Meet #9 Nabespreking

De meest was super gezellig. Veel rond ge hugged en lekker gepraat. Ook heel veel moeten lachen. Vooral toen crash met het idee kwam om een snowdrop driveby te doen.

Wel jammer dat ik de enige was die de cabrio bij had. Had van meer mensen gehoord dat ze die meenamen. En dan allemaal racen in de chaos van ohshiet zelfde frequency.

Goed om bepaalde mensen ook weer gezien te hebben. En het drankje achteraf was ook gezellig.

Kortom awesome meet!
 
Nu ik al die geweldige reacties leest vind ik het ZO jammer dat ik er niet bij kon zijn :-(
Het was voor mij te kort dag en het is voor mij zo'n pokke afstand om te reizen. Lange tijd moet ik ook alleen reizen en vind dat helemaal niet fijn.

Ik hoop dat ik heel misschien de volgende meeting kan bijwonen.
Dan moet ik alles goed voorbereiden e.d.

Dan moet het wel een hele speciale meeting worden omdat het de 10de meeting wordt toch? :D
 
[quote1365404396=Kaas]
[quote1365401531=Fluttershy87]
(uhm, that's bronies, if you don't mind, that is...)
Hahaha, kippenhok, dat kun je wel zeggen! XD
Ik heb zelf ook nog nooit zo'n chaotische vertraging gehad,
maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch?^^
[/quote1365401531]

Als je verbeterd, doe het wel goed. :p We leven in Nederland en we spreken Nederlands. Engelse leenwoorden die eindigen op een y schrijven we als meervoudsvorm 's en niet de Engelse ies.

[/quote1365404396]

Voor zover ik tot nu toe heb gezien is dit dan wel een Nederlands forum, maar schakelen velen met het grootste gemak tussen Engels en Nederlands in dezelfde post, soms in dezelfde zin, en ik heb ook een paar (korte) posts gezien alleen maar in 't Engels, dus de Engelse vorm past hier op zich wel volgens mij. (Bovendien, kijk 's naar je URL :p)

En als je dan de verbetering verbeterd, noem dan iig dit ook: 't is niet zozeer een kippenhok, maar eerder een stal :p
 
de meet was weer lekker gezellig :) heb weer lekker gek gedaan, activiteiten gedaan met mensen gepraat, EINDELIJK Fluttershy87 ontmoet (serieus, dat moest er echt een keer van komen nadat we elkaar zolang via 't forum spraken enzo :p) over Metal gepraat, ponies, en nog een hoop dingen :3

nog een half falende meet in een meet gegeven, wat eigenlijk niet geplant was, maar verrassingen zijn leuk :>

also, TAART :D volgende meet weer :)

later nog effe gezellig met Henk & Fluttershy praten over Metal, Hard Rock, en Henk die awesome op z'n lucht-gedreven-keyboard speelde (serieus, dat zijn skills!)

daarna nog effe lekker naar de Snackbar geweest en toen was het alweer voorbij jammer genoeg :< maar volgende keer ben ik er natuurlijk weer bij :)

had de dag erna de Haarlem Mini-Meet, ook dat was een leuk en gezellig dagje, helaas nergens een Fluttershy Brushie te vinden, dus dan maar 3 CD's kopen bij de free record shop.

voor de geïntreseerde, de CD's zijn in gekochte volgorde:

1. Motörhead - Ace Of Spades
2. Iron Maiden - Dance Of Death
3. Dream Theater - Systematic Chaos

de derde CD is niet omdat ik met Fluttershy over D.T. praatte hoor, nope.

*insert liarjack here*

een zeer en super vermakelijk weekendje brony meets :)

ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd :D


Brohoof to y'all /)
 
[quote1365431928=stefanbrony]
[quote1365371127=topony]
het was weersuper leuk en heb ook ontdekt dat er bljkbaar dus minimaal 3 bronies in dordt wonen XD (maakte de terugreis ook gezelliger) en volgende keer zorg ik dat rolan de weg weet :p
[/quote1365371127]

bij mij op school zit ook een brony die ook in dordt woont hij is alleen niet actief op het forum hij wilde wel naar de meet komen maar hij kon helaas niet
[/quote1365431928]

meesleuren de volgende keer of anders eens naar een mini meet van mij en ossie
 
[quote1365438907=balthazar147]
Goed om bepaalde mensen ook weer gezien te hebben.
[/quote1365438907]
Heb je t over mij, langharige??!??
 
[quote1365444324=topony]
[quote1365431928=stefanbrony]
[quote1365371127=topony]
het was weersuper leuk en heb ook ontdekt dat er bljkbaar dus minimaal 3 bronies in dordt wonen XD (maakte de terugreis ook gezelliger) en volgende keer zorg ik dat rolan de weg weet :p
[/quote1365371127]

bij mij op school zit ook een brony die ook in dordt woont hij is alleen niet actief op het forum hij wilde wel naar de meet komen maar hij kon helaas niet
[/quote1365431928]

meesleuren de volgende keer of anders eens naar een mini meet van mij en ossie

[/quote1365444324]
dat is niet zo,n meet persoon

Teraku die hier op het forum zit is ook een dordtenaar
 
[quote1365499104=Lite-Sparkle]
later nog effe gezellig met Henk & Fluttershy praten over Metal, Hard Rock, en Henk die awesome op z'n lucht-gedreven-keyboard speelde (serieus, dat zijn skills!)
[/quote1365499104]

Haha, dank je :D

Ik vond de meet ook erg leuk! Veel leuke mensen gesproken, muziekjes gemaakt, als een baas de fanficwedstrijd gewonnen en een heel cool schilderij van Twilight gekocht op de veiling.

