Meet 11 nabespreking

[quote1385319487=Angeniet]
Allemaal superbedankt voor de gastvrijheid en jullie vertrouwen, ik begreep dat Powned jullie vaker lastig heeft gevallen dus erg tof dat ik er bij mocht zijn!

Naar wie kon ik de groepsfoto ook alweer mailen?
[/quote1385319487]
denk dat iedereen die wel wil hebben :p

misschien kan je hem in je dropbox zetten?
 
[quote1385320423=Angeniet]
Allemaal superbedankt voor de gastvrijheid en jullie vertrouwen, ik begreep dat Powned jullie vaker lastig heeft gevallen dus erg tof dat ik er bij mocht zijn!

Naar wie kon ik de groepsfoto ook alweer mailen?
[/quote1385320423]

Heel erg bedankt voor het maken van de groepsfoto!
Je kan 'm in dit topic zetten, of mailen naar orga@bronies.nl.
 
[quote1385323213=PrincessLuna]
[quote1385317249=Koenlol5]
[quote1385314699=PrincessLuna]
[quote1385305470=Koenlol5]
Zoals altijd een geweldige meet.
Maar ik heb teveel shit gekocht op de veiling (schilderij+klok+vinyl scratch pennenhouder)
Maar even alles op een rij:
+ na 5 minuten al de polonaise lopen
+ na een uur al in elkaar geslagen worden door een opblaasbare banaan
+ hoeden jatten
+ too much people to hug!
+ So much hentai jokes at the premier
- ik ben nu zo blut dat er zelfs geen motvlinder meer uit me portemonnee vliegt
[/quote1385305470]

Vergeet niet Team: Ik own je Dik c: <


[/quote1385314699]
We werden dik geownt :C
[/quote1385317249]

Maar we wisten wel wat antwoorden (die we eigenlijk niet hadden opgeschreven of hebben veranderd)

Die de andere niet wisten!

Daar hebben we ze geowned!

-Leonardo
[/quote1385323213]
Daar heb je toch wel weer een punt!
 
[quote1385322897=PrincessLuna]
Maar we wisten wel wat antwoorden (die we eigenlijk niet hadden opgeschreven of hebben veranderd)

Die de andere niet wisten!

Daar hebben we ze geowned!

-Leonardo
[/quote1385322897]

Team Rainbow gewoon de winnaar, bitches
dealwithit.png


De appeltaart was heerlijk!!

Verder een geweldige meet gehad. To wrap it all up:
- Eerst in de NS-bus op de plaats gezet omdat we te luidruchtig waren en boven de medereiziger zijn koptelefoon uitkwamen...
rdlaugh.png

- vervolgens half Haarlem op de kop gezet op weg naar de meet toe
- een awesome Bronycon poster over weten te nemen met mijn favoriete filly er op
twistnerd.png

- oh ja en de liefste juf
odkhzgd.png

- aan de quiz meegedaan, had honestly niet verwacht dat we zouden winnen, er zaten een aantal vragen tussen waarvan wij allemaal zoiets hadden van:
[youtube]yu_RmSJxtUE[/youtube]
- de opening van S4 met 100+ andere bronies kijken, was ook wel een bijzondere ervaring, zal ik maar zeggen
- en natuurlijk een aantal geweldige spullen weten te verkrijgen op de veiling: een awesome AJ tekening, het minimalistische pony schilderij en natuurlijk de Fluttershy plush mét sokken en sjaal, waar ik nog even vet overbluft werd door Lite-Sparkle. Maar goed, artiesten moeten ook erkenning krijgen, vind ik.
- na afloop van de meet Haarlem centrum nog onveilig gemaakt met een dozijn andere bronies (good business for McDonalds, though!!)

Al met al een zeer geslaagde eerste grote meet voor mij, en hopelijk zeker niet de laatste!
 
