Meet #9 Nabespreking

[quote1365345950=ShadowDash]
jammer dat ik de brony rap battle miste.
#retweet
[/quote1365345950]
images
 
awesome meeting, veel mensen aangesproken en gehugged :3
Was eerst pittig zenuwachtig omdat ik niet wist of mijn cosplay zou aanslaan, maar dat ging helemaal goed, yay!! ^^ (rarity, dus he :p )
Ik had geen problemen tijdens de veiling (kwam misschien een kleeeiiinn beetje omdat ik naast Yocote zat waardoor ik alles prima verstond (): ) ). Verder... niet echt veel gedaan :p Beetje rondgelopen en gepraat met veeeel mensen. Later nog Max e.a. tegengekomen in Utrecht, waz met jullie!!

Beetje vaag dat ik echt totaal de namen kwijt ben van de mensen waarmee ik heb gepraat, maarja >.<
Reageer als je die ene bent die erbij stond tijdens dat awkwarde gesprek met Niels XD (je wou ook machiavelli spelen, volgens mij :). Kan niet wachten op de foto's van de meeting =D
 
[quote1365351821=AppleTeeny]Beetje vaag dat ik echt totaal de namen kwijt ben van de mensen waarmee ik heb gepraat[/quote1365351821]

je bent niet de enige
 
Als ik lees wie er waren heb ik zoiets van "ow met jou wilde ik eigenlijk ook babbelen". Ook hier idd zeer gezellige meet. Een aantal dingen had voor mij wel wat beter kunnen lopen en iets meer merch dan artwork had ook wel fijn geweest.
 
[quote1365353756=Wolfeh]
Voor mij was dit de leukste meet tot nog toe. En dat kwam 100% door de chille mensen :D Locutus, je moet idd wat eerder beginnen met dat awesome spel.
[/quote1365353756]
Ik weet het
applejackunsure.png
Volgende keer beter
trixieshiftright.png
 
Toen ik voor het eerst bij een brony meet ben geweest,
begon ik met typen van lange verslagen, als de meet awesome genoeg was.
Al gauw bleken ze allemaal awesome te zijn en daarom hield ik het al snel bij 'het was awesome' of iets in die richting.
Dit was echter mijn eerste grote meet, dus deze verdient dan ook een good old fashion review a la Fluttershy87.^^
Na een jaar brony te zijn en elke keer de grote meets te hebben gemist, ben ik super blij dat ik nu wel bij de grote meet aanwezig ben geweest! :D
Voorheen had ik er al zoveel over gehoord dat ik er telkens weer van baalde dat ik er niet bij kon zijn.
Mijn eerste indruk: precies zo awesome als ik verwacht had! :D

Op de heenweg reisde ik Mastersskull mee.
Toen we in Utrecht aankwamen zagen we in eerste instantie 2 andere bronies, maar al gauw werden het er steeds meer en meer. :D
Dus, met z'n allen vertrokken we naar Amsterdam waar er nog meer bronies bij kwamen, volgens mij, of ik moet sommigen eerder over het hoofd hebben gezien. :p
(if so, sorry about that)
Eenmaal in Amsterdam aangekomen, konden we uit 2 treinen kiezen:
1 die later kwam of 1 die via een omweg reed.
Bij veel bronies zorgde dit wel voor de nodige onrust en verwarring, maar gelukkig kwam het uiteindelijk wel goed. :)
Het is gewoon de schuld van de NS! :p
Ook tussen Den Bosch en Utrecht zat het ook al niet mee.
Toen reden er geen treinen tussen Den Bosch en Utrecht.
Dus, werden er snelbussen ingezet.

Maar goed, de meet zelf:
vanaf station Haarlem Spaarnwoude liep ik op een gegeven tot het Haarlem Business Centre naast Everlight.
Lang niet gezien, lang niet gesproken, dus dat was wel gezellig. :)
Een aantal bronies, die wisten dat het mijn eerste grote meet was, vertelden me, toen ik eenmaal binnen was, hoe alles tijdens zo'n meet ongeveer verloopt en ze vroegen ook wat ik er in zoverre van vond.
Ook Nido gaf even een korte uitleg en vervolgens gaf hij ook nog even een korte speech.
Daarna begon het feest.
Veel bekenden gezien en ook veel nieuwe gezichten gezien.
Jammer genoeg heb ik niet iedereen die ik ken kunnen spreken,
sorry about that. :(
Wat wel gaaf was, was het feit dat er ook veel metal bronies aanwezig waren! 8)
Zo heb ik gezellig met Wous staan praten en heb ik Lite-Sparkle eindelijk een keer gezien! :D
Wous had ik volgens mij weleens eerder ontmoet,
maar dat was al een hele tijd geleden.
Toen had ik nog geen MLP shirt en zaten mijn manen ook anders,
dus misschien had hij me daarom niet herkend. :p
Want, de hele tijd zag ik hem wel rondlopen en ik dacht 'Hey, een bekend gezicht, maar waar ken ik hem van?'
Maar, tegelijkertijd had hij mij niet gezien of hij wist niet dat ik het was.
I just don't know what went wrong. :p
Maar goed, zoals ik al zei hadden we elkaar toch nog gevonden en vooral veel over metal gepraat.
Dus, was dit nou een metal meeting of een brony meeting? :p

