[poll] BroniesNL Meet #15 Nabespreking

[quote1432597669=Sloppy]

en wie in equestria toeterde er op mij op de snelweg ^^
[/quote1432597669]

Dat was ik, jij moet eens sneller rijden.
 
Alright, ik ben echt superblij om te lezen dat iedereen het naar de zin heeft gehad. En ook fijn dat mensen verbeterpunten en ideeën aanleveren voor ons om mee te nemen in de organisatie van Meet 16. Er is al een feedback mail van mij naar LANX gegaan met daarin o.a. een opmerking over de toiletten van de heren.

Ook iets wat ik in ieder geval user Sloppy heb zien noemen was een introductie voor de nieuwe mensen. Als hier meer vraag naar is, dan zullen we zeker ons best doen om zo'n event te organiseren in het vervolg.

Voor de andere genoemde punten over o.a. de events, de planning en andere zaken van onze kant verschijnt er hopelijk woensdagavond een officiële Meet 15 Recap (samenvatting en reactie van ons daarop) op de frontpage.
 
[quote1432646166=Discordian-D]
Ook iets wat ik in ieder geval user Sloppy heb zien noemen was een introductie voor de nieuwe mensen. Als hier meer vraag naar is, dan zullen we zeker ons best doen om zo'n event te organiseren in het vervolg.
[/quote1432646166]

ik heb hier ook wel oren naar, aangezien ik ook voor het eerst naar zo'n grote meet was.

echter had ik meer het idee van naambordjes met forumnaam/echte naam er op.

je weet wel, gezicht achter het account. ik heb zelf niet zo'n probleem met contact maken, ik stuiter wel door de zaal...

WC's idd vrij smerig, maar ach, ik als man heb daar niet zo heel veel last van. alleen de zolen van me schoenen.

locatie opzich... heel goed voor een meet als dit, je hoeft niet bang te zijn ergens krassen op te maken :p
en het geheel voelde heel knus aan.

rook ruimte ook een big plus. kan me voorstellen dat niet iedereen daar wou gaan zitten voor de episode though. ivm rook geur op plushies e.d.

volgende punt, episode.

orga had op een gegeven moment actie kunnen ondernemen op de main discussion over het wel/niet showen van de episode.

ik bedoel, er was een beamer/laptop, verschillende mensen hadden hun 4g aangeboden. dat had heel veel twijfel weg genomen bij de autisten onder ons (myself included)

al met al een hele geslaagde meet, op een heel gezellige locatie.
8.5/10 (whelp geen halve punten!)
 
[quote1432655771=merte]
[quote1432646166=Discordian-D]
Ook iets wat ik in ieder geval user Sloppy heb zien noemen was een introductie voor de nieuwe mensen. Als hier meer vraag naar is, dan zullen we zeker ons best doen om zo'n event te organiseren in het vervolg.
[/quote1432646166]

ik heb hier ook wel oren naar, aangezien ik ook voor het eerst naar zo'n grote meet was.

echter had ik meer het idee van naambordjes met forumnaam/echte naam er op.

je weet wel, gezicht achter het account. ik heb zelf niet zo'n probleem met contact maken, ik stuiter wel door de zaal...

[/quote1432655771]

Jouw idee, merte, naambordjes! GOED IDEE! :D

Dat verduidelijkt ook voor mij met wie ik communiceer in real life die ik ook op skype, forum heb "gesproken". ECHT EEN SUPER IDEE IK STEM VOOR!
 
[quote1432663154=PienkiePie]
[quote1432655771=merte]
[quote1432646166=Discordian-D]
Ook iets wat ik in ieder geval user Sloppy heb zien noemen was een introductie voor de nieuwe mensen. Als hier meer vraag naar is, dan zullen we zeker ons best doen om zo'n event te organiseren in het vervolg.
[/quote1432646166]

ik heb hier ook wel oren naar, aangezien ik ook voor het eerst naar zo'n grote meet was.

echter had ik meer het idee van naambordjes met forumnaam/echte naam er op.

je weet wel, gezicht achter het account. ik heb zelf niet zo'n probleem met contact maken, ik stuiter wel door de zaal...

[/quote1432655771]

Jouw idee, merte, naambordjes! GOED IDEE! :D

Dat verduidelijkt ook voor mij met wie ik communiceer in real life die ik ook op skype, forum heb "gesproken". ECHT EEN SUPER IDEE IK STEM VOOR!
[/quote1432663154]
srrlsy?

