[poll] BroniesNL Meet #15 Nabespreking

PrincessLuna

Well-Known Member
De enige echte officiële BroniesNL Meet #15 Nabesprekings Thread by PrincessLuna!

Mijn verhaal: [30-5-2015]
[Prognose van de dag]
Het begon dat ik kwam om iets voor de tijd dat we er als Volunteer en orga ploeg mochten beginnen en toen we naar binnen gingen (nog niet met de volledige ploeg) hebben de zaal verkent. Daarna begonnen we met het sjouwen van Tafels en stoelen en zette we die op de goede plek voor alle events. Nadat ik bij het apparatuur kwam kijken kwam Roy (de eigenaar van de apparatuur met het nieuws dat er kabels te kort kwamen en dat er dus naar een electronica store (De Media Markt) gezocht moest worden. Ik kreeg als opdracht nadat ik de stoelen had neergezet dat ik moest wachten en kijken of mensen niet aan de apparatuur gingen zitten. Het duurde uiteindelijk heel lang tot de mensen terug waren en het hele zooitje van start kon gaan (er liep dus al wat vertraging op. Toen moest ik met de orga naar de AH en ging ik daarna weer terug en mocht ik weer gaan lopen (met nog een andere groepje om spullen op de halen voor het koken etc) van Rolinyodice. Uiteindelijk had ik wel aardig last van mijn armen nadat ik voor de 2e keer buiten wat ging doen waar er hulp nodig was. Uiteindelijk dacht ik dat ik de Q&A pannel had gemist. Maar dat bleek niet zo. Voor de veiling waren er ook aanzienlijk weinig spullen verkocht en de zogenoemde silent action was afgelast vanwege er te weinig spullen waren en te weinig tijd vanwege de vertraging die is opgelopen. Toen hebben we besloten om die 2 events te fuseren to 1 grote veiling die aan het einde plaatsvond. Daarvoor was een episode (waar ik zelf niet bij was) en daarvoor het Q&A pannel. Uiteindelijk toen dat allemaal gebeurt gingen de volunteers aan de bar met de orga nog een drankje doen en heb ik geleerd met links te drinken. (Komt goed van pas als ik dubbelhandig ben), verder nadat om 20:30 we het pand verlaten hebben gingen we met van een groot groepje (wat zich opsplitste in kleinere groepen) een MAC pakken, en heb ik mijn couponnen uitgegeven voor mensen die het nodig hadden.
Dit was eigenlijk mijn verhaaltje.

[IK Perspectief]
Wat ik vind dat ik die dag als volunteer en normaal persoon heb gedaan is
- Mezelf laten verhongeren.
- Veiling van mijn favoriete plek
- Q&A Bekeken van mijn favoriete plek
- Op plekken gezeten waar ik had willen zitten.
- Orga geholpen
- Mijn werk als volunteer gedaan.
- Ponyhunt bekeken (niet meegedaan)
- Helpen met opbouwen.
- Orga helpen met sjouwen van andere dingen die vanaf buiten moesten nog komen.
- Drinken
- Heel laat eten.

[Plusjes en Minnetjes
En nu de plusjes en minnetjes voor een event met een nieuwe locatie vond ik hem zeer geslaagd.

Plusjes:
De opzetting
De vriendelijkheid
De events
De duratie
De magazine (Die was heel grappig heb ik thuis gelezen)
Q & A (pluspuntje voor het event zelf)
Dat niemand (dat ik het heb gezien) zijn eigen drinken had meegenomen.
Vriendelijkheid personeel (De eigenaar was een vriendelijke student

Er waren zeker wat verbeterpuntjes op de nieuwe locatie die zeker als we hier nog een keer komen niet blijvend zullen blijven

Minnetjes:
De events (liepen uit en waren afgelast)
De WC's (Waren vies)
Te laat beginnen
Q & A (Ik heb uiteindelijk gehoord dat de vragen bijna of niet persoonlijk waren en niet over de Ponies en Bronies gingen.
Veiling (er waren heel weinig items, kan je niet veel aan doen)

Dit betekent een nieuwe plek was heel geslaagd maar had intern en extern wat foutjes die hadden voorkomen hadden kunnen worden.

[CIJFER]
Het cijfer wat ik wil geven is een 8, omdat er toch wat foutjes waren en wat minpuntjes zoals de WC en de vertraging.

