Verzamelpunt Rotterdam voor meet #8

[quote1355495345=Kyderra]
[quote1355493770=Sickpony]
[quote1355489364=Podvizsen]
Dus verzamelen ook degene die meerijden op R'dam Centraal?
[/quote1355489364]

Arjen had het er inderdaad al over. Maar ik weet het nog niet zo. Immers, Protopony had ook gezegd dat hij mee wilde rijden, maar tot nu toe heb ik van hem nog geen respons. Ik heb hem gevraagd of hij voor 19:00 vanavond wilde reageren, anders denk ik dat hij niet meerijdt.
Met als gevolg dat we dan dus weer terug zijn naar 5 man, wat wel inderdaad in mijn Chevy Spark past (dat is, als jij het tenminste heb nagelaten een enorme groeispurt te krijgen sinds ik je het laatst heb gezien) en we dus met 1 auto kunnen rijden. Om dan te verzamelen bij 010 centraal lijkt me dan wat overbodig, dat haal ik jouw en Arjen wel op bij jullie huizen.
[/quote1355493770]

Ikzelf zal waarschijnlijk voor op het station Rotterdam wachten voor de auto rit rond 10:20, of is het handiger als ik naar R.blaak(aangezien dat toch een station terug is voor mij waar ik langs kom) toe ga voor jullie?

[/quote1355495345]

Ho! Wacht eens even? Er willen dus meer mensen mee in de auto's? Waarom zegt niemand dat in godsnaam? Mensen, dit vergt enig geregel! Het scheelt nogal in kosten en benzine als we een beetje weten met hoeveel auto's we moeten rijden! Het is niet dat als we met teveel auto's zijn, iemand even snel zijn auto bij Centraal Station kan parkeren en overstapt in een andere auto.

Zucht...

Okee, het lijkt me beter voor iedereen dat we afspreken dat we om 10:30 verzameld staan bij Rotterdam Centraal bij de kiss and ride plek, dat is dus aan de zuidkant van het station, achter de Nationale Nederlanden bij de overdekte fietsenstalling (waar ook de taxi's staan). Om precies te zijn: aan het Delftseplein.

Ook zou ik het zeer waarderen, dat als er je mee wilt, je me dan een PM stuurt met daarin je telefoonnummer! Mocht je dan te laat komen of last minute anders beslissen, dan kunnen we contact opnemen. Oh, en volk dat komt opdagen zonder me op de hoogte ervan te stellen nemen we niet mee. Dit is een verdomd aardigheidje voor jullie, dus het zou sieren als jullie dan ook even mee zouden werken. En nee, enkel een post hier toevoegen met 'ik wil ook mee' telt niet.

Aanmelden kan tot 24:00. Voor diegene die me voor die tijd geen PM hebben gestuurd, nemen we gewoon niet mee. Punt.
 
Oké, komt goed. Ik hou het topic in de gaten en als alles zo blijft staan Twerl en ik om 10:30 bij het CS. Als je btw Twerl wil bereiken moet je mij even bellen :p
 
Even voor de duidelijkheid:
- Ga je met de auto, zie deze post van sickpony hierboven: http://www.bronies.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?99400.post
- Ga je met de trein, zie dan de OP

Omdat ik het heb beloofd zal ik bij de starbucks blijven tot het aangegeven moment (ik zal (helaas) niet even bij de kiss & ride komen kijken, ik zie de rest van rotterdam wel op de meet :) ).
 
Ossie, ik zie nu pas dat je in Barendrecht woont. Toch niet toevallig in smitshoek?

Ontopic: Treinkaartje is geprint en ligt klaar voor gebruik voor morgen :D
 
[quote1355508626=Ossie]
Nope, oud barendrecht :D
Still, smitshoek is 20 min fietsen ofzo, keertje meeten?
[/quote1355508626]

Sure, als ik een keer tijd heb that is. Ik zie je morgen wel, straks herken ik je nog :p
 
Ja misschien wel XD hopelijk zie ik je dan morgen, en anders spereken we wel wat over PM af ^^
 
[quote1355493770=Sickpony]
Ho! Wacht eens even? Er willen dus meer mensen mee in de auto's? Waarom zegt niemand dat in godsnaam? Mensen, dit vergt enig geregel!
[/quote1355493770]

kalm aan, ik had dit al aangegeven bij TheArtrix een week of twee geleden en hij heeft mij naar mijn weten al mee gerekend.

mlfw3011-XRSkb.gif
 
[quote1355515852=Kyderra]
[quote1355493770=Sickpony]
Ho! Wacht eens even? Er willen dus meer mensen mee in de auto's? Waarom zegt niemand dat in godsnaam? Mensen, dit vergt enig geregel!
[/quote1355493770]

kalm aan, ik had dit al aangegeven bij TheArtrix een week of twee geleden en hij heeft mij naar mijn weten al mee gerekend.
[/quote1355515852]

Oooooooooooooooooooooooooooooooo... ben jij die Ronald. Sorry, ik wist niet jouw naam aan je forumnaam te koppelen. Vandaar.
 
Dissorder wil terug naar Rotterdam reizen, dus we hebben voor de terugweg waarschijnlijk zes of meer passagiers, ergo, ik rij er ook heen.

Zoals Sickpony aangaf, ik rij eerst naar de Kiss and Ride van Rotterdam centraal station. Daar ben ik om 10:30. Vanuit daar vertrekken we richting Haarlem. Als je op dat punt mee wil rijden; dan is daar de mogelijkheid. Afgezien van degenen die zich nadrukkelijk hebben aangemeld garandeer ik niets.
 
Voor mensen die mij willen herkennen: dude van 1.70m met donkerblond haar van *even meten met een rolmaat* zo'n 40cm, zwart 'Wouter/Pinkie Pie'-shirt en donkerblauw vest aan, zwarte Overzeas-broek met broekketting, zwarte Eastpak-rugzak met Metallica-patch, Evanescence-patch en allerhande buttons erop, waarschijnlijk heel stuiterend en Vrolijk. (da's m'n achternaam, dus het mag met een hoofletter!)
 
Ik ga er ook proberen te zijn als mensen het niet erg vinden dat ik meereis met de trein ^_^

Beetje laat, sorry.. Was beetje druk deze week, maar hoop anderen morgen te zien bij de Starbucks :D!
 
Back
Top