Voor de mensen die het interessant vinden: ik heb mijn verhaal voor de fanficwedstrijd wat uitgebreid (het is nu meer dan twee keer zo lang als mijn oorspronkelijke inzending, die door de tijdsdruk wel erg kort was geworden) en op Fimfiction geknald. Lees 't [link=http://www.fimfiction.net/story/96260/treasures-of-the-everfree]hier[/link].
 
Jaa was zeker wel leuk, voor mijn eerste meet.
Was best wel schrikken voor mij, een hoop mensen. Ben ik echt niet gewend. Maar het was wel leuk.

Daarna nog met een hoop mensen de auto in, wat een gedoe haha. Maar zou het zo weer doen.
 
Meet was gezellig, vraag alleen af wat ik met mijn foto's moet doen en ik vraag mij af of ik nog wel ondanks mijn goede bedoelingen foto's durf te maken.
 
[quote1365527259=Nakuu]
Daarna nog met een hoop mensen de auto in, wat een gedoe haha. Maar zou het zo weer doen.
[/quote1365527259]

Robert in de kofferbak! :X

De meet was geweldig jongens! Heb me uitstekend vermaakt, veel gechilld, gepraat, gefeest, gezongen met Joshua, en omfg hoeveel mensen achteraf bij de snackbar! Bedankt dat jullie allemaal mee zijn gegaan, vond het echt hilarisch ^^ En Joshua en ik hebben onze gratis friet gekregen! Op naar de volgende!
 
[quote1365532161=Guynio]
[quote1365527259=Nakuu]
Daarna nog met een hoop mensen de auto in, wat een gedoe haha. Maar zou het zo weer doen.
[/quote1365527259]

Robert in de kofferbak! :X

De meet was geweldig jongens! Heb me uitstekend vermaakt, veel gechilld, gepraat, gefeest, gezongen met Joshua, en omfg hoeveel mensen achteraf bij de snackbar! Bedankt dat jullie allemaal mee zijn gegaan, vond het echt hilarisch ^^ En Joshua en ik hebben onze gratis friet gekregen! Op naar de volgende!
[/quote1365532161]

Ghehehe jaa dat was wel lachen, de muziek hard aan. Hij in de kofferbak.
ERMAGERDKIDNAPPING!
 
Voor mij was het weer een geslaagde dag!
Leuk om sommige oude bekenden weer te zien en wat nieuwe mensen te leren kennen. Vooral het doorgeeftekenspel vond ik geweldig, daar doe ik volgende keer zeker weer aan mee. Die tekening die met Applejack begon en toen in een rondborstige zeemeermin met zeepony's veranderde...was ehm...heel bijzonder. Ook de fanficwedstrijd met Jacky doen was weer lachen.

Helaas kon ik niet meedoen met het smash bros. toernooi omdat iemand mijn plaats had ingenomen en onder mijn naam speelde. >_< Verder vond ik het op een gegeven moment erg benauwd, vooral tijdens de veiling, al weet ik niet of jullie daar wat aan kunnen doen. Maar goed los daarvan een geslaagde dag en volgende keer doe ik gewoon wel mee met het toernooi.

Wat ik me later trouwens bedacht is dat de ruimte die we in Haarlem hebben best wel geschikt is voor urban games zoals het moordspel. Daarbij krijgt iedereen een kaartje met zijn/haar naam. Vervolgens moet je iemand aantikken die nog een kaartje heeft zonder dat een ander het hoort/ziet en zeggen 'jij bent dood' en dan krijg je diens naamkaartje. De speler die op het einde als enige nog z'n eigen naamkaartje heeft, heeft gewonnen. Dit is maar één voorbeeld van zo'n urban game.
 
[quote1365537170=Woelzy]Wat ik me later trouwens bedacht is dat de ruimte die we in Haarlem hebben best wel geschikt is voor urban games zoals het moordspel. Daarbij krijgt iedereen een kaartje met zijn/haar naam. Vervolgens moet je iemand aantikken die nog een kaartje heeft zonder dat een ander het hoort/ziet en zeggen 'jij bent dood' en dan krijg je diens naamkaartje. De speler die op het einde als enige nog z'n eigen naamkaartje heeft, heeft gewonnen. Dit is maar één voorbeeld van zo'n urban game.
[/quote1365537170]
Is een urban game niet meer iets voor in de binnenstad of zo? Lijkt me wel gaaf en als er een wordt opgezet ga ik mijn best doen daar te zijn.
 
Potverdorie! Waarom zie ik nu pas dat er suddenly 6 April een meeting weer was! :C 6 April was ik namelijk vlakbij! Echt balen...
 
[quote1365543085=Nakuu]
[quote1365532161=Guynio]
[quote1365527259=Nakuu]
Daarna nog met een hoop mensen de auto in, wat een gedoe haha. Maar zou het zo weer doen.
[/quote1365527259]

Robert in de kofferbak! :X
[/quote1365532161]

Ghehehe jaa dat was wel lachen, de muziek hard aan. Hij in de kofferbak.
ERMAGERDKIDNAPPING!
[/quote1365543085]

Hij lag verdomme wel comfortabeler dan wij op de achterbank zaten. Maar wel vrolijk meezingen met Mono's keiharde muziek ja xD Goeie shit, het was echt een slecht plan, maar daar hou ik wel van :D
 
Back
Top