Meet 10!

eens ff kijken dat is precies de dag dat ik terug kom van vakantie
pinkiehappy.png
maar ja ik zal er dus alles aan doen om er weer eens bij te zijn
trollestia.png
twilightblush.png
 
ik ben erbij :D

[quote1372776720=Mike]
Waarschijnlijk ben ik erbij, moet alleen nog een tienertour kaartje halen.
Wat wordt er ongeveer op een meet gedaan? ('t is mijn eerste, en ons mam wil ongeveer weten wat er wordt gedaan, aangezien het nog een flink stuk reizen is vanaf Limburg)
edit
Ik kom, moet dan alleen nog zo'n tienertour kaart halen.
[/quote1372776720]
wat is dat? XD
 
@Stefan
Dat is een treinkaart, kost volgens mij rond de 33 euro, waarmee je binnen 2 weken 3 dagen gratis onbeperkt met de trein door NL mag reizen
 
Opmerking richting orga: is het wel verstandig om dit midden in de vakantie te plannen? De opkomst zal een stuk lager liggen in verband met vakantie. Het zou me niets verbazen als je nog geen 90 man haalt deze meet. Jullie inkomsten zijn direct te koppelen aan het bezoekersaantal. Minder mensen: minder veilingitems, minder veilingbiedingen, minder donaties en minder verkoop als jullie weer zoiets plannen.
In hoeverre houden jullie rekening mee dat er wel genoeg geld wordt binnen gehaald voor een volgende meet?
 
[quote1372786623=Kaas]
Opmerking richting orga: is het wel verstandig om dit midden in de vakantie te plannen? De opkomst zal een stuk lager liggen in verband met vakantie. Het zou me niets verbazen als je nog geen 90 man haalt deze meet. Jullie inkomsten zijn direct te koppelen aan het bezoekersaantal. Minder mensen: minder veilingitems, minder veilingbiedingen, minder donaties en minder verkoop als jullie weer zoiets plannen.
In hoeverre houden jullie rekening mee dat er wel genoeg geld wordt binnen gehaald voor een volgende meet?
[/quote1372786623]
Dat is inderdaad een goede vraag.
Ik ga er verder niet mee bemoeien ofzo omdat ik zelf geen ervaring heb in het organiseren van zoiets, maar zeker iets om over na te denken :)
 
Ik zelf vind het meer iets van. "Mja jammer dan" als je niet kan. En bovendien is de zomervakantie nou helaas een grote periode.
 
[quote1372788001=TornadoTwist]
Ik zelf vind het meer iets van. "Mja jammer dan" als je niet kan. En bovendien is de zomervakantie nou helaas een grote periode.
[/quote1372788001]

Ik zeg dit dan ook niet omdat het twijfelachtig is dat ik kan komen. Naar mijn weten wordt er tegenwoordig elke meet net genoeg geld verzameld om de volgende meet te kunnen organiseren. Er is nauwelijks buffer mocht er opeens minder geld worden verzameld. Ik ben dan ook benieuwd of de orga over mijn punt heeft nagedacht, want het risico dat er opeens niet meer genoeg geld is voor meet 11, is volgens mij vrij hoog.
Als dat ook echt zo is, kan de orga denk ik beter nog een maandje wachten. Dat er dan bijna een half jaar geen meet meer is geweest is jammer maar noodzakelijk.
 
Beste Kaas, essentiële zaken als de datum en het geld zijn uitvoerig overdacht en besproken, zoals altijd.

Helaas konden we het niet eerder houden, deze datum genoot ook niet onze voorkeur. De zaal die we op het oog hadden brak opeens al het contact af waardoor het ook te kort dag was geworden voor de datum die we eigenlijk wilden hebben (29 juni).

Persoonlijk denk ik dat het mee zal vallen met de terugval van mensen. En eerder zou ik nog denken dat die dan te wijten is aan afgenomen interesse, niet zo zeer aan het feit dat te veel mensen op vakantie zijn. Hoewel er een hoop jonge mensen bij gekomen zijn in de community bestaat een groot deel toch uit jongvolwassen mensen die niet meer allemaal weggaan met pappie en mammie.

Hoewel we niet bepaald zwemmen in het geld is er genoeg voor de volgende meet. En zelfs al zouden de inkomsten nu 1/3 teruglopen is er nog steeds genoeg voor meet 11.

Daarnaast lijkt het me belangrijk om de meets met enige regelmatig te geven zodat het enthousiasme niet wegvalt.
 
Ik ben heel blij met deze datum want als het na de vakantie zou zijn dan zou ik alweer op tour zijn met een theatervoorstelling (waarschijnlijk het is nog in bespreking) alleen jammer dat het niet ietsjes eerder kon zodat er een awsome duitse DJ van Celestia Radio langs kon komen met zijn aperatuur om er een echt feestje van te maken :D want jah het is toch meet nummer 10 :D
 
Ik zal er voor het eerst bij zijn..!
yay.png


En Mike, waar kan je zo'n kaart krijgen? :3

En tot hoe laat duurt zo iets ongeveer? Probleem is wel dat ik uit Groningen/Friesland moet komen dus het is OF heel vroeg weer weg, OF een slaapplek ergens regelen >.<
 
Si. Al iets bekend over activiteiten? Ik baal enorm dat ik het Smash Bros toernament heb moeten missen vorige meet.
 
Back
Top