vier ik t dan en dan kan ik niet
 
Back
Top