Verzamelpunt Rotterdam voor meet #8

ik stap in dordrecht in de trein en die stopt dan in haarlem en dan moet ik nog een keer overstappen waarschijnlijk kom ik dan iedereen uit rotterdam wel tegen in die trein
 
@topic: Main post is geüpdate met tijden, locatie en aanwezigenlijst. Graag asap laten weten of alles goed is of niet en dan zal ik het melden in het algemene reis topic.

@stefanbrony: prima, zou je misschien je nummer kunnen PMen zodat we jou kunnen smsen waar we in de trein gaan zitten?
 
[quote1354560746=Ossie]
@topic: Main post is geüpdate met tijden, locatie en aanwezigenlijst. Graag asap laten weten of alles goed is of niet en dan zal ik het melden in het algemene reis topic.

@stefanbrony: prima, zou je misschien je nummer kunnen PMen zodat we jou kunnen smsen waar we in de trein gaan zitten?
[/quote1354560746]
ik heb je een pm gestuurt
 
@stefanbrony hoelaat stap jij in dordrecht op want ik moet daarnamelijk ook de trein vandaan hebben
 
Let op! De reis is iets aangepast, het plan is nu deze trein: http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/haarlem_a-hofmanweg/aankomst/2012-12-15T1211# zodat we met mensen uit Leiden kunnen reizen. (let dus op de vernieuwde tijden)
Dit betekend wel dat we 10 min na 12:00 daar pas aankomen, als iemand daar bezwaar tegen heeft graag asap melden!
 
Vraagje! Heeft iemand nog toevallig plek in zijn/haar auto? Ik zou er graag bij de meet zijn, maar ik weet niet of ik genoeg heb voor de onkosten die ik bij de reis maak. :l
 
@protopony dat wordt dan even wachten op een antwoord van Sickpony (misschien kan je hem beter een PM sturen)

En anders kan ik je nog 40% korting aanbieden van Rotterdam CS tot Haarlem (retour) als je met het OV gaat
 
[quote1354973286=Protopony]
Vraagje! Heeft iemand nog toevallig plek in zijn/haar auto? Ik zou er graag bij de meet zijn, maar ik weet niet of ik genoeg heb voor de onkosten die ik bij de reis maak. :l
[/quote1354973286]

Ja, nog plek zat. Kosten zijn ook geen grote issue, met meerdere mensen in de auto is per definitie goedkoper dan losse treintickets.
 
[quote1355061198=TheArtrix]
[quote1354973286=Protopony]
Vraagje! Heeft iemand nog toevallig plek in zijn/haar auto? Ik zou er graag bij de meet zijn, maar ik weet niet of ik genoeg heb voor de onkosten die ik bij de reis maak. :l
[/quote1354973286]

Ja, nog plek zat. Kosten zijn ook geen grote issue, met meerdere mensen in de auto is per definitie goedkoper dan losse treintickets.
[/quote1355061198]

TheArtrix en ik zijn inderdaad samen bezig met volk te verzamelen om mee te rijden in onze auto's. Andere mensen nog interesse? We hebben nog wel een plekkie of 4 over.
 
[quote1355253804=Sickpony]
[quote1355061198=TheArtrix]
[quote1354973286=Protopony]
Vraagje! Heeft iemand nog toevallig plek in zijn/haar auto? Ik zou er graag bij de meet zijn, maar ik weet niet of ik genoeg heb voor de onkosten die ik bij de reis maak. :l
[/quote1354973286]

Ja, nog plek zat. Kosten zijn ook geen grote issue, met meerdere mensen in de auto is per definitie goedkoper dan losse treintickets.
[/quote1355061198]

TheArtrix en ik zijn inderdaad samen bezig met volk te verzamelen om mee te rijden in onze auto's. Andere mensen nog interesse? We hebben nog wel een plekkie of 4 over.
[/quote1355253804]

Ik blijf dat weekend bij Podvis pitten dus als ik ook mee zou kunnen rijden zou dat fijn zijn.
 
