Events 5e Meetup

Hebben we voor deze meet-up een voorraad appels? De vorige NL meet waren er geen >< Ik ben voor Granny Smiths.
 
[quote1331926646=Fluttershy13]
Als er niet gedronken ofzo word denk ik dat ik wel mag.
[/quote1331926646]
Lol word er gedronken dan (ik dacht het nie xD )
 
[quote1331930790=Secret]
Als niemand mee wil gaan we wrs beter samen met 1 auto
Spaart wat kosten en is veel gezelliger ofcourse ;)
[/quote1331930790]
hmm jaa das ook een idee :) hoeveel plaatsen heb je in je auto over? :D
 
Mss nog een idee voor de Brony meet...
Most masculin brony contest... Should be fun :D

En alvast bedankt voor Secret dat ik mee kan rijden ;)
Adventure Ho!
 
[quote1331935593=Fluttershy13]
Als er niet gedronken ofzo word denk ik dat ik wel mag.
[/quote1331935593]
Well, lookie what we got here, brother of mine, it's the same in every town...
Ponies with thirsty throats, dry tongues, and not a drop of cider to be found!


Seriously though, zover ik weet is er geen alcohol op de meets.
 
[quote1331973591=Sc1zo]
Mss nog een idee voor de Brony meet...
Most masculin brony contest... Should be fun :D
[/quote1331973591]

Do it fillies :p it would make my day
 
[quote1332000294=Fluttershy]hmm jaa das ook een idee :) hoeveel plaatsen heb je in je auto over? :D
[/quote1332000294]

Es samenvatten wie er allemaal mee gaat/wil (+ regio)... waar ik van af weet tenminste ^^;

- ik (durr) (west-vl)
- RL friend (west-vl of Gent)
- my very special somepony who's not a brony (this should be fun xD) (west-vl)
- Sc1zo (Antwerpen, Stabroek)
- TSK (Oost-vl, Gent/Eeklo)
 
Waar kan je je eigenlijk inschrijven voor deze meet?
en is er al meer bekend over de locatie programma en datum/tijd?
 
Meer info asap mensen, een zaal vinden voor zoveel man is een stuk problematischer dan voor een man of 100 though, aangezien we uitgaan van een aardige groei sinds de laatste keer. Gaat helemaal goed komen though ;)
 
[quote1332101804=Herder]
Meer info asap mensen, een zaal vinden voor zoveel man is een stuk problematischer dan voor een man of 100 though, aangezien we uitgaan van een aardige groei sinds de laatste keer. Gaat helemaal goed komen though ;)
[/quote1332101804]
okay dan :D
maar is er aal een meet point? (waar we bij een komen en samen naar een zaal gaan ofzow,)
 
natuurlijk is er een meet point waar komt bijna iedereen langs als ze naar utrecht toe komen... denk een goed na :p
 
Ik heb gevraagd of ik mag, als we dan niet weg zijn waarschijnlijk wel.

Haha btw Secret, ik kwam jou vanmiddag tegen op Deviantart :p
 
Hallo ik ben nieuw op dit forum en had een paar vragen over deze meetup. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hier een account heb aangemaakt.

Mijn voornaamste vraag is vooral wat kan ik verwachten? Ik ken namelijk niemand anders die hier ook heen gaat (tenminste niet irl of op persoonlijke basis). Ik heb wel het filmpje gezien van de 4e meetup en het zag er leuk uit maar hoe zal het deze keer verlopen? Weer verzamelen op het station en dan in een groepje naar de meeting point lopen?

Ook als iemand in eenzelfde positie heeft gezeten als ik nu maar wel al naar z'n meetup is geweest zou ik graag willen horen van die persoon hoe hij/zij het vond gaan.

Daarnaast zijn er nog een paar technische vraagtekens zoals: kost het wat? moet ik iest meenenmen? is er iets waarbij ik kan helpen?

(achtergrond info) Ik wou al eerder naar z'n meetup gaan maar ik kon mezelf nooit helemaal overhalen. Nu heb ik dat wel gedaan en ik kijk er ook naar uit. Maar ik moet toegeven dat zonder iemand te kennen toch te gaan een beetje spannend is. Daarom stel ik deze vragen zodat ik een beter idee heb en gewoon een leuke tijd daar kan hebben.

Bedankt voor het lezen,
Dutch
 
Het zal deze meet weer hetzelfde idee worden ja. Er zal een zaal zijn waar we vanalles geplant hebben. De precieze plannen worden hier op de front page gezet zodra alles ook echt rond is ;)

Verder had ik in het begin hetzelfde probleem als jou. Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten en wist niet zeker of het iets voor mij zou zijn. Ik ben toen gewoon een keer naar een mini-meet gegaan om alvast een paar man te leren kennen en op de meet zelf werd m'n vriendenkring vanzelf groter. Ik kan ook zeker aanraden om mensen te leren kennen door bijvoorbeeld naar de Rotterdamse mini-meet te gaan en anders hier op het forum of op IRC (chatprogramma, zie aankondigingen topic) te leren kennen.

Verder kost het in principe niks, maar de zaal heeft de organisatie wel veel geld gekost. Daarom hebben we altijd donaties. Geheel vrijblijvend, maar als je iets kan missen zou dat wel veel schelen voor de mensen die er toch tijd, moeite en vooral geld in gestoken hebben. Ook is er nog een veiling en is het sowieso handig om geld mee te nemen voor eten en drinken.

Maar ik zou zeggen, kom op de IRC, kijk hier een beetje rond, kom naar een minimeet en dan leer je de mensen vanzelf wel kennen. :p

====

Oh, en heel belangrijk, stel jezelf even voor in een voorsteltopic! :p
 
Back
Top