Dutch Brony Meet #8 - Algemene Reisinformatie Bespreken Thread. (Updated: 11-12-12 14:30)

Lite-Sparkle

Active Member
* Update: Vandaag gaan alle meet-up points met minder dan 5 personen Gecompileerd worden in de provincie naam: Minder Dan 5.

^&*&^Vanaf Vandaag wordt het schema onder Minder Dan 5 ingevuld, verder wordt het schema vanaf vandaag 16:00 tot Vrijdag 22:00 ingevuld. bijwerktijden zijn als volgt^&*&^

(als een meet-up point er toch 5 krijgt wordt het reversed!)

Dus, iets bijzonders te melden betreft Reisinfo? wees er snel mee!
Dinsdag: 13:45 - 14:00. (heh, te laat. boeie :) )
Woensdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 22:00.
Donderdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 23:00.
Vrijdag: 13:45 - 14:00; 16:00 - 22:00.

ik wil het op mijn rekening nemen om een algemene thread te openen waarop iedereen die op een bepaald
punt/station/stad/locatie een meeting point houdt te includen, in plaats van dat er zodrekt 50 threads geopent worden waarop iedereen neerzet hoe ze gaan rijden en waar ze afspreken. alles wordt netjes bijgehouden (bijna iedere dag.)
op Stad, Provinicie en locatie!
Update, er is nog een vermelding bij, er wordt nu ook bijgezet of het verzamelpunt een tussenstop is of dat het een beginpoint is.
(Carpool is losjes opgelost.)

(als je rechtstreeks naar haarlem gaat of er woont post hier dan S.V.P niet, dit omdat het niet nodig is, dit is alleen voor mensen die met de trein gaan, carpoolen, of iets in die trand, het maakt me niet uit of je met de fiets gaat of gaat lopen, dat soort bravado post je maar in off-topic)

(Enigzins fouten of veranderingen Zo Snel Mogelijk Doorgeven!)

(ik heb nog geen tijden doorgekregen, deze zijn nog onder voorbehoud)

(Provincie volgorde is van boven naar beneden)

Revisie Versie 11-12-12 (volgende versie: 12-12-12)
http://dl.dropbox.com/u/68144637/Meet%208%20Reis-schema.html
(Dit is het schema.) (Ignore 5-12-12 pls)

(Made in Excel/Open Office Calc/Excel For Mac)
(Speciale Dank aan Cloud_Kicker voor het aanraden van het programma en dank aan Octavia voor me te vertellen welk O.O. programma excel was :D en Dream Theater voor hun muziek die ik luister tijdens het maken van mijn schema's)
Hij's af, eindelijk af, de béta versie van het reisschema!

ik dank u allen voor uw geduld.
 
Ik kom eigenlijk vanaf Enschede Centraal, dus mocht iemand onderweg in de trein al willen meeten, kan dat ook.

EDIT: en ik kan drie personen met 40% korting meenemen tijdens die reis.
 
België Ofwel vertrekken vanuit Maastricht wat mij beste lijkt of van Antwerpen komen maar dat lijkt iets moeilijker
 
ik en mijn vriend vertrekken uit eindhoven, als er meerdere mensen vanuit daar gaan en willen meereizen wil ik er wel wachten, anders gaan we wss naar een verzamelpunt in utrecht, mocht die er komen.
 
Ik en een vriendin komen vanaf Barneveld wij gaan waarschijnlijk met de trein tenzij we met iemand mee kunnen rijden??? :) of ergens andere ontmoeten op een station bijv. Amersfoort ofzoiets om samen verder te gaan met trein??? :D
 
[quote1353310861=Lekkerdie]
Ik en een vriendin komen vanaf Barneveld wij gaan waarschijnlijk met de trein tenzij we met iemand mee kunnen rijden??? :) of ergens andere ontmoeten op een station bijv. Amersfoort ofzoiets om samen verder te gaan met trein??? :D
[/quote1353310861]

Ik reis om 10:56 naar Amsterdam Centraal vanaf Amersfoort, dus kunnen we daar wel iets afspreken.

Welke smullers is het verzamelpunt voor Amsterdam eigenlijk? Centraal of Zuid? Als het Zuid is, kom ik daar namelijk niet langs.
 
[quote1353319815=Magical7]
[quote1353310861=Lekkerdie]
Ik en een vriendin komen vanaf Barneveld wij gaan waarschijnlijk met de trein tenzij we met iemand mee kunnen rijden??? :) of ergens andere ontmoeten op een station bijv. Amersfoort ofzoiets om samen verder te gaan met trein??? :D
[/quote1353310861]

Ik reis om 10:56 naar Amsterdam Centraal vanaf Amersfoort, dus kunnen we daar wel iets afspreken.

Welke smullers is het verzamelpunt voor Amsterdam eigenlijk? Centraal of Zuid? Als het Zuid is, kom ik daar namelijk niet langs.
[/quote1353319815]

okeeee gezallig!!! wij zullen dan optijd op het station zijn waar spreken we af??? en hoe herkennen we elkaar??? :)
 
[quote1353324448=Lite-Sparkle]

Nickelseethe (als ik het goed had gelezen in de algemene meet 8 thread)
[/quote1353324448]

Ik heb het wel erg krom geschreven, maar het klopt wel ja
 
[quote1353326206=Magical7]
Ik reis om 10:56 naar Amsterdam Centraal vanaf Amersfoort, dus kunnen we daar wel iets afspreken.