In die tussentijd waren er ook een paar andere ruimtes waar je heen kon om even uit de drukte te gaan.
Hier werd dan ook wel gebruik van gemaakt.
Ook werd er in 1 van die ruimtes de muziek gemaakt die eerder al door Guynio beloofd werd.
Jammer dat ik daar maar een paar een paar seconden van mee heb kunnen pikken, maar voor zover ik kon horen, klonken die paar seconden wel goed.^^
*Fluttershy voice* Guynio, you rock, woohoo!^^
And so does the one who was playing guitar, at that moment.
Er liep ook iemand rond die stickers op iedereens shirt plakte
en schreef ook de naam van die persoon op de sticker.
Yay, ik heb er ook 1! :D
Ik heb hem nog steeds en morgen, als ik bij mijn nieuwe werkplek begin, plak ik die sticker op mijn stoel.
Gewoon, omdat het kan! :p
In die tussentijd had ik keihard mijn best gedaan om 100 bits bij elkaar te sparen voor een, door Wolfeh gemaakte, Fluttershy plushie. :D
Het is me gelukt en ik heb het geld uiteindelijk in een envelop gedaan en die versierd met MLP stickers.

[quote1365341324=Wolfeh]
Nog een extra bedankje voor Fluttershy87 voor de leuke envelop erbij :D
[/quote1365341324]
Graag gedaan :D
Aan het einde van de middag werd er nog even een groepsfoto gemaakt.
Daar wou ik natuurlijk wel bij zijn.^^
En om nog even wat reclame te maken voor Wolfeh's plushies,
staat de Fluttershy plushie ook op de foto. :D
Ongeveer rond een uur of 7, kondigde de orga aan dat het tijd was om de boel op te ruimen.
Iedereen om me heen was zo druk bezig te helpen met opruimen dat ik zelf even niet wist wat ik moest doen.
Dus, sorry dat ik niet meehielp.
(wel had ik nog even gauw 10 bits als donatie gegeven, had ik nog niet eerder gedaan.^^;)
De volgende keer hoop ik wel mee te kunnen helpen.
Ook was het zo dat er al veel weg gingen en zelfs op dat moment had ik niet eens de tijd om iedereen die ik kende een hug te geven en afscheid te nemen. :(
Afscheid nemen, helpen met opruimen terwijl iedereen overal rondliep,... het werd me eventjes een beetje teveel.
Uiteindelijk was er een groep die met Guynio naar de friettent ging.
Ik wou eerst wel mee, maar uiteindelijk besloot ik dit niet te doen.
Toen was ik met balthazar147, crashmaster en nog een paar andere bronies naar het station gelopen, waar we Masterssklull, dragonater en nog paar anderen tegen kwamen.
In Amsterdam, waar we ruim 20 minuten op de trein hebben gewacht,
namen we nog even afscheid van Mastersskull, dragonater en nog een paar anderen,
waarna we in Utrecht ook nog even afscheid namen van nog een paar bronies en toen:
met de snelbus naar Den Bosch... :/
Eerst stonden we al op een bus te wachten en die was al gauw vol,
kwam de volgende eraan, zul je net zien dat 1 van ons er niet meer bij past! >.<
Gelukkig arriveerde ook zijn bus al snel en konden we van nog een paar bronies afscheid nemen en nog even ergens wat gaan drinken.
In Den Bosch, vlakbij het station, stond een gezellig cafeetje waar we met z'n zessen even wat gedronken hebben.
(ja, op dat moment waren er nog 6 bronies over, dus de groep die vanaf Haarlem Spaarnwoude vertrok was best groot.^^)
Daarna nam ik afscheid van balthazar en crashmaster en reed ik met 3 andere bronies (waarvan ik de namen even kwijt ben, sorry about that) met de Sprinter mee en stapte ik in Eindhoven weer uit, terwijl zij nog bleven zitten totdat zij thuis waren.

