Meet 10!

Ik kom zeker....

....en misschien dit keer WEL met een Fez op!
rd-wink.png
 
[quote1374504415=Locutus]
[quote1374039709=Mrbronydash]
[quote1374033951=Aluriya]
Thanks Mike! Jammer dat ik nu 20 ben en dit maar t/m de 18 jaar is, ffff.

Um, iemand nog suggesties waar je goedkope trein kaartjes kan krijgen voor de meet? xD
[/quote1374033951]

Het is toch niet tot 18 jaar?
De gemiddelde leeftijd is 18, dat is teminste wat ik er van begrepen heb


[/quote1374039709]
de treinkaartjes zijn t/m 18 jaar...
[/quote1374504415]

Ah, ik zeg wel niks meer :|
 
Ugh, Ik kan er dan niet zijn. Het is telkens te ver weg voor mij, waneer komen de meets weer in Utrecht. Of dichter bij Vuren(Gelderland Zuid-West)
 
[quote1374828310=Magical7]
Wordt er trouwens nog iets gezamenlijk gekeken? Y'know, nu EQG net beschikbaar is.
[/quote1374828310]

idd, gewoon op piratebay zoeken en je heb binnen 5 min EQG in topkwaliteit binnen (jammer dat de film wat mindere kwaliteit is :/ )
 
Dit is de eerste keer dat ik kan komen, moet ik iets meenemen voor een evenement? Zoals de games?
 
De reisboodschappen zijn gedaan, het AH kaartje is geprint, de OV kaart is opgewaardeert, mijn huis ruikt heerlijk want de eerste twee cakes staan in de oven; ik heb ontzettend veel zin in Meet 10!!!

Dit wordt mijn eerste Brony Meet en ik ben dan ook benieuwd wat 'de nieuwe generatie' allemaal over MLP te vertellen heeft.

Allemaal een goede reis gewenst en tot morgen!
 
[quote1374837895=CeDo]
Dit is de eerste keer dat ik kan komen, moet ik iets meenemen voor een evenement? Zoals de games?
[/quote1374837895]

Je hoeft niets mee te nemen, voor de meeste evenementen word al gezorgd of is specifiek om gevraagd. Tzou wel gewaardeerd worden als je een donatie meeneemt ;]
 
gaat een misschien worden XD geen slaapplek kunnen regelen in de buurt dus moet ik vanuit duitsland naar haarlem komen . dus als ik kom dan ben ik wat later
 
Ik zal er ook maar weer een keer bij zijn. Een vriendelijk verzoek aan Nano, zou je dat c# boek willen meenemen? Pretty please :) Ik ruil je een biertje voor het boek :p Zijn er mensen die uit de richting Eindhoven gaan? Heb (nog) geen internet thuis, dus ik hoor het hopelijk via via.
 
[quote1374847553=Chaobaozi]
Ik zal er ook maar weer een keer bij zijn. Een vriendelijk verzoek aan Nano, zou je dat c# boek willen meenemen? Pretty please :) Ik ruil je een biertje voor het boek :p Zijn er mensen die uit de richting Eindhoven gaan? Heb (nog) geen internet thuis, dus ik hoor het hopelijk via via.
[/quote1374847553]

Goed dat je het zegt, ik zal het meteen in mijn tas stoppen ^^
 
Ik Kan niet als eerste heb ik geen zin om 3 uur heen te rijden en dan nog 3 uur terug te rijden en als 2e heb ik het best krap bij kas dus helaas pindakaas xD word hem niet. had wel heel graag willen gaan
 
Voor de aller eerste keer ging al het printen op de universiteit in 1 keer goed, geen dubbelzijdig bedrukt papier, geen lege inkpatronen, krijg ik dit:

prints.jpg


Een hele afbeelding printen: Geen punt joh!
Een G of een Y printen: NOPE!
 
voor IEDEREEN die morgen naar de meet gaan:
ik wens jullie veel plezier en een tijd van jullie leven
pinkiehappy.png


Ik hoop dat ik de volgende meet wél aanwezig kan zijn
pinkiesmile.png
 
Back
Top