[poll] BroniesNL Meet #15 Nabespreking

[quote1432464214=Altera]
Nog een pluspuntje dat de episode in de rookruimte was. Kon je tenminste fatsoenlijk een peukje doen tijdens de episode. :)
[/quote1432464214]

Helaas sta ik daar recht tegenover, aangezien ik weer niet tegen de (zware) rook kan. Of er moet een dubbele stream komen?
 
[quote1432465399=PhoenixWing]
[quote1432464214=Altera]
Nog een pluspuntje dat de episode in de rookruimte was. Kon je tenminste fatsoenlijk een peukje doen tijdens de episode. :)
[/quote1432464214]

Helaas sta ik daar recht tegenover, aangezien ik weer niet tegen de (zware) rook kan. Of er moet een dubbele stream komen?
[/quote1432465399]
Het is inderdaad net vanuit welk perspectief je kijkt of het een plus of minpuntje is. Ik denk dat als ik was gekomen dat ik was gegaan voor het thuis kijken van de episode.(ligt ook aan hoe erg hetcwas, wat ik niet weet omdat ik er niet was)
 
De reden waarom de episode in de rookruimte werd gestreamed was omdat er in de hoofdzaal te veel licht was waardoor je niks op de beamer kon zien en we konden het ook niet donkerder krijgen in de hoofdzaal.


zelf vond ik de meet een 9 was enorm gezellig enige nadeel voor mij was dat de wc deuren niet dicht konden.
 
BroniesNL: Het forum vol met wc critics.
Echt die wc's moesten echt erg zijn geweest als zowat iedreen het erover heeft hoe vies ze waren.
 
meet 15 was Super awesome had een 10 gegeven^^, omdat het gewoon kan
Hier zijn nog de fotos: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.484984591648925.1073741857.367979193349466&type=1

Cant waith for next meet :celesyay:
 
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.904470799594888&type=1

Hier zijn mijn foto's.
Aanmelding bij BeneluxBronies verplicht.
https://www.facebook.com/groups/BeneluxBronies/
 
I am bucking tired... maar het was gezellig.

En voor diegene met de opmerking roken... als ik gewoon meer beltegoed had had ik de show ook kunnen streamen in een andere ruimte. Mijn laptop deed het prima, tot halverwege. Toen was het prepaid internet tegoed op -.- maar gelukkig was er de geplande stream die best te volgen was.

De wc,.. uhm, in de trein was die best schoon... maar ik weet het, het is gewoon een studentenvereniging... wel heb ik nog even tijdens mijn supermarkt rondj getwijfeld om wat lekkere bleek mee te nemen, maar dat zou niet goed/de bedoeling zijn als schoonmaker te fungeren denk ik...

Het was gewoon leuk om de mensen weer eens te zien in plaats van vanachter een beeldscherm breedbekkikker te spelen :D
 
Dikke 10 natuurlijk, orga A for effort! xD

About de wc's: we spraken na afloop de jongen van LANX hier nog op aan en bleek dat we 't gewoon hadden kunnen zeggen tegen hem en dat hij het dan opgeruimd zou hebben. Mooi dat we dat voor de volgende keer weten, dan hebben we dus geen vieze wc's meer. Al blijft het wel een studentenkrot natuurlijk ;)

Ik was vooral heel erg blij met de mooie opkomst en al het plezier dat jullie hebben gehad. Als orga doet me dat goed, want daar doen we 't voor. De dingen als de Q&A panel en de magazine komen zeker terug (als jullie dat ook graag zien). Als we, na alles tijdens de vergaderingen op een rijtje gezet te hebben, nog nieuws hebben voor jullie dan horen jullie het snel. Vond de input vanuit de community tijdens de Q&A panel ook erg leuk, zaten goede ideeën tussen.

Thanks iedereen! ^^
 
No problem ^_^
Wilde eigenlijk meer foto's maken maar had te veel lol met de games.

Fotograaf zijn is in feite werk.. of je hebt lol of je maakt foto's maar je kunt niet goed beide tegelijk doen.
 
Meet 15, Meet...15. Wat kan ik erover zeggen dat al niet gezegd is? In één korte zin kan ik het samenvatten als geweldig en in mijn ogen misschien wel de beste meet tot nu toe. ...Van de drie die ik heb bijgewoond, maar dat doet er niet al te veel toe.