[Het MAGAZINE Beoordeling en kijkje]
Ik heb hem globaal gelezen maar hij ziet er heel goed uit. En best wel grappig. Hij had als magazine wel iets dikker gemogen misschien?
Van het andere thread: ILLUMINATI CONFIRMED ALTIJD MIJN DING GEWEEST MAAR ER ZIJN VEEL MEER ILLUNIMATIES IN MLP.

Beoordelingen:
ITS OKAY 11/10 ~IGN
U WOT M8 6/9 ~XGN
Dikke 8 ~PrinccessLuna

[FOTOS]
FOTOS GEMAAKT DOOR MIJ OP MEET #15

FOTOS VAN MIJ OP MEET #15
 
een 8.

Ik vond het al met al een superchille meet.
Al helemaal, omdat de orga zo'n lange tijd naar een nieuwe locatie heeft moeten zoeken. Het is niet de mooiste locatie die we ooit hebben gehad, maar het had zeker wel ze charme. Verder was de temepratuur was aangenaam en er was genoeg ruimte, dus mij hoor je niet klagen. Wat ik ook erg fijn vond was dat er een rookruimte aanwezig was. Dus ik denk dat het dilemma van Meet #14 niet herhaald zal worden, zolang we gebruik maken van deze locatie.

Verder vond ik de sfeer erg fijn. Iedereen was lekker happy en ik kon gewoon met iedereen lekker een babbeltje maken wanneer ik daar zin in had.
Altijd fijn om oude vrienden weer te zien en om nieuwe vrienden te maken. Ik heb een hoop nieuwe gezichten gezien, die ik zeker terug hoop te zien op volgende meets en anders op mini-meets.

Het feit dat we onze eigen drankjes niet mee konden nemen was natuurlijk een min-puntje, maar met de prijzen die er waren, zie ik dat zonder enig probleem door de vingers.
Ik vond het bier wat aan de mindere kant. Ik ben er op bepaalde momenten nogal misselijk van geworden, terwijl ik normaal altijd echt lazarus moet zijn voordat de misselijkheid komt, maar dat terzijde. Bier is bier.

Wel chill dat zelfmeegenomen snacks gewoon waren toegestaan. Ik heb nog van een lekker bakje sushi genoten, van de take-away naast L.A.N.X.

Om aan het hele verhaal toe te voegen, vond ik het initiatief van een Orga Q&A wel leuk. Geeft wat meer inzicht in wat jullie nou ongeveer met elkaar bespreken en dan kan hier in de toekomst ook wat meer begrip voor worden getoondt.

Het vrijwilligers legertje Baree was ook een geinig initiatief. Als de locatie en data het toestaan doe ik volgende keer graag weer mee.

Ik zal deze post later editten, met de foto's die ik vandaag met alle awesome mensen heb gemaakt, mocht je er niet tussen staan, dan is er nog steeds een dikke kans dat ik je awesome vind en dat betekent wat, want ik haat alles en iedereen. :p

Ik zie jullie allemaal graag nog een keer!
/)*(\
blWJzJd.png
PICTURE TIME!
11261500_953398041357184_297927720295871720_n.jpg

10553565_953397921357196_3049252937837518314_n.jpg

10501748_953397914690530_1979233288887831656_n.jpg

11329864_953397751357213_8741466834198051330_n.jpg

10533557_953397541357234_6817322029362271544_n.jpg

11350457_953397571357231_7720001404092950362_n.jpg

11295802_953397574690564_4402412277098490621_n.jpg

11222413_953397351357253_1794692773079076421_n.jpg

11334070_953397314690590_2291054676440856351_o.jpg

11154964_953399161357072_252827907929018723_o.jpg
 
Ik geef het een 7. Ik vond een goede meet. ook al was het de eerste meet waar ik ooit ben geweest. Ik was degene die er zo saai bij stond aan de bar met m'n iPhone. Niet echt contact gemaakt. Maar alsnog vond ik het leuk. Hopelijk kan ik nog eens keer gaan. Misschien kan ik dan beter contact maken met jullie. (En om m'n dag nog beter te maken ben ik de stad in gegaan om op zoek te gaan naar ponies. En nu heb ik Daring Do en Rainbow Dash.)
 