Zo, dat was dus even mijn verslag.^^
Verder wil ik de orga nog bedanken voor het zorgen van een geweldige meet! :D
Ik hoop echt dat jullie voldoende geld hebben binnengehaald voor een volgende meet, want een meet als deze is dubbel en dwars voor herhaling vatbaar! /)
 
Zoals altijd, weer een awesome meet! Heb geen tijd voor onmogelijke lange verhalen, want heb deadlinestressweek en had eigenlijk ook geen tijd voor de meet :p

Maar heenreis samen met Hydra, leuk dat treinen falen, gelukkig namen we de bus en waren we er lekker snel :p Daar heb ik dus eerst een uur rondgelopen met de naamstickertjes en dus 90% van de meet gesproken(ok, 3 woorden maar toch), naamstickertjes zijn in ieder geval hip, dus orga, als jullie ze weer hebben wil ik best rondjes lopen :p

Potje ponyhunt geleidt, kippen horen niet in ponyville is mijn conclusie :p

Daarna een tijdje buiten gestaan, longboardje mee en samen met Tom en Octavia, later ook Stardust gepraat, gewoon lekker gezellig.

Weer naar binnen, dashbro gezien die een hippe sleutelhanger had en daarna lekker doods tegen hydra aan gaan hangen en geen genieten van de veiling :p

En dan vergeet ik nog de taart van Lite, en de petiesNL meet :p En natuurlijk IKEAAAAAA! Maar ik moet aan het werk, dus hierbij blijft mijn verhaaltje :p

[quote1365362166=Fluttershy87]
Er liep ook iemand rond die stickers op iedereens shirt plakte
en schreef ook de naam van die persoon op de sticker.
Yay, ik heb er ook 1! :D
Ik heb hem nog steeds en morgen, als ik bij mijn nieuwe werkplek begin, plak ik die sticker op mijn stoel.
Gewoon, omdat het kan! :p
[/quote1365362166]

falend hoor, heb ik een naam van 4 letters en onthou je het nieteens :p

O,ja, om alle vragen op de meet nog eens te beantwoorden: Ik heb helaas niet echt tijd voor #BroniesNL Drama, misschien volgende week in tentamenweek als ik moet leren :p En anders volgende week donderdag kan ik het proberen misschien... maar ik beloof niks! (Omkopen mag, graag muffins/taarten/noodlesoep/chocola/tostis/ander voedsel waarop ik kan leren afleveren bij mijn deur, PM maar dan :p)
 
[quote1365364638=Palm]
[quote1365362166=Fluttershy87]
Er liep ook iemand rond die stickers op iedereens shirt plakte
en schreef ook de naam van die persoon op de sticker.
Yay, ik heb er ook 1! :D
Ik heb hem nog steeds en morgen, als ik bij mijn nieuwe werkplek begin, plak ik die sticker op mijn stoel.
Gewoon, omdat het kan! :p
[/quote1365362166]

falend hoor, heb ik een naam van 4 letters en onthou je het nieteens :p
[/quote1365364638]
Ja, wist ik veel dat jij dat was? :p
Ik had je nooit eerder gezien en je had je (voor zover ik me kan herinneren) ook niet eens voorgesteld. :p
 
[quote1365365774=Fluttershy87]
Eenmaal in Amsterdam aangekomen, konden we uit 2 treinen kiezen:
1 die later kwam of 1 die via een omweg reed.
Bij veel bronies zorgde dit wel voor de nodige onrust en verwarring, maar gelukkig kwam het uiteindelijk wel goed. :)
[/quote1365365774]

Vertel mij wat xD. Jacky en ik probeerde constant de omroepberichten te horen zodat we de rest van de reis in goede banen konden krijgen, maar dat lukt niet als er een kippenhok aan brony's om je heen staat. Nog nooit zo'n chaotische vertraging gehad.
 
Ik moet actiever worden hier, ik was nota béne gister nog in Haarlem, maar wist niet van de meet af D:

Volgende keer dan maar weer. Hoe vaak zijn deze meets ongeveer?
 
[quote1365368207=Echodonut]
Ik moet actiever worden hier, ik was nota béne gister nog in Haarlem, maar wist niet van de meet af D:

Volgende keer dan maar weer. Hoe vaak zijn deze meets ongeveer?
[/quote1365368207]
Eens per 3 maanden lijkt nu de norm te zijn. Maar niemand weet het zeker, zelfs de orga niet.
 
