Verzamelpunt Rotterdam voor meet #8

Ossie

Well-Known Member
--- INFO ---

Dit wordt mijn eerste meet en ik neem sowieso een andere brony mee, maar het lijkt me gezellig om samen te reizen met andere bronies die uit de regio komen of via Rotterdam Centraal naar Haarlem reizen!

Laat in dit topic even een berichtje achter als je mee wilt (en eventueel aanmerkingen hebt op tijden of locaties)

(Er wordt ook met de auto naar haarlem gerezen, lees het topic voor meer info en chauffeurs)

--- TIJDEN EN LOCATIE (UPDATED) ---

Ik heb de reis gemerged met die van Leiden, daardoor is er een kleine weiziging gekomen (we vertrekken iets later!) omdat we nu op leiden overstappen om daar te meeten met andere bronies. (qua totale reistijd scheelt het +1 minuut :p)
- Ontmoeten bij starbucks in stationshal op Rotterdan CS tot uiterlijk ~10:48
- Krappe overstap? Dan is het misschien beter om direct naar spoor 9 te gaan.
- 10:52 vertrek trein van spoor 9
- Aankomst meeting 12:11
http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/haarlem_a-hofmanweg/aankomst/2012-12-15T1211#

--- REIZIGERS ---
Ossie + vriend
Guus (?)
NickelSeethe
Wous (vanaf delft)
Topony
PatPatPat
En iedereen van het leiden topic, uiteraard vanaf leiden

Sta je niet op de lijst maar wil je wel/misschien mee? Meld je dan in het topic aub :)

--- OPROEP ---
Ik ben er vandaag achtergekomen dat iedereen met een OV kortingskaart zijn korting kan 'uitdelen', je kan namelijk 3 medereizigers naar dezelfde bestemming laten genieten van jouw korting! http://www.ns.nl/reizigers/blind/_unsorted/2012/samenreiskorting.html
Als iedereen met een OV kortingskaart even van zich kan laten horen dan kunnen jullie onderling afspreken om vanaf rotterdam met korting te reizen. (ik gebruik al 2/3 extra kortingen, de laatste bewaar ik voor last-minute op rdam cs)

--- NA DE MEET ---
Ik vond de reis heen en weer erg gezellig en goed gaan, waarschijnlijk open ik bij de volgende meet weer een rotterdam reis topic ^^
 
Zoals ik al in het algemene thread zei weet ik nog niet of ik kan. Zo ja, dan reis ik met jullie mee. Zo nee, veel plezier ;-)
Als jullie tijd enzovoorts hebben afgesproken kom ik daar wel achter.
 
Kans dat ik meereis, maar als het voor mij sneller gaat via Den Haag doe ik dat. Ok, even gekeken en via den Haag scheelt me 40 minuten, dus ik reis niet mee.
 
Alles moet wel heel erg in het honderd lopen wil ik niet kunnen. En zelfs als dat gebeurt zal ik nog iets leuks nodig hebben om mijn week wat beter te maken dus kom ik waarschijnlijk alsnog.

Als voor een tijd, dat is zo lang van tevoren nog niet echt te bepalen. Meestal is het 10 dagen van tevoren redelijk te bepalen, maar een echte definitieve tijd bepalen gaat lastig bijna een maand van tevoren.
 
ik zag te laat dat je al een post had aangemaakt XD
maar ik kom uit dordrecht en wil grasg neereizen ik heb alleen geen whatsapp
 
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
 
[quote1353756839=Sickpony]
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
[/quote1353756839]

Oh ik wil wel mee! Ik heb wel een OV, maar dan met korting want weekend. Ik weet niet of dat veel scheelt vergeleken met de auto?
 
nou allen veel plezier helaas kan ik hier niet bij zijn i.v.m. vervoer dus ik wens iedereen veel plezier en hoop jullie op een andere meeting tegen te komen
 
[quote1353845278=Vanilla]
[quote1353756839=Sickpony]
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
[/quote1353756839]

Oh ik wil wel mee! Ik heb wel een OV, maar dan met korting want weekend. Ik weet niet of dat veel scheelt vergeleken met de auto?
[/quote1353845278]

Nou ja, als beloning voor het rijden verlang ik 1 brushable Fluttershy, ongeacht het aantal passagiers. Dus om dat nu duur te noemen...
 
[quote1353948709=Sickpony]
[quote1353845278=Vanilla]
[quote1353756839=Sickpony]
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
[/quote1353756839]

Oh ik wil wel mee! Ik heb wel een OV, maar dan met korting want weekend. Ik weet niet of dat veel scheelt vergeleken met de auto?
[/quote1353845278]

Nou ja, als beloning voor het rijden verlang ik 1 brushable Fluttershy, ongeacht het aantal passagiers. Dus om dat nu duur te noemen...
[/quote1353948709]

FLUTTERSHY CAR PARTEH
 
[quote1354015654=Sickpony]
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
[/quote1354015654]

Van de week heb ik al een verzoek gekregen om mee te liften, maar gezien jij ook met de auto gaat is het een goed idee om te voorkomen dat fossiele brandstof wordt verspild door inefficiënt autogebruik.

Ofwel, naast treinroosters is het misschien handig om ook autogebruik te coördineren, wat volledig afhankelijk is van de vraag ernaar. Als er genoeg mensen mee willen rijden, dan heeft het zin dat Sickpony en ik beide gaan rondrijden, anders het verzoek dat mijn passagier en ik met Sickpony meerijden.