Ik pas. But knock yourself out and do it!
Over het algemeen vind ik het wel leuk om een pony-naam te 'hebben'
Ik licht even toe; TL;DR mensen opgepast! XD

Als je je echte naam gebruikt kan het veel kanten op. Misschien wellicht een kant die je geen eens op wilt!

Het kijken en verzamelen My Little Pony is mijn hobby.
In het dagelijks leven ben ik iets anders. (net als 99,9% van alle mensen die een hobby hebben of fan zijn van iets right?!)
Punt is, met My Little Pony zijn er veel mensen afkeurend. Denk aan dezelfde reactie als de gaypride... fan zijn is leuk, het laten zien is fun, maar het in iemands gezicht vrijven ..nope.

Om onder andere die reden ben ik liever anoniem.

Een ander punt is, de schandalen en foute interpretaties van een deel van de fandom.
Voorbeeld de littery versies zo van 'Racist Barn'of dergelijke, NSFW/R34 en uitlatingen van politieke aard. (voornamelijk Russiche fan art)
De nuchterheid van de gemiddelde Nederlander is wellicht ook wat vervelender. Met alle vervelende media onderwerpen als misbruik van minderjarigen is een doorn in het oog. Pavlov reactie van de mens is eenmaal; "jij vind iets kinderlijks leuk, ha dan vind jij ook kinderen leuk is het niet?" Dodelijk!

Tot slot, omdat ik zelf niet handig en mondig ben in het echt als het erop aankomt, zeg ik NOOIT mijn eigen naam , niet hier en op meets.
(degene die mij iets beter kennen weten zelfs niet mijn echte naam.Nvm, door vervelende omstandigheden staat mijn naam zelfs op officiele documenten veelal fout)
Omdat ik nooit kan voorkomen dat er een foto/film van me wordt gemaakt...en op Facebook beland. Ik kan het niemand kwalijk nemen, moet ik maar niet in beeld komen. Iedereen is vrij van meningsuiting (soms helaas)

Mocht er een verplichting (razzia) zijn op naamsechtheid, dan zal lik helaas niet op meets meer komen. Beter voor mij en voor jullie. :D
Orga mensen kennen wellicht 'een ' naam van mij vanwege betaling van HwCon, hoewel dat ook een schuilnaam is. Maar het gaat mij erom dat je fun hebt, en niet wat/wie je bent..gezellig rondhangen en gewoon praten over ponies of aanverwanten is leuk. Ik heb minder met roddels als van 'oh.. dat was die en die die dat en dat heeft gedaan...'

Als allerlaatste, in het echte leven is het niet altijd handig te zeggen dat je ponies leuk vind. Zeker niet bij je solicitatie (mensen zijn gewoon vals, ze weten dat er ponyfans zijn die iets anders zien in ponies...)XD Of je moet een dikke huid hebben :D

Maar ontopic, het was een goede meet!
 
[quote1432669405=TheDutchAnon]
Nee, ik ben de dutch ANON met een reden
[/quote1432669405]
Dat weten we wesley, dat weten we.
 
[quote1432673995=RarAppleDash]

Ik pas. But knock yourself out and do it!
Over het algemeen vind ik het wel leuk om een pony-naam te 'hebben'
Ik licht even toe; TL;DR mensen opgepast! XD

Als je je echte naam gebruikt kan het veel kanten op. Misschien wellicht een kant die je geen eens op wilt!

Het kijken en verzamelen My Little Pony is mijn hobby.
In het dagelijks leven ben ik iets anders. (net als 99,9% van alle mensen die een hobby hebben of fan zijn van iets right?!)
Punt is, met My Little Pony zijn er veel mensen afkeurend. Denk aan dezelfde reactie als de gaypride... fan zijn is leuk, het laten zien is fun, maar het in iemands gezicht vrijven ..nope.

Om onder andere die reden ben ik liever anoniem.

Een ander punt is, de schandalen en foute interpretaties van een deel van de fandom.
Voorbeeld de littery versies zo van 'Racist Barn'of dergelijke, NSFW/R34 en uitlatingen van politieke aard. (voornamelijk Russiche fan art)
De nuchterheid van de gemiddelde Nederlander is wellicht ook wat vervelender. Met alle vervelende media onderwerpen als misbruik van minderjarigen is een doorn in het oog. Pavlov reactie van de mens is eenmaal; "jij vind iets kinderlijks leuk, ha dan vind jij ook kinderen leuk is het niet?" Dodelijk!

Tot slot, omdat ik zelf niet handig en mondig ben in het echt als het erop aankomt, zeg ik NOOIT mijn eigen naam , niet hier en op meets.
(degene die mij iets beter kennen weten zelfs niet mijn echte naam.Nvm, door vervelende omstandigheden staat mijn naam zelfs op officiele documenten veelal fout)
Omdat ik nooit kan voorkomen dat er een foto/film van me wordt gemaakt...en op Facebook beland. Ik kan het niemand kwalijk nemen, moet ik maar niet in beeld komen. Iedereen is vrij van meningsuiting (soms helaas)

Mocht er een verplichting (razzia) zijn op naamsechtheid, dan zal lik helaas niet op meets meer komen. Beter voor mij en voor jullie. :D
Orga mensen kennen wellicht 'een ' naam van mij vanwege betaling van HwCon, hoewel dat ook een schuilnaam is. Maar het gaat mij erom dat je fun hebt, en niet wat/wie je bent..gezellig rondhangen en gewoon praten over ponies of aanverwanten is leuk. Ik heb minder met roddels als van 'oh.. dat was die en die die dat en dat heeft gedaan...'

Als allerlaatste, in het echte leven is het niet altijd handig te zeggen dat je ponies leuk vind. Zeker niet bij je solicitatie (mensen zijn gewoon vals, ze weten dat er ponyfans zijn die iets anders zien in ponies...)XD Of je moet een dikke huid hebben :D

Maar ontopic, het was een goede meet!
[/quote1432673995]

Ik respecteer jouw mening en heb hier geen problemen mee, maar ieder een andere mening, dus misschien kunnen mensen die hier wel interessen in hebben het zelf organiseren.
(WAT IK ZEKER GA DOEN :D)

Maar ik snap je volkomen en heb hier geen problemen mee! Wees jezelf :)
 
kunt ook iedereen blanco naamtags geven bij de ingang.

dan mag je zelf bepalen of je je naam, nick, tag, alias, handle, false flag, pseudonym of moniker erop zet, en voor het artistieke volk kun je er ook je OC, logo, monogram, heraldry, signature, avatar of whatever erop tekenen.

het enige wat Merle wil is een gezicht bij een forumnaam, of andersom, dus als hij wil kan Anon heel vrolijk een guy fawkes masker op zn tag tekenen, en Rarappledash hoeft zich geen zorgen te maken dat zn werkgever zn kop op facebook ziet met zn naam erbij.
 
[quote1432755032=OceanBolt]
Serieus? Naamstickers? We zijn toch geen stinkende Bronies?
[/quote1432755032]
Nee alleen jij stinkt. De rest zijn Bronies
 
[quote1432761653=TheDutchAnon]
[quote1432597669=Sloppy]

en wie in equestria toeterde er op mij op de snelweg ^^
[/quote1432597669]

Dat was ik, jij moet eens sneller rijden.
[/quote1432761653]

veel te duur niet de eerste keer dat ik een boete van nederland in de bus krijg
 
[quote1433014698=merte]
maar jah, ik bedoel idd met forum naam/echte naam 1 van de twee lol
[/quote1433014698]
Deze is van mij. © PrincessLuna 1998
Leonardo / PrincessLuna, zijn jullie nu blij???

Jullie hadden hem allang kunnen vinden.

MIJN 5OOe Post! Bedankt allemaal dat jullie dit mochten waarmaken.
 
[quote1433015243=PrincessLuna]
MIJN 5OOe Post! Bedankt allemaal dat jullie dit mochten waarmaken.
[/quote1433015243]
Noob, michiel zit amper een maand hier en zit al tegen de 750 aan
 
[quote1433019396=debob]
[quote1433015243=PrincessLuna]
MIJN 5OOe Post! Bedankt allemaal dat jullie dit mochten waarmaken.
[/quote1433015243]
Noob, michiel zit amper een maand hier en zit al tegen de 750 aan
[/quote1433019396]

Ik zal debob dan maar bedanken voor mijn 750ste post...
 
[quote1433024010=Skullcoat]
[quote1432755032=OceanBolt]
Serieus? Naamstickers? We zijn toch geen stinkende Bronies?
[/quote1432755032]
Nee alleen jij stinkt. De rest zijn Bronies
[/quote1433024010]
Mooi. Dan weet ik Iniedergeval dat ik niet HÉÉL erg stink. :)
 
Back
Top