[quote1365368805=Fluttershy87]
[quote1365364638=Palm]
[quote1365362166=Fluttershy87]
Er liep ook iemand rond die stickers op iedereens shirt plakte
en schreef ook de naam van die persoon op de sticker.
Yay, ik heb er ook 1! :D
Ik heb hem nog steeds en morgen, als ik bij mijn nieuwe werkplek begin, plak ik die sticker op mijn stoel.
Gewoon, omdat het kan! :p
[/quote1365362166]

falend hoor, heb ik een naam van 4 letters en onthou je het nieteens :p
[/quote1365364638]
Ja, wist ik veel dat jij dat was? :p
Ik had je nooit eerder gezien en je had je (voor zover ik me kan herinneren) ook niet eens voorgesteld. :p
[/quote1365368805]

Haha, maakt niet uit hoor, ik weet je naam nu wel, kan je alleen niet koppelen aan een persoon. Jij hebt het omgekeerde: wel een persoon en geen naam :p
 
[quote1365371127=topony]
het was weersuper leuk en heb ook ontdekt dat er bljkbaar dus minimaal 3 bronies in dordt wonen XD (maakte de terugreis ook gezelliger) en volgende keer zorg ik dat rolan de weg weet :p
[/quote1365371127]

bij mij op school zit ook een brony die ook in dordt woont hij is alleen niet actief op het forum hij wilde wel naar de meet komen maar hij kon helaas niet
 
[quote1365370758=Palm]
[quote1365368805=Fluttershy87]
[quote1365364638=Palm]
[quote1365362166=Fluttershy87]
Er liep ook iemand rond die stickers op iedereens shirt plakte
en schreef ook de naam van die persoon op de sticker.
Yay, ik heb er ook 1! :D
Ik heb hem nog steeds en morgen, als ik bij mijn nieuwe werkplek begin, plak ik die sticker op mijn stoel.
Gewoon, omdat het kan! :p
[/quote1365362166]

falend hoor, heb ik een naam van 4 letters en onthou je het nieteens :p
[/quote1365364638]
Ja, wist ik veel dat jij dat was? :p
Ik had je nooit eerder gezien en je had je (voor zover ik me kan herinneren) ook niet eens voorgesteld. :p
[/quote1365368805]

Haha, maakt niet uit hoor, ik weet je naam nu wel, kan je alleen niet koppelen aan een persoon. Jij hebt het omgekeerde: wel een persoon en geen naam :p

[/quote1365370758]
Haha, the lol has been doubled :p
Ik was die Indische jongen met dat MLP shirt waarop alle mane six ponies en nog wat anderen in een cirkel stonden.
Ik liep ook de hele dag met een rugzak rond.
Also: tijdens de veiling zat ik links naast Lite-Sparkle.
Any bells ringing? :3

[quote1365372406=Kaas]
Vertel mij wat xD. Jacky en ik probeerde constant de omroepberichten te horen zodat we de rest van de reis in goede banen konden krijgen, maar dat lukt niet als er een kippenhok aan brony's om je heen staat. Nog nooit zo'n chaotische vertraging gehad.
[/quote1365372406]
(uhm, that's bronies, if you don't mind, that is...)
Hahaha, kippenhok, dat kun je wel zeggen! XD
Ik heb zelf ook nog nooit zo'n chaotische vertraging gehad,
maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch?^^
 
Heb het weer naar mijn zin gehad hoor. Sorry dat ik zo snel weg was. Volgende keer (hopelijk was/waren de veiling en donaties goed genoeg voor een volgende keer) help ik weer mee met opruimen. En Guynio, als je geen gratis frietje krijgt van die snackbar gaat onze deal gewoon door hoor :p

Nog even iedereen bedanken die aan de fanfic wedstrijd heeft meegedaan. Ook als je het alleen geprobeerd hebt :) Zonder deelnemers is er voor mij ook niks aan, maar zo vond ik het leuk. Als er volgende keer weer een fanfic wedstrijd is is er kans dat deze wordt georganiseerd door Comrade, zodat ik ook een keer mee kan doen. De reden dat ik ermee begonnen was is eigenlijk dat ik zelf graag aan zoiets mee wou doen, maar ja, dat gaat niet als je jureert :p
 
[quote1365401531=Fluttershy87]
(uhm, that's bronies, if you don't mind, that is...)
Hahaha, kippenhok, dat kun je wel zeggen! XD
Ik heb zelf ook nog nooit zo'n chaotische vertraging gehad,
maar ja, eens moet de eerste keer zijn, toch?^^
[/quote1365401531]

Als je verbetert, doe het wel goed. :p We leven in Nederland en we spreken Nederlands. Engelse leenwoorden die eindigen op een y schrijven we als meervoudsvorm 's en niet de Engelse ies.
 
Back
Top