Ik ga ervan uit dat Sickpony plaats biedt voor circa 4 passagiers, dat zelfde geldt voor mijn auto. Je hoeft geen wiskundig genie te zijn om te weten hoeveel mensen we met z'n tweeën kunnen vervoeren.
 
[quote1354020897=TheArtrix]
[quote1354015654=Sickpony]
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
[/quote1354015654]

Van de week heb ik al een verzoek gekregen om mee te liften, maar gezien jij ook met de auto gaat is het een goed idee om te voorkomen dat fossiele brandstof wordt verspild door inefficiënt autogebruik.

Ofwel, naast treinroosters is het misschien handig om ook autogebruik te coördineren, wat volledig afhankelijk is van de vraag ernaar. Als er genoeg mensen mee willen rijden, dan heeft het zin dat Sickpony en ik beide gaan rondrijden, anders het verzoek dat mijn passagier en ik met Sickpony meerijden.

Ik ga ervan uit dat Sickpony plaats biedt voor circa 4 passagiers, dat zelfde geldt voor mijn auto. Je hoeft geen wiskundig genie te zijn om te weten hoeveel mensen we met z'n tweeën kunnen vervoeren.
[/quote1354020897]

Klinkt goed. Nu passen er inderdaad wel 4 passagiers in mijn auto, maar dan wordt het wel proppen (alhoewel Podviszen en Vanilla aan de kleine kant zijn, dus dat is weer winst). Als er nog iemand extra zich aanmeld zullen we ons misschien maar beter jouw auto erbij moeten aanspreken.
 
Ik zal even de main post aangeven dat er naast een treinreis ook een autoreis is vanuit rotterdam!
 
[quote1354047652=Sickpony]
[quote1354020897=TheArtrix]
[quote1354015654=Sickpony]
Ik moet zo shit veel meenemen dat ik met de auto ga. Willen er nog mensen hier meerijden? Scheelt je weer een treinreis indien je geen uitvretende student bent met een OV jaarkaart.
[/quote1354015654]

Van de week heb ik al een verzoek gekregen om mee te liften, maar gezien jij ook met de auto gaat is het een goed idee om te voorkomen dat fossiele brandstof wordt verspild door inefficiënt autogebruik.

Ofwel, naast treinroosters is het misschien handig om ook autogebruik te coördineren, wat volledig afhankelijk is van de vraag ernaar. Als er genoeg mensen mee willen rijden, dan heeft het zin dat Sickpony en ik beide gaan rondrijden, anders het verzoek dat mijn passagier en ik met Sickpony meerijden.

Ik ga ervan uit dat Sickpony plaats biedt voor circa 4 passagiers, dat zelfde geldt voor mijn auto. Je hoeft geen wiskundig genie te zijn om te weten hoeveel mensen we met z'n tweeën kunnen vervoeren.
[/quote1354020897]

Klinkt goed. Nu passen er inderdaad wel 4 passagiers in mijn auto, maar dan wordt het wel proppen (alhoewel Podviszen en Vanilla aan de kleine kant zijn, dus dat is weer winst). Als er nog iemand extra zich aanmeld zullen we ons misschien maar beter jouw auto erbij moeten aanspreken.

[/quote1354047652]

Ik ben niet klein >:C
Maar er bestaat ook nog een kleine kans dat ik met het OV ga, misschien heeft m'n ma een dagkaart over en dat zou dan zonde zijn om het niet te gebruiken. Maar dat weet ik dus nog niet helemaal zeker ^^
 
De meeting is in grofweg 2 weken, de nieuwe dienstregeling is al een tijdje bekend dus ik denk dat het een goed moment is om even wat tijden te bespreken :)

Mijn voorstel:
10:38 vertrek rotterdam CS - aankomst meeting 11:56
http://9292.nl/reisadvies/station-rotterdam-centraal/haarlem_a-hofmanweg/aankomst/2012-12-15T1156#

Als iemand liever een treintje eerder pakt (half uur) dan hoor ik dat graag zodat we dat kunnen bespreken.

Zelf zal ik een half uur van te voren daar zijn dus als je een bagger verbinding heeft naar CS zit je iig niet alleen :)
 
[quote1354367828=Sickpony]
Klinkt goed. Nu passen er inderdaad wel 4 passagiers in mijn auto, maar dan wordt het wel proppen (alhoewel Podviszen en Vanilla aan de kleine kant zijn, dus dat is weer winst). Als er nog iemand extra zich aanmeld zullen we ons misschien maar beter jouw auto erbij moeten aanspreken.[/quote1354367828]

Dat is duidelijk. Tot zover heeft nog niemand anders zich aangemeld, dus voor nu is het mogelijk om met jou mee te reizen, hoewel het inderdaad een volle bak is.

Wees dus niet schuw om jezelf aan te melden voor een lift richting de meet. Mijn ervaring is dat de bereikbaarheid van de locatie met het OV redelijk is, maar gezien het in een industrietrein ligt is de auto in het voordeel.
 
Ik ging aan mijn moeder vragen of we nog kaartjes hadden van de trein. Maar mijn lieve familie heeft op 15 december een familie dag geplant ergens in het hoge noorden. Ofwel, ik kan helemaal niet komen. Super naar.
 
Back
Top