[quote1355256441=Twerl]
[quote1355253804=Sickpony]
[quote1355061198=TheArtrix]
[quote1354973286=Protopony]
Vraagje! Heeft iemand nog toevallig plek in zijn/haar auto? Ik zou er graag bij de meet zijn, maar ik weet niet of ik genoeg heb voor de onkosten die ik bij de reis maak. :l
[/quote1354973286]

Ja, nog plek zat. Kosten zijn ook geen grote issue, met meerdere mensen in de auto is per definitie goedkoper dan losse treintickets.
[/quote1355061198]

TheArtrix en ik zijn inderdaad samen bezig met volk te verzamelen om mee te rijden in onze auto's. Andere mensen nog interesse? We hebben nog wel een plekkie of 4 over.
[/quote1355253804]

Ik blijf dat weekend bij Podvis pitten dus als ik ook mee zou kunnen rijden zou dat fijn zijn.
[/quote1355256441]

Da's goed, maar dan moet ik TheArtix even op de hoogte stellen dat we dus met 2 auto's gaan rijden. Want 6 man in 1 Chevy Spark lijkt me iets te krap.
 
Nu we met twee auto's gaan is het wel de vraag wie met welke auto meerijdt.

Alternatief kunnen we ook gewoon naar Rotterdam centraal station komen om iedereen op te halen, en dan verdelen we de boel.
 
Ik zal ook met de trein meereizen vanaf Rotterdam Centraal. Ik zie het groepje mensen op het station wel bij de starbucks :p

(Ik heb een altijdvrij kaart dus ik kan korting aan mensen geven mocht dat nog nodig zijn)
 
[quote1355489364=Podvizsen]
Dus verzamelen ook degene die meerijden op R'dam Centraal?
[/quote1355489364]

Arjen had het er inderdaad al over. Maar ik weet het nog niet zo. Immers, Protopony had ook gezegd dat hij mee wilde rijden, maar tot nu toe heb ik van hem nog geen respons. Ik heb hem gevraagd of hij voor 19:00 vanavond wilde reageren, anders denk ik dat hij niet meerijdt.
Met als gevolg dat we dan dus weer terug zijn naar 5 man, wat wel inderdaad in mijn Chevy Spark past (dat is, als jij het tenminste heb nagelaten een enorme groeispurt te krijgen sinds ik je het laatst heb gezien) en we dus met 1 auto kunnen rijden. Om dan te verzamelen bij 010 centraal lijkt me dan wat overbodig, dat haal ik jouw en Arjen wel op bij jullie huizen.
 
[quote1355493770=Sickpony]
[quote1355489364=Podvizsen]
Dus verzamelen ook degene die meerijden op R'dam Centraal?
[/quote1355489364]

Arjen had het er inderdaad al over. Maar ik weet het nog niet zo. Immers, Protopony had ook gezegd dat hij mee wilde rijden, maar tot nu toe heb ik van hem nog geen respons. Ik heb hem gevraagd of hij voor 19:00 vanavond wilde reageren, anders denk ik dat hij niet meerijdt.
Met als gevolg dat we dan dus weer terug zijn naar 5 man, wat wel inderdaad in mijn Chevy Spark past (dat is, als jij het tenminste heb nagelaten een enorme groeispurt te krijgen sinds ik je het laatst heb gezien) en we dus met 1 auto kunnen rijden. Om dan te verzamelen bij 010 centraal lijkt me dan wat overbodig, dat haal ik jouw en Arjen wel op bij jullie huizen.
[/quote1355493770]

Ikzelf zal waarschijnlijk voor op het station Rotterdam wachten voor de auto rit rond 10:20, of is het handiger als ik naar R.blaak(aangezien dat toch een station terug is voor mij waar ik langs kom) toe ga voor jullie?
 
Back
Top