Meet #9 Nabespreking

Meeeting was super. Maar sommige dingen kunnen de volgende keer mss wat beter zoals:

- De Veiling was ZEER onduidelijk. Vooral achterin was het nauwelijks te verstaan. Also, waarom werd niet alles geveild?
- Op t einde moeite met mijn zwarte jas tussen de andere zwarte jassen in een donkere kamer te vinden. =P
- Meer ventilatie. Soms wat het erg benauwd.

Desalnietemin was het een zeer gezellige meeting. Heb leuk gepraat en awesome nieuwe merch binnen. En damn die banner voor 230 euro. Respect aan degene die hem heeft. (Nano toch?)
 
Zo veel hartpijn dat ik er niet bij kon zijn. Buhhh. Hopelijk heeft iedereen het naar zijn zin gehad en kan ik er de volgende keer weer bij zijn C:
 
Yeah we hadden geen werkende microfoon in het midden van de zaal. De enige boxen die werkten waren bij de orga-tafel. We zullen kijken of we de volgende keer wat meer speakers mee kunnen nemen. Het helpt overigens wel als iedereen de volgende keer iets rustiger is, zodat de rest alles ook goed kan verstaan.

Met 100 man in zo'n zaal dan wordt het automatisch warm en benauwd. Gelukkig hadden we nog drie zalen plus gangen+buiten waar mensen konden zijn.
 
Was weer een geweldige meet! Veel merch gekocht en verkocht, goede gesprekken gehad en gezellig met iedereen van en naar de snackbar ^^

Op de veiling had ik af en toe dat ik niet kon verstaan hoe hoog het bod op dat moment was, maar dat zorgde voor mij iig niet voor veel problemen.

@Tornado, yep dat was nanonium *applaudisseert nog steeds*
 
Tijdens de veiling klonk het achterin inderdaad onduidelijk, maar dat was uiteindelijk geen probleem voor mij. Mijn vriend en ik hebben weer heel veel plezier gehad, een brohoof voor de orga!
/)
 
Weer een gezellige meeting :D
Allen bij veiling jammer geen mic maar goed ik zat toch vooraan.
Alleen de terugreis was klote >.> 4,5 uur in de trein maar gelukkig gingen er ook nog andere bronies mee.
*off-topic* Met degene die ik meereiste naar zwolle (ik was degene die terug moest naar assen) heeft een van jullie me nikes meegenomen? Niet de vinly scratch maar me normale nikes.
 
Hij was weer super! Ik had lootjes gekocht, maar ik had niks gewonnen D:

Jammer dat er geen werkende microfoon was. Merkte deze keer wel hoe handig dat eigenlijk is.

Maar ook dit keer had men weer geniale spullen (laserpistool met Celestia voicebox? Genius!), en het was erg leuk om alle art en dergelijke te zien. Double Rainboom en Snowdrop waren ook best leuk om te kijken, al was het meer om de writing van DR te bashen en Snowdrop omdat er iemand met dat speelgoedkarretje rond reed.

En volgende keer doe ik ook mee met de fanfic wedstrijd! Lijkt me leuk, ik improviseer normaal alleen m'n comedy.

Overigens, ik vind het knap dat de NS het voor elkaar heeft gekregen om weer het treinverkeer van Utrecht naar Den Haag/Rotterdam plat te gooien, net als de vorige keer. Kosste me meer dan 3 uur om thuis te komen!
 
Super leuk voor mijn eerste meet c:
NS deed wel wat minder op Amsterdam CS ._.
Maar meet was erg gezellig en geen groepjes ofzo dus dat was fijn ^^
Mijn jas zoeken aan het eind was wel wat minder haha.
Maar ik kom zeker naar volgende meet!
 
meet was echt geweldig,en heel erg leuk ondanks dat ik nerveus was. Wel 4 treinen gemist in amsterdam op de terug reis maar was wel gezelig, oh en koenlol5 ik heb je schoenen in ieder geval niet
 
Op die wat chaotisch verlopen veiling na (echt, de volgende keer mogen jullie mij vragen om als microfoon te functioneren, is geen probleem) was het allemaal top. Wel de volgende keer te tekenwedstrijd iets eerder laten starten, want velen vonden die zo leuk dat ze er wat langer door mee wilden gaan.
 
erg leuk voor eerste meet, en ik zou het erg leuk vinden om op de volgende meet misschien mee te helpen met de muziek
 
[quote1365336804=Koenlol5]
Niet de vinly scratch maar me normale nikes.[/quote1365336804]
Dus jij kocht mijn schoenen :D
Nogmaals, bedankt!
 
super om weer effe op een grote meet te zijn geweest. het is weer zoals de vorige keer gezellig gebleven. hopelijk is er snel weer een nieuwe
 
[quote1365340017=Auswaus]
[quote1365336804=Koenlol5]
Niet de vinly scratch maar me normale nikes.[/quote1365336804]
Dus jij kocht mijn schoenen :D
Nogmaals, bedankt!

[/quote1365340017]
np ^^
Ze waren het elke cent waard :3
 
Voor mij was dit de leukste meet tot nog toe. En dat kwam 100% door de chille mensen :D Locutus, je moet idd wat eerder beginnen met dat awesome spel.
Alle mensen waar ik m'n plushies aan heb afgeleverd: erg bedankt. Jullie waren awesome. Ook een bedankje voor iedereen die me heeft geholpen met het zoeken naar deze mensen. Nog een extra bedankje voor Fluttershy87 voor de leuke envelop erbij :D

Het is jammer dat ik m'n Luna/Nightmare Moon cosplay niet heb kunnen afmaken, maar daardoor heb ik mn plushies wel afgemaakt en zo te zien was dat de juiste keuze geweest.
 
SSBB was super leuk. Ooka l was ditmijn eerste keer dat ik het speelde en ik best wel ahrd verslagen werdt, heb ik 1 ieamnd de ruimt in geslagen XD

de meet zelf was ook weer super.
 
het was weersuper leuk en heb ook ontdekt dat er bljkbaar dus minimaal 3 bronies in dordt wonen XD (maakte de terugreis ook gezelliger) en volgende keer zorg ik dat rolan de weg weet :p
 
[quote1365344486=Pseudonym]
Sorry dat ik een beetje de rebel van de meet was.
[/quote1365344486]

jammer dat ik de brony rap battle miste omdat ik wat later was, maar volgende keer beter!

het was gezellig, ik zal volgende keer minder episch zijn zodat jullie meer opvallen

#retweet
 
Back
Top