Dutch Brony Meet #8 - Algemene Reisinformatie Bespreken Thread. (Updated: 11-12-12 14:30)

Ik ga in het rotterdam topic de tijden bespreken, zodra dat definitief is zal ik het in dit topic melden ^^
 
[quote1354318063=Ossie]
Ik ga in het rotterdam topic de tijden bespreken, zodra dat definitief is zal ik het in dit topic melden ^^
[/quote1354318063]

doen dat ^^, ik zal geduldig wachten op een antwoord =]
 
Weet iemand nog of er ergens dagkaarten zijn, want anders worden reiskosten toch wel erg overdreven... :/

Tenzij er iemand vanuit Brabant (Eindhoven-Den Bosch regio) kan carpoolen. Daar zit ik met een vriend naar te kijken, maar we hebben geen auto. e.e
 
Hey Lite! Kheb de ontmoetingsplaats te leiden verandert, kan je dit aub updaten? Misschien is het ook handig als je de telefoonnummers van de orga's erbij zet ^^
 
[quote1354537090=Gerpie]
Hey Lite! Kheb de ontmoetingsplaats te leiden verandert, kan je dit aub updaten? Misschien is het ook handig als je de telefoonnummers van de orga's erbij zet ^^
[/quote1354537090]

ik zal woensdag het schema een update geven :)

(heb een concert vanavond dus ik kan Maandag (vandaag) nix doen.
(dinsdag heb ik gewoon niet veel tijd vanwege Harmonie-Orkest, dus vandaar dat ik woensdag weer ga updaten :) )
 
[quote1354732293=Seaweed_Drop]
Ik reis vanuit Eindhoven.
[/quote1354732293]

ga je dan ook via de trein? dan is het het beste om een tijd en plaats af te spreken, als je mee wilt met ons :)
 
zet mij maar op de lijst vanaf den bosch met trein

kom eigenlijk vanuit oss maar volgens mij komen er geen bronies uit oss :(
 
Schema ziet er nice uit!
Mocht je het nog willen aanpassen, het verzamelpunt voor mijn carpool is station Ede-Wageningen en de tijd rond 10:45 (maar hier zijn al m'n passagiers al van op de hoogte, maar mogelijk om verwarring te voorkomen).
 
Schema van rotterdam ziet er al uit zoals het in ons topic staat, bedankt voor het updaten!
Enigste wat je er nog bij zou kunnen vermelden is dat dit de 9292 info van de reis is: http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/haarlem_a-hofmanweg/aankomst/2012-12-15T1211#
Zodat mensen die onderweg opstappen weten welke trein we hebben
 
Ah, ja, Starlight. Wat denk je van de ingang van het station, aan de kant waar alle bussen staan? Ik moet nog even kijken welke tijd.
 
het punt zwolle kan wel weg te weinig mensen..... en hoe zit het met amersfoort? waar ik ook eventueel kan overstappen. want meende dat er ook andere via die weg gingen..
 
[quote1355221047=boem777]
het punt zwolle kan wel weg te weinig mensen..... en hoe zit het met amersfoort? waar ik ook eventueel kan overstappen. want meende dat er ook andere via die weg gingen..

[/quote1355221047]

Ik stap over op Amersfoort. Ik vertrek vanaf daar om 10:56
 
@Lite-sparkle mischien is het handig te melden dat er bij amersfoort ook nu nog een opstappunt is van 10:30-10:50 bij de smullers.
ik en magical7 horen dan erbij.
 
Back
Top