Meet 11 nabespreking

[quote1385241949=PrincessLuna]
Ik ben kapot aka half dood de komende 8 uur niks gegeten en teveel mijn mond open gedaan mijn schilderij van €25 euro opgehangen
Ik wil namens aan de orga leden en alle andere bronies/pegasisters bedanken voor mijn allereerste meet die ik een 10/10. Ik vond dat iedereen aardig was naar elkaar. Alles was gewoon perfect voor mij ik heb echt genoten en vrienden gemaakt ik hoop jullie te weer te zien op meet 12. <3 u all Bronies/Pegasisters. Brony till i Die <3 and Princess Luna is best Princess voor diegene die mij niet kennen ik was die jongen in de Princess Luna t-shirt en liep meestal rond met mijn Princess Luna knuffel (Kleine)
Season 4 E1 + E2 was ook om te genieten echt bronies en pegasisters heel erg bedankt. Ook Herder die de troon opvolgt het was allemaal fantastisch. Ook de quiz was awesome! Leuke vragen en sommige een beetje vaag maar echt echt heel en ook heel erg bedankt dat ik mocht komen in het begin was het moeilijk en nadertijds ging ik meedoen met mensen en werd het echt een feest ik heb me ook laten zien tijdens de stream helemaal voora. Op de grond gelegen en een heleboel X35 jokes geteld en ook andere jokes en plottwists de veiling was ook top er werden ook veel grappen gemaakts die ook heel erg leuk waren maardus echt het was 8 uur genieten en leuk doen voor mijn autisme was het na 7 uur wel gedaan al. Ik was echt kapot ongeloofeloos wat had ik een fun time! OMG OMG OMG De hoeveelheid bronies/pegasisters was ook enorm. But it was awesome. Ik geef het voor mijn Eerste Meet een 10/10 well done Orga

-Leonardo van de Weteringh (Uit Woubrugge)
Oftewel PrincessLuna
Ook genoemd Fret (door Hyfaene)
Karmakstylez (mijn Artiesten naam)
TH35H4D0WM0535 mijn Youtube naam
Oude Forum Naam: DutchYTP
Slaap lekker iedereen <3 <3 <3
[/quote1385241949]


Hier <3

-Leonardo van de Weteringh
 
Oh! dan repost ik mijn ding ook hier in het juiste topic + reply:

Woelzy wrote ...

Ik ben ook weer thuis. Man wat een heerlijk RANDOM meet was dit weer. Die banaan is een soort running joke geworden geloof ik, hoe vaak die iemand al op z'n hoofd gekregen heeft. :')
Leuk om jullie allemaal weer te zien, ook al kon ik niet iedereen spreken! Volgende keer misschien iets meer een rooster maken, zodat op het einde niet alle activiteiten tegelijkertijd zijn. Verder trouwens weer prima georganiseerd hoor, ook 't drinken en de locatie dus bedankt orga!!!

Hoogtepunten:
- Streetpasses ON! Pokémon battles everywhere XD
- Met zijn allen de opening van seizoen 4 kijken
- Binnen 5 minuten na start al een polonaise zien langshossen
- Kletsen met een hoop leuke mensen ^^
- Twisteren tot je erbij neervalt
- Troonopvolging Nido.. niet herder! ^^"
- Alle random stuff die continu gebeurde (met verdacht vaak bananen en dozen in het spel)
- Zoals met Hyfnae een plechtige begrafenis voor een overleden kartonnen doos houden :')
Princess Luna wrote ...
Heb je mij opgemerkt??? (Ik was daar bij)

-Bij de Opening Seaon 4 ( Ik