Lite-Sparkle
Active Member
* Update: Vandaag gaan alle meet-up points met minder dan 5 personen Gecompileerd worden in de provincie naam: Minder Dan 5.
^&*&^Vanaf Vandaag wordt het schema onder Minder Dan 5 ingevuld, verder wordt het schema vanaf vandaag 16:00 tot Vrijdag 22:00 ingevuld. bijwerktijden zijn als volgt^&*&^
(als een meet-up point er toch 5 krijgt wordt het reversed!)
Dus, iets bijzonders te melden betreft Reisinfo? wees er snel mee!
(Enigzins fouten of veranderingen Zo Snel Mogelijk Doorgeven!)
(ik heb nog geen tijden doorgekregen, deze zijn nog onder voorbehoud)
(Provincie volgorde is van boven naar beneden)
Revisie Versie 11-12-12 (volgende versie: 12-12-12)
http://dl.dropbox.com/u/68144637/Meet%208%20Reis-schema.html
(Dit is het schema.) (Ignore 5-12-12 pls)
(Made in Excel/Open Office Calc/Excel For Mac)
Hij's af, eindelijk af, de béta versie van het reisschema!
ik dank u allen voor uw geduld.
^&*&^Vanaf Vandaag wordt het schema onder Minder Dan 5 ingevuld, verder wordt het schema vanaf vandaag 16:00 tot Vrijdag 22:00 ingevuld. bijwerktijden zijn als volgt^&*&^
(als een meet-up point er toch 5 krijgt wordt het reversed!)
Dus, iets bijzonders te melden betreft Reisinfo? wees er snel mee!
Dinsdag: 13:45 - 14:00. (heh, te laat. boeie
)
Woensdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 22:00.
Donderdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 23:00.
Vrijdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 22:00.

Woensdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 22:00.
Donderdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 23:00.
Vrijdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 22:00.
ik wil het op mijn rekening nemen om een algemene thread te openen waarop iedereen die op een bepaald
punt/station/stad/locatie een meeting point houdt te includen, in plaats van dat er zodrekt 50 threads geopent worden waarop iedereen neerzet hoe ze gaan rijden en waar ze afspreken. alles wordt netjes bijgehouden (bijna iedere dag.)
op Stad, Provinicie en locatie!
Update, er is nog een vermelding bij, er wordt nu ook bijgezet of het verzamelpunt een tussenstop is of dat het een beginpoint is.
(Carpool is losjes opgelost.)
(als je rechtstreeks naar haarlem gaat of er woont post hier dan S.V.P niet, dit omdat het niet nodig is, dit is alleen voor mensen die met de trein gaan, carpoolen, of iets in die trand, het maakt me niet uit of je met de fiets gaat of gaat lopen, dat soort bravado post je maar in off-topic)
punt/station/stad/locatie een meeting point houdt te includen, in plaats van dat er zodrekt 50 threads geopent worden waarop iedereen neerzet hoe ze gaan rijden en waar ze afspreken. alles wordt netjes bijgehouden (bijna iedere dag.)
op Stad, Provinicie en locatie!
Update, er is nog een vermelding bij, er wordt nu ook bijgezet of het verzamelpunt een tussenstop is of dat het een beginpoint is.
(Carpool is losjes opgelost.)
(als je rechtstreeks naar haarlem gaat of er woont post hier dan S.V.P niet, dit omdat het niet nodig is, dit is alleen voor mensen die met de trein gaan, carpoolen, of iets in die trand, het maakt me niet uit of je met de fiets gaat of gaat lopen, dat soort bravado post je maar in off-topic)
(Enigzins fouten of veranderingen Zo Snel Mogelijk Doorgeven!)
(ik heb nog geen tijden doorgekregen, deze zijn nog onder voorbehoud)
(Provincie volgorde is van boven naar beneden)
Revisie Versie 11-12-12 (volgende versie: 12-12-12)
http://dl.dropbox.com/u/68144637/Meet%208%20Reis-schema.html
(Dit is het schema.) (Ignore 5-12-12 pls)
(Made in Excel/Open Office Calc/Excel For Mac)
(Speciale Dank aan Cloud_Kicker voor het aanraden van het programma en dank aan Octavia voor me te vertellen welk O.O. programma excel was
en Dream Theater voor hun muziek die ik luister tijdens het maken van mijn schema's)

ik dank u allen voor uw geduld.