Welke smullers is het verzamelpunt voor Amsterdam eigenlijk? Centraal of Zuid? Als het Zuid is, kom ik daar namelijk niet langs.
[/quote1353326206]

zijn er dan 2 smullers op Centraal Station Amsterdam? afaik, is er maar 1.
 
[quote1353329866=Magical7]
[quote1353310861=Lekkerdie]
Ik en een vriendin komen vanaf Barneveld wij gaan waarschijnlijk met de trein tenzij we met iemand mee kunnen rijden??? :) of ergens andere ontmoeten op een station bijv. Amersfoort ofzoiets om samen verder te gaan met trein??? :D
[/quote1353310861]

Ik reis om 10:56 naar Amsterdam Centraal vanaf Amersfoort, dus kunnen we daar wel iets afspreken.

Welke smullers is het verzamelpunt voor Amsterdam eigenlijk? Centraal of Zuid? Als het Zuid is, kom ik daar namelijk niet langs.
[/quote1353329866]

Hmm, interesting.. M7, jij komt toevallig niet langs Zwolle, of wel? Ik wil ook wel in amersfoort pre-meeten. Lite, laat mij tot nu toe maar bij Amsterdam, maar het kan nog veranderen.
 
[quote1353331305=Lekkerdie]

okeeee gezallig!!! wij zullen dan optijd op het station zijn waar spreken we af??? en hoe herkennen we elkaar??? :)
[/quote1353331305]

Nice! Ik gok dat ik dan mijn lichte hoedje wel op heb, dus dat zou een herkenning moeten zijn. En ik stap ook uit op dat spoor met de trein waarmee ik aankom, dus ik ben daar een kwartier of zo.

[quote1353331307=Lite-Sparkle]

zijn er dan 2 smullers op Centraal Station Amsterdam? afaik, is er maar 1.
[/quote1353331307]

Er is ook een smullers op station Amsterdam Zuid, die ook op een route naar Haarlem ligt, maar ik ga via Centraal.

[quote1353331309=strepie93]

Hmm, interesting.. M7, jij komt toevallig niet langs Zwolle, of wel? Ik wil ook wel in amersfoort pre-meeten. Lite, laat mij tot nu toe maar bij Amsterdam, maar het kan nog veranderen.

[/quote1353331309]

Nope, Zwolle ligt niet op de route, maar we kunnen inderdaad meeten op Amersfoort.

Willen jullie trouwens gebruik maken van de 40% korting? Dan zit ik namelijk wel aan mijn maximum voor Amersfoort-Haarlem.
 
Ook wel handig om te weten bij de hema is er een actie dagkaart trein voor 17.50 das misschien voor sommige goedkoper :) ik weet niet hoelang ze hem verkopen maar ik ga ze morgen/vandaag halen en okee kdraag dan een zwart hoedje :)
 
Ik ga vanaf Den Haag. Centraal of Hollands spoor, maakt niet zo veel verschil.

Palm zou waarschijnlijk ook over Den Haag gaan, dus ik zou misschien met haar mee kunnen reizen. Mogelijk PredatorDuck en Valancia, die wonen ook in de buurt en hebben (nog) geen rijbewijs.
 
[quote1353401097=Lekkerdie]
Ook wel handig om te weten bij de hema is er een actie dagkaart trein voor 17.50 das misschien voor sommige goedkoper :) ik weet niet hoelang ze hem verkopen maar ik ga ze morgen/vandaag halen en okee kdraag dan een zwart hoedje :)
[/quote1353401097]

Ik heb het gehoord ja. Volgens mij was het zelfs 14.50 euro.
Ik heb nog een dagkaart van 12.50 dus als ik ga Magical7, dan is dat goedkoper dan met korting reizen. Bedankt voor het aanbod.
 
okay jongens, korte uitleg over het meetingspunt Amsterdam:
-we hebben het hier over Amsterdam Centraal.
-we nemen de smullers die binnen zit.
-ik zie eruit als mijn avatar
-bronies herken je toch wel, zodra je iemand ziet staan wachten bij de smullers weet je dat die voor de meet is.
-ik heb de lijst met wie er komt.

voor vragen over specifiek Amsterdam Centraal kunnen jullie contact met mij opnemen via PM en op het thread, daar pluk ik je makkelijker eruit
 
als er mensen langs Leiden gaan wil ik daar best wachten op bronies ^^ veel gezelliger met meerdere dan alleen ^^
 
Ik reis sowieso samen met Hydra, dus we gaan denk ik gewoon samen reizen vanaf Pijnacker, als we toevallig mensen tegenkomen: gezellig xD
 
als er iemand via Almere gaat, de kans dat ik met trein ga (als ik ga) is 100%. mijn idee is om vanuit Almere naar A'dam te gaan en daar bij de groep van A'dam te voegen voor het laatste stukje.

mensen die dus via Almere gaan: stuur mij maar een PM of zet op dit thread wat neer, ik zal het hier ook in de gaten houden :p
 
Itzze-me heeft zich afgemeld voor de carpool, ik heb dus weer 3 volledige plekken beschikbaar.
Ik rijd vanuit Zevenaar Via Arnhem - Ede/Veenendaal - Utrecht naar Haarlem, ik kan dus eventueel onderweg ook nog mensen oppikken (hoewel ik natuurlijk niet op 3 verschillende plekken ga stoppen).
Als er nog mensen mee willen vanuit het oosten des lands is er dus weer plek beschikbaar!
 
Back
Top