Dutch Brony Meet #8 - Algemene Reisinformatie Bespreken Thread. (Updated: 11-12-12 14:30)

[quote1353434562=dragonater]
als er iemand via Almere gaat, de kans dat ik met trein ga (als ik ga) is 100%. mijn idee is om vanuit Almere naar A'dam te gaan en daar bij de groep van A'dam te voegen voor het laatste stukje.

mensen die dus via Almere gaan: stuur mij maar een PM of zet op dit thread wat neer, ik zal het hier ook in de gaten houden :p
[/quote1353434562]

Als ik kom, moet ik met de trein van lelystad naar amsterdam, en die gaat via almere centrum, dus als we toevallig met dezelfde trein komen, gezellig.
 
[quote1353439592=nelly_555]
Itzze-me heeft zich afgemeld voor de carpool, ik heb dus weer 3 volledige plekken beschikbaar.
Ik rijd vanuit Zevenaar Via Arnhem - Ede/Veenendaal - Utrecht naar Haarlem, ik kan dus eventueel onderweg ook nog mensen oppikken (hoewel ik natuurlijk niet op 3 verschillende plekken ga stoppen).
Als er nog mensen mee willen vanuit het oosten des lands is er dus weer plek beschikbaar!
[/quote1353439592]

Kunnen ik en een vriendin van mij meerijden we wonen in Barneveld wat voor jouw de weg 5 min langer maakt???

we kunnen ook eventueel met de trein naar ede of ede/wagening
komen. maar zouden we dan meekunnen rijden???

*kijkt heel lief* :D
 
[quote1353443012=Lekkerdie]
[quote1353439592=nelly_555]
Itzze-me heeft zich afgemeld voor de carpool, ik heb dus weer 3 volledige plekken beschikbaar.
Ik rijd vanuit Zevenaar Via Arnhem - Ede/Veenendaal - Utrecht naar Haarlem, ik kan dus eventueel onderweg ook nog mensen oppikken (hoewel ik natuurlijk niet op 3 verschillende plekken ga stoppen).
Als er nog mensen mee willen vanuit het oosten des lands is er dus weer plek beschikbaar!
[/quote1353439592]

Kunnen ik en een vriendin van mij meerijden we wonen in Barneveld wat voor jouw de weg 5 min langer maakt???

we kunnen ook eventueel met de trein naar ede of ede/wagening
komen. maar zouden we dan meekunnen rijden???

*kijkt heel lief* :D
[/quote1353443012]

Ede/Wageningen zou dan het mooist zijn, hoef ik niet zo ver af te wijken van de route en vanuit Barneveld is dat voor jullie ook niet zo ver (jaren in Barneveld op school gezeten :p ). Dus jullie kunnen wat mij betreft meerijden! :)
 
ik kan pas vanaf half 1 gaan reizen naar de hal omdat rijles...
ik weet niet wie er nog in de buurt van nootdorp naar Haarlem gaat rond die tijd
 
[quote1353490292=nelly_555]
[quote1353443012=Lekkerdie]
[quote1353439592=nelly_555]
Itzze-me heeft zich afgemeld voor de carpool, ik heb dus weer 3 volledige plekken beschikbaar.
Ik rijd vanuit Zevenaar Via Arnhem - Ede/Veenendaal - Utrecht naar Haarlem, ik kan dus eventueel onderweg ook nog mensen oppikken (hoewel ik natuurlijk niet op 3 verschillende plekken ga stoppen).
Als er nog mensen mee willen vanuit het oosten des lands is er dus weer plek beschikbaar!
[/quote1353439592]

Dankeeee! :D hoelaat moeten we op ede waageningen staan???
Kunnen ik en een vriendin van mij meerijden we wonen in Barneveld wat voor jouw de weg 5 min langer maakt???

we kunnen ook eventueel met de trein naar ede of ede/wagening
komen. maar zouden we dan meekunnen rijden???

*kijkt heel lief* :D
[/quote1353443012]

Ede/Wageningen zou dan het mooist zijn, hoef ik niet zo ver af te wijken van de route en vanuit Barneveld is dat voor jullie ook niet zo ver (jaren in Barneveld op school gezeten :p ). Dus jullie kunnen wat mij betreft meerijden! :)

[/quote1353490292]
 
[quote1353516577=Lekkerdie]
[quote1353490292=nelly_555]
[quote1353443012=Lekkerdie]
[quote1353439592=nelly_555]
Itzze-me heeft zich afgemeld voor de carpool, ik heb dus weer 3 volledige plekken beschikbaar.
Ik rijd vanuit Zevenaar Via Arnhem - Ede/Veenendaal - Utrecht naar Haarlem, ik kan dus eventueel onderweg ook nog mensen oppikken (hoewel ik natuurlijk niet op 3 verschillende plekken ga stoppen).
Als er nog mensen mee willen vanuit het oosten des lands is er dus weer plek beschikbaar!
[/quote1353439592]

Kunnen ik en een vriendin van mij meerijden we wonen in Barneveld wat voor jouw de weg 5 min langer maakt???

we kunnen ook eventueel met de trein naar ede of ede/wagening
komen. maar zouden we dan meekunnen rijden???