[quote1385324487=Weerwolfje]
De appeltaart was heerlijk!!
[/quote1385324487]
lekker ruzie maken in de trein om die taart :p
 
Nou, de bill Clinton meet summary begint

+ guard verslagen met twee stukken karton
+ pinkie pie, the 10th doctor, the 11th doctor en vele anderen vermoord in de ponyhunt
+mensen getrolld
+polonaise
+domme shit doen
+RL pinkie pie ontmoet (Carol...Caroline? Catherine? C-iets!)
+gratis eten en drinken (Zeeuw, weet je nog)
+ improvisation cosplay samengesteld van losse objecten
+ episode kijken

= gestaard naar een furry in kostuum
= pony comics allemaal uitgelezen
= mensen geslagen met een banaan
= uitleg gegeven aan vrouw met fototoestel

-verslagen in mario kart
-verslagen in brawl
-verslagen in twister

+ octavia teruggepakt voor haar winst in Twister

- achtervolgd door octavia

+ ontsnapt aan octavia

+ octavia haar viool gejat

- opnieuw weggerend voor een meid met een strijkstok

+ guynio gehugd

- in elkaar geslagen door octavia

+ fluit gejat van the doctor
+ lift naar Bredá, echt bedankt
+ mama mia muziek onderweg
+ mc Drive
+ age of empires in Tiel
+ lekker naar bed

al en al....ehm...ik moet door, ik hoor een viool spelen
 
Hey guys. Ik ben niet zo heel actief op het forum, maar toch even reageren ;) Ik vond het wel gezellig :) Het was voor mij de eerste meet, dus natuurlijk is het dan nog een beetje onwennig. Maar het was wel gezellig! Leuk om met z'n allen ook de eerste afleveringen van seizoen 4 gekeken te hebben :)

Ohja, euh. Ik had een Octavia shirt, zat uiteindelijk het een en ander te tekenen op m'n tablet en euh... I think that's about it! :B
 
[quote1385332907=Kaas]
[quote1385318776=Sickpony]
Ik zit wel een beetje in over de veiling. Heeft dat eigenlijk nog wel genoeg opgebracht om een volgende meet te rechtvaardigen, want vele artikelen gingen voor een wel erg lage prijs weg. Eigenlijk zou het gewoon verstandiger zijn dat de orga de volgende keer in investeert om een treinkaartje te kopen voor Nano, dat pept de prijs van de veilingen altijd wel fink op. Al lag het er natuurlijk ook aan dat deze meet erg tegen december aanliep, en veel Bronies natuurlijk geld aan het sparen waren om verstandige dingen mee te kopen (zoals vuurwerk).
[/quote1385318776]

Er kan, vanaf de orga gezien, weinig voor worden gedaan. Het hangt tegenwoordig heel erg van het item af wat er wordt geboden. Je eendenposters zijn awesome, maar de mensen die dat ook vinden (met Guynio als grootste fan) bieden vrijwel niet. Zo'n Crackle plush gaat er dan opeens wel voor meer dan 100 euro uit.
[/quote1385332907]

Ik zit er niet echt over in dat mijn eendenposters weinig hebben opgebracht. Hell, die €50,- die ik ermee opgehaald heb, heb ik gelijk weer gedoneerd aan de kas voor het volgende event, omdat ik er over inzat dat er zo weinig was opgehaald. Ik hoop dan ook maar dat er genoeg in de kas zit om een volgende meet mee te bekostigen.
 
[quote1385335486=Sickpony]
[quote1385332907=Kaas]
[quote1385318776=Sickpony]
Ik zit wel een beetje in over de veiling. Heeft dat eigenlijk nog wel genoeg opgebracht om een volgende meet te rechtvaardigen, want vele artikelen gingen voor een wel erg lage prijs weg. Eigenlijk zou het gewoon verstandiger zijn dat de orga de volgende keer in investeert om een treinkaartje te kopen voor Nano, dat pept de prijs van de veilingen altijd wel fink op. Al lag het er natuurlijk ook aan dat deze meet erg tegen december aanliep, en veel Bronies natuurlijk geld aan het sparen waren om verstandige dingen mee te kopen (zoals vuurwerk).
[/quote1385318776]

Er kan, vanaf de orga gezien, weinig voor worden gedaan. Het hangt tegenwoordig heel erg van het item af wat er wordt geboden. Je eendenposters zijn awesome, maar de mensen die dat ook vinden (met Guynio als grootste fan) bieden vrijwel niet. Zo'n Crackle plush gaat er dan opeens wel voor meer dan 100 euro uit.
[/quote1385332907]