1 je kan LETERLIJK met IEDEREEN een gesprek beginnen. ik heb vaak genoeg gewoon zitten praten met iemand die ik absoluut niet kende xD. 2 in welke winkel heb je die plushies gevonden xD
 
Mijn mening over de Reactie van guusfrijns staat beneden. De afbeelding van Daring Do en Rainbow Dash vind je hier:


https://www.facebook.com/profile.php?id=100006887565779
 
[quote1432413178=guusfrijns]
1 je kan LETERLIJK met IEDEREEN een gesprek beginnen. ik heb vaak genoeg gewoon zitten praten met iemand die ik absoluut niet kende xD. 2 in welke winkel heb je die plushies gevonden xD
[/quote1432413178]

1 Ik ben iemand die niet goed is in contact maken met nieuwe mensen. en 2 bij de Space Oddity Prinsengracht 204.
 
Toffe meet. Leuke ruimte, veel activiteiten en een locatie die lekker dicht bij centraal station ligt. Echt niks te klagen, ik geef het een dikke 9. Mag vaker op deze locatie gebeuren!

Heb er geen moeite mee dat er drank werd verkocht tegen betaalde prijs, heb zelfs 4 biertje en een pannenkoek gekocht ondanks mijn pauperheid. Bier was so-so, werd er een beetje misselijk van maar hij tikte lekker aan.

Ik heb alleen een klacht over de WCs. Er lag een mengsel van pis en kots bij de urinoir bak... en dit was aan het begin van de dag, dus lag er wellicht al langer. Dat was niet zo erg fijn.

Thx voor de gezellige meet ya'll!
 
0/10 niet genoeg anon.

De volgende meet ben ik er zeker bij.


Be afraid, very afraid.
 
was mijn eerste meet, had niet echt veel contact met andere maar das meer mijn probleem, vond het wel gezellig en ik heb erg genoten
 
8 van mij. min punten waren het toilet, een kakkerlak op de bar en het feit dat aflevering in de rookruimte was opgezet.

Voor de rest heb ik veel plezier gehad. Helaas minder foto's gemaakt omdat ik heel veel lol had...
 
[quote1432419825=SamQuakBrony]
[quote1432413178=guusfrijns]
1 je kan LETERLIJK met IEDEREEN een gesprek beginnen. ik heb vaak genoeg gewoon zitten praten met iemand die ik absoluut niet kende xD. 2 in welke winkel heb je die plushies gevonden xD
[/quote1432413178]

1 Ik ben iemand die niet goed is in contact maken met nieuwe mensen. en 2 bij de Space Oddity Prinsengracht 204.

[/quote1432419825]
1 dat is geen probleem, doe mee aan een paar spelletjes ofzo, dan ontstaat er snel genoeg een gesprek ;) 2 thnx :rdsexy:
 
1/10 Er zat teveel drop in mn zak snoep die ik gewonnen had bij de quiz

Maar ben blij dat er zoveel positieve reacties zijn het is altijd even aankijken hoe men reageert op de nieuwe zaal/regels

Thanks!
 
[quote1432452642=Bebbers]
1/10 Er zat teveel drop in mn zak snoep die ik gewonnen had bij de quiz

Maar ben blij dat er zoveel positieve reacties zijn het is altijd even aankijken hoe men reageert op de nieuwe zaal/regels

Thanks!
[/quote1432452642]

Volgende keer geef ik je wel een waardebon voor een snoepwinkel.
 
Een 9!!
Ik vond de locatie ook erg prettig! Het was prima loopafstand van centraal en erg overzichtelijk. Ik had gevoel dat we nu allemaal dichterbij elkaar zaten. Ik voelde mij ook veiliger op de een of andere manier...

*KUCH* Het was een tien geweest als er een cosplay event was geregeld *KUCH* (een de vrouwentoilet rook niet echt fris...)
 
Op slechts een paar punten is nog ontwikkeling gewenst:
- De toiletten zijn kansloos.
- Op de poster van meet 15 stond dat het thema Rainbow Powers was. Hier heb ik weinig van gemerkt.

Nog een pluspuntje dat de episode in de rookruimte was. Kon je tenminste fatsoenlijk een peukje doen tijdens de episode. :)
 
Om nog terug te komen op mijn eerdere post. Ik moet met de anderen instemmen dat de toiletten inderdaad echt heel smerig waren.
 
Back
Top