*kijkt heel lief* :D
[/quote1353443012]

Ede/Wageningen zou dan het mooist zijn, hoef ik niet zo ver af te wijken van de route en vanuit Barneveld is dat voor jullie ook niet zo ver (jaren in Barneveld op school gezeten :p ). Dus jullie kunnen wat mij betreft meerijden! :)

[/quote1353490292]

Dankeeee! :D hoelaat moeten we op ede waageningen staan???
[/quote1353516577]


Willen jullie er per se vanaf 12 uur zijn of maakt het niet zo uit? Moet alle tijden nog ff uitzoeken hoor, maar ben nu nog aan het werk...
 
Nou, mijn carpool is vol!
Lekkerdie + vriendin en Hllaan rijden met mij mee. Kan dit aangepast worden in de startpost?
 
[quote1353586015=nelly_555]
Nou, mijn carpool is vol!
Lekkerdie + vriendin en Hllaan rijden met mij mee. Kan dit aangepast worden in de startpost?
[/quote1353586015]

ik heb hem meegenomen in de nieuwe beta versie van de reisthread ;)
ik zal hem asap online zetten. ;)

(zal het effe aanpassen dat de carpool vol is.)

bedankt voor de melding :)
 
Het reisschema is voor zover helemaal bijgewerkt! (zie Pagina 1)

wilt iedereen weer zo vriendeljik zijn alles ook hier door te geven?

ik zie enigzins overal activiteit maar ik wil niet van speculaties afgaan. ik wil graag 100% zekerheid en dat kan ik hier wat beter aflezen.

also, oproep aan de orga kan deze thread een Sticky krijgen? dank u in voorbaat.
 
[quote1353924834=Lite-Sparkle]
Het reisschema is voor zover helemaal bijgewerkt! (zie Pagina 1)

wilt iedereen weer zo vriendeljik zijn alles ook hier door te geven?

ik zie enigzins overal activiteit maar ik wil niet van speculaties afgaan. ik wil graag 100% zekerheid en dat kan ik hier wat beter aflezen.

also, oproep aan de orga kan deze thread een Sticky krijgen? dank u in voorbaat.
[/quote1353924834]

It doesn't appear to work?
 
[quote1353931150=Magical7]
[quote1353924834=Lite-Sparkle]
Het reisschema is voor zover helemaal bijgewerkt! (zie Pagina 1)

wilt iedereen weer zo vriendeljik zijn alles ook hier door te geven?

ik zie enigzins overal activiteit maar ik wil niet van speculaties afgaan. ik wil graag 100% zekerheid en dat kan ik hier wat beter aflezen.

also, oproep aan de orga kan deze thread een Sticky krijgen? dank u in voorbaat.
[/quote1353924834]

It doesn't appear to work?
[/quote1353931150]


hij werkt niet als je hem in [ link=hyperlink url][ /link] zet. dus hij's nu als simpele link neergezet. hij werkt nu 120%

terug naar On-Topic.
 
[quote1354272266=Marcoooootje1]
IK GA MET MN LUCHTBALLON
[/quote1354272266]

TAKE ME WITH YOOUU :C

Also, mijn leiden-meet-topic is nog steeds up-to-date en wat je in het reisschema hebt gezet klopt, alsnog thankcha Lite c:
 
dankje lite voor het erbij zetten van zwolle.. nu maar hopen dat mensen 11:48 en 11:18 zien als aankomsttijd ipv vertrektijd xD
 
zoek nog mensen die vanuit oss/den bosch met de trein gaan ik heb geen idee of andere van daar gaan dus reply hier of pm me als je via oss/den bosch gaat anders ben ik ook maar alleen :(
 
ik ga met bus 2 vanaf halte Noord-Holland Kennemer Gasthuis naar halte Haarlem-Spaarnwoude om ongeveer kwart over 2.
 
[quote1354315187=boem777]
dankje lite voor het erbij zetten van zwolle.. nu maar hopen dat mensen 11:48 en 11:18 zien als aankomsttijd ipv vertrektijd xD
[/quote1354315187]

graag gedaan boem ;) ik zal btw, dat van de tijden als aankomst in de volgende revisie erin zetten :)
 
Back
Top