Ik zit er niet echt over in dat mijn eendenposters weinig hebben opgebracht. Hell, die €50,- die ik ermee opgehaald heb, heb ik gelijk weer gedoneerd aan de kas voor het volgende event, omdat ik er over inzat dat er zo weinig was opgehaald. Ik hoop dan ook maar dat er genoeg in de kas zit om een volgende meet mee te bekostigen.
[/quote1385335486]

Misschien is het wel mogelijk om een soort donatie actie te starten als er niet genoeg is om de volgende meet te organiseren

edit: ik heb alles gefilmt tijdens de s4 openeing en dat ben ik nu aan het uploaden http://www.youtube.com/watch?v=R9Nz3HtgAZ8&feature=youtu.be
 
Ok. Voor mijn eerste grote meet is het zoizo een 11/10. Het was echt geweldig. Ik had verwacht dat het minder gezellig was maar het was gewoon geniaal. Iedereen bij de episode en die banaan was gewoon geniaal. En de gezelligheid en het gevoel dat je er bij hoort is ook heel erg fijn. En mijn moeder is nog niet gigantisch boos geworden. PS ik was degene in het een beetje kapotte Luna shirt(BLAM MY MOTHER). Hopelijk komen de foto's snel online. Ik ga er dan direct als het ok is een paar in mijn website zetten.
 
Was een leuke meet jongens. Heb genoten. Ook mn eerste meet in Cosplay yay! (was Flim, Ossie was Flam) jammer dat de ruiltafel alleen niet zo super liep. Net als de veiling. Maar alsnog wel leuke spullen geruild zoals een W3 BB die ik nog moest en andere Ponies. :)

En nu wachten op de foto's. :D
 
Wat gaaf dat jullie het allemaal zo leuk hebben gehad! :D

Ik heb het zelf ook heel erg naar mijn zin gehad! Tot op de volgende meet! :)
 
Het was geweldig. c:
Heb nu alleen zo'n spierpijn. ;_;
Dat krijg je van rennen en springen als een of andere gek. :p
 
[quote1385384196=TCLF]
plastic opblaasbanaan is blijkbaar goed voor je conditie
[/quote1385384196]

En goed voor static. :3
 
[quote1385384217=TornadoTwist]
Was een leuke meet jongens. Heb genoten. Ook mn eerste meet in Cosplay yay! (was Flim, Ossie was Flam) jammer dat de ruiltafel alleen niet zo super liep. Net als de veiling. Maar alsnog wel leuke spullen geruild zoals een W3 BB die ik nog moest en andere Ponies. :)

En nu wachten op de foto's. :D
[/quote1385384217]

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die Toy Champ ponies. Heb je nog gezocht na de veiling, maar je was al weg.
 
[quote1385384404=TCLF]
plastic opblaasbanaan is blijkbaar goed voor je conditie
[/quote1385384404]

WHO! nu officieel banaan sport programma voor bronies!
 
[quote1385385089=Baree]
[quote1385384217=TornadoTwist]
Was een leuke meet jongens. Heb genoten. Ook mn eerste meet in Cosplay yay! (was Flim, Ossie was Flam) jammer dat de ruiltafel alleen niet zo super liep. Net als de veiling. Maar alsnog wel leuke spullen geruild zoals een W3 BB die ik nog moest en andere Ponies. :)

En nu wachten op de foto's. :D
[/quote1385384217]

Ik hou me nog steeds aanbevolen voor die Toy Champ ponies. Heb je nog gezocht na de veiling, maar je was al weg.
[/quote1385385089]

Sorry daarvoor. Ossie en ik moesten tijdens de veiling dringend naar huis toe omdat we nog een verjaardag hadden van een vriendin van mij. We waren al later dan gezegd dus... IIg hou ik de Rarity's vast hoor. ^^
 
Ik weet nu wat ik met mijn leven ga doen: Ik word professioneel opblaasbanaanjager.

Also: Geweldige meet, was leuk
 
Back
Top