Meet 11 nabespreking

Banaan
heart.png
 
Het feit dat die rotbanaan er weer was maakt me blij dat ik niet gekomen ben. Wat zijn mensen toch irritant met dat ding xD
 
[quote1385395065=Sickpony]
Ik zit wel een beetje in over de veiling. Heeft dat eigenlijk nog wel genoeg opgebracht om een volgende meet te rechtvaardigen, want vele artikelen gingen voor een wel erg lage prijs weg. Eigenlijk zou het gewoon verstandiger zijn dat de orga de volgende keer in investeert om een treinkaartje te kopen voor Nano, dat pept de prijs van de veilingen altijd wel fink op. Al lag het er natuurlijk ook aan dat deze meet erg tegen december aanliep, en veel Bronies natuurlijk geld aan het sparen waren om verstandige dingen mee te kopen (zoals vuurwerk).
[/quote1385395065]

Dit viel mij ook op. Misschien had het ermee te maken dat tijdens de veiling een Mariokart-toernooi gaande was in de andere zaal, maar dat is niet echt met zekerheid te zeggen.
 
Ik vond 't over het algemeen een geslaagde meet, al heb ik niet overal bij kunnen zijn natuurlijk. Volgende keer neem ik meer tijd voor Ponyhunt xD
Hopelijk is er de volgende meet meer animo voor de veiling, die was wel iets mager maar heeft alsnog wel wat opgebracht.

Tot de volgende meet iedereen! :)
 
^
Pounces Discord.
Het was zo awesooomeee! Mijn eerste meet in cosplay, zeker voor herhaling vatbaar ^^
 
[quote1385402868=stefanbrony]
opening s4 https://www.youtube.com/watch?v=R9Nz3HtgAZ8
[/quote1385402868]


SUPER NID QUALITY FOR A NID x3

Wie heeft mij zien liggen op de grond helemaal vooraan (ik had echt goede view op jet scherm)
Luna Approves <3
 
[quote1385409730=PrincessLuna]
[quote1385402868=stefanbrony]
opening s4 https://www.youtube.com/watch?v=R9Nz3HtgAZ8
[/quote1385402868]


SUPER NID QUALITY FOR A NID x3

Wie heeft mij zien liggen op de grond helemaal vooraan (ik had echt goede view op jet scherm)
Luna Approves <3
[/quote1385409730]

I think i did.... Well, I'm sure i did....Well.... ^^

Anywhooves : Best Meet tot nu toe ^^
 
[quote1385417738=ToodleDoodle]
Vond 't ook fantastisch dat er zoveel belangstelling was voor m'n cello. Had dat eigenlijk niet verwacht. Ohja de reden dat ik zo matig speelde....ik oefen normaal alleen. Met publiek is 't opeens anders? I guess.

Ook nog flink gelachen met CAH. Thx Locutus for letting me play :)
[/quote1385417738]
Het is altijd anders als er mensen bij zijn. Ik betwijfel of iemand er commentaar op gehad heeft, aangezien jij waarschijnlijk de enige in de zaal was die er wel wat van kon. Nog bedankt dat ik even mocht aanklooien op die cello. Zoals ik al verwacht had, was het grootste probleem het vinden van de juiste vingerposities, hetgeen nog eens bemoeilijkt werd door mijn vioolervaring. Strijken daarentegen was geen probleem afgezien van een enkele verkeerde snaar :)

En betreft CAH, het was me een plezier. Nu heb ik ook een beter beeld van met wie ik te maken heb als we een keertje samen gaan spelen :)
 
awesome meet was awesome, heb me zeker weer vermaakt deze meet :)

de season premiere, quiz (ook al heb ik nooit gehoord wie gewonnen had, las later dat het helaas niet mijn team was ben toch wel benieuwd hoeveelste we zijn geworden.), heb helaas maar 1 rondje brawl kunnen doen, maar heb wel de vloer daar geveegd met de mensen dat ene rondje :p

veiling was ook zeker wel leuk, ben zeer tevreden met de Crackle plushie & LPS Derpy figure :)

en nu wachten op de groepsfoto :3

op naar de volgende meet :D

-Lite.
 
[quote1385460423=Locutus]
Het is altijd anders als er mensen bij zijn. Ik betwijfel of iemand er commentaar op gehad heeft, aangezien jij waarschijnlijk de enige in de zaal was die er wel wat van kon. Nog bedankt dat ik even mocht aanklooien op die cello..."

En betreft CAH, het was me een plezier. Nu heb ik ook een beter beeld van met wie ik te maken heb als we een keertje samen gaan spelen :)
[/quote1385460423]
No probs. Daarom had ik 't ding ook meegenomen.
Het spelen ging je anders toch ook best goed af
mlp-oclap.png

Insgelijks wat betreft 't tweede gedeelte.
btw:
[youtube]3ppsl_oRxt4[/youtube]
Looking forward to the duet
pinkiehappy.png

ohja, en dit:
oh__stop_it__you__by_rober_raik-d4cwd9f.png
 
[quote1385465809=TCLF]
[quote1385459661=Insum]
Banaan
heart.png

[/quote1385459661]
opblaasbanaan is best pony
[/quote1385465809]
banaan voor alicorn!
 
[quote1385487291=Zenchi]
De groepsfoto:
H5CeQlR.jpg
[/quote1385487291]

Gaat iemand weer een topic maken en de namen bijhouden? :3
 
Iedereen, weer bedankt voor een gezellige meet! Alleen jammer dat ik later was en dat de wii tijdens de veiling gebruikt werd(en dus minder publiek/deelnemers had dan ik hoopte). Maar les voor de volgende keer ;). Weet niet zeker of ik de wii dan ook weer meeneem omdat ik nu minder heb kunnen doen dan ik hoopte. Maar dat zijn zorgen voor de volgende keer :).
 
Back
Top