Na een ietwat lange dag zaterdag en een luier dag zondag, heb ik me nu eens goed verzonnen wat er in vredesnaam allemaal is gebeurd zaterdag. Ik moet eerlijk zeggen, de vlag toen we aankwamen had ik niet verwacht en was een geniaal iets. Niet moeilijk te missen dat wij daar zouden zitten. De nieuwe locatie zelf was beter dan dat ik had verwacht eigenlijk. De eerste tekenen (lees: eerste hal) deden mij denken aan een kraakpand. Is het perfect? Bij lange na niet. Is het goed om ons zooitje ongeregeld op te sluiten voor een paar uur? Ik zeg van wel.

De meet zelf, in één woord geweldig. Leuke cosplays gezien en het is altijd leuk om weer eens met elkaar in het echt te babbelen. Skype en video calls zijn leuk, maar niks gaat boven face-to-face. Ook veel nieuwe mensen links en rechts gespot maar niet echt stil bij gestaan om een praatje mee te maken. Blame anxiety, most likely. Het kan aan mij liggen, maar ik vond de opkomst iets magerder dan op zowel meet 13 als 14. Dit kan natuurlijk ook zijn vanwege de 2de zaal die we hadden waar ook constant mensen in zaten.

De events die voor de meet waren georganiseerd waren ook super leuk bedacht. Ondanks het feit dat een paar dingen niet helemaal door gingen. Zoals de cosplay contest om er maar één te noemen. kuchfanfic-wedstrijdkuch Blegh, zat wat in mijn keel, excuses. De Kaas-quiz was meesterlijk bedacht met echte lelijke strikvragen die je gewoon moest weten. Verbaasde mij nog eigenlijk dat ik een categorie had gewonnen. What do you know? Het beruchte orga panel was ook geniaal bedacht en iets wat werkelijk nodig was. Het gaf inzicht in wat er gebeurd vanaf de andere kant. Wij komen wel als een stel malloten naar de meets toe, maar weten eigenlijk weinig wat er zich daadwerkelijk achter de schermen gebeurd. Dus orga, bedankt voor alles tot nu toe en nog een hele lange weg te gaan die -met van harte gehoopt- goed bewandeld gaat worden.

De veiling vond ik helaas een beetje tegen vallen qua items, maar qua opzet en uitvoering ging alles heel snel. Sneller dan dat ik gewend ben, eigenlijk. Schema's liepen door de war, maar zoiets moet je verwachten bij ons. Tijden zijn ook maar richtlijnen. Daarnaast heb ik me ook heerlijk vermaakt bij de zijlijnen van het Pony-Hunt. Wat is het toch geniaal om gewoon lekker commentaar te geven daarop terwijl iedereen om je heen dood gaat. Well, not literaly at least.

Ik hoor en zie ook klachten over de toiletten, ben daar zelf niet geweest dus ik kan er geen uitspraak over doen. Wat ik dan ook niet zal doen. Die cosplay van mij was niet iets te ingewikkeld in elkaar gezet fatsoenlijk naar het toilet te gaan. Hoera voor ijzeren blaas! ... Ja, das een ander puntje. Beetje een flap-uit en tijdens de meet een beetje erg los gegaan, zonder wat op te hebben. Geen klachten over gekregen gelukkig. Mochten die er wel zijn, over mij persoonlijk, hoor ik deze graag. Zou niet de eerste keer zijn dat mijn stemvolume mensen irriteert, of mijn commetaar.

Afijn, aan het einde van de rit nog wat gegeten bij de Burger King met een klein groepje en daarna met de trein weer terug naar dat nederige Katwijk van mij. Ik was gaar in de trein. Kon geen stap meer zetten maar met een geweldige dag achter de rug kon ik niet zeker klagen. Nu zit ik hier weer thuis, langzaamaan te wachten wanneer de volgende meet word aangekondigd. Wat er dan te beleven valt, zien we dan wel weer.

Meet 15 is een hoogte punt waar we met trots op mogen terugkijken in mijn ogen. Daarom verdient deze meet zijn dikke 9 met vlag en wimpel. Ondanks de paar kleine nitpicks, was het gewoon weer een feest voor ons allen.

Maar, maar, maar, ik ben nog niet klaar. Nog heel eventjes je aandacht. Omdat -naar verluid- ik de enige was die een fanfic had ingestuurd voor de wedstrijd en deze niet is gehouden vanwege... redenen,(!) is het besluit is bij mij gevallen om het verhaal niet verloren te laten gaan. Dames, heren, soortgelijk en ander gespuis, met trots presenteer ik tevens mijn inzending, [link=http://www.fimfiction.net/story/267619/nightmares-of-the-past]Nightmares of the past[/link]. Veel leesplezier!
 
Omdat ik nog ff te lui was om m'n mening te geven, typ ik nu wel even alles uit.

Ik vond het een Fucking chille meet. :) Ik voelde mij dit keer wel echt met de Mensen en zag dat iedereen wel op hun gemak was. Ik zag dat niet zo vaak op andere meets omdat er altijd wel mensen waren die niet echt erbij durfde te komen. Gellukig was het dit keer anders. Veel nieuwe en Oude gezichten gezien dus dat maakt het ook wel weer extra gezzelig.

Ik vond de Locatie ook wel Chill. De WC's konden opzicht wel wat beter (graag ook met een slot die werkt) maar voor de Rest heb ik nergens om over te Klagen. Ik vond de Activiteiten ook wel Chill om te doen.

Ik wil het ook nog wel even van mijn Borst afhebben van Hoeveel Respect ik voor de Orga's heb. Ik vond het na alles wat er op dit forum heeft Afgespeeld, (Door de Dagen, Maanden, Jaren.) zeker een goeie zet om een Panel als dat te doen zodat iedereen z'n shit kwijt kon. Iedereen was Real en Iedereen was gewoon luid en duidelijk met wat hij/zij zei. Dit is een goeie stap naar verbetering voor dit Forum, en ik ben zeker tevreden met hoe het zich heeft Afgespeeld. Mensen, Bedankt.

Ik geef deze Meet een 9
Tot de volgende keer allemaal, en bedankt voor dit geweldige weekend. :)
 
[quote1432568247=OceanBolt]

Ik wil het ook nog wel even van mijn Borst afhebben van Hoeveel Respect ik voor de Orga's heb. Ik vond het na alles wat er op dit forum heeft Afgespeeld, (Door de Dagen, Maanden, Jaren.) zeker een goeie zet om een Panel als dat te doen zodat iedereen z'n shit kwijt kon. Iedereen was Real en Iedereen was gewoon luid en duidelijk met wat hij/zij zei. Dit is een goeie stap naar verbetering voor dit Forum, en ik ben zeker tevreden met hoe het zich heeft Afgespeeld. Mensen, Bedankt.

[/quote1432568247]


True dat
 
was me eerste mee van de meets van 1-15 en isent it amaaazziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing (referency naar twilight sparkle toy dingy xD)
 
Ik vond het een hele gezellige meet. Ik vond ook de opmerkingen op mijn flutterbat cosplay leuk :D en de flutterbat amigurumi die ik bij de veiling kocht ook super. Leuk nieuwe mensen te leren kennen en oude bekenden weer te zien. Kan niet wachten op de volgende
 
de meet zelf zat zeer goed, hoewel ik bij het binnengaan nog niet zeker was van de hoeveelheid drugs hier verhandeld werd. gelukkig was dit niet het geval.
verder begrijp ik niet dat iedereen zegt dat het zo dicht bij het station was. wij hebben er anderhalf uur over gedaan ^^' wss lag dit aan ons :p
over de wc's zijn al genoeg klachten allen terecht. voor de rest had ik nog 1 minpuntje zover heb ik aleen nog maar meet 13 en 15 gedaan en persoonlijk vond ik de locatie van meet 13 beter hoewel dat deze zeker ook pluspuntjes had.
dan had ik enkel nog de opmerking dat op meet 13 er een into was geregeld voor de mnsen die compleet nieuw waren op de meet? dit vond ik wat jammer dat dit hier niet was ondanks dat wij ook iemand bij hadden die nog nooit een meet had gadaan en vrees een baatje dat hij niet meer gaat meegaan na deze ervaring. (ivm de intro voor nieuwelingen het kan zijn dat ik deze gewoon gemist heb)

en wie in equestria toeterde er op mij op de snelweg ^^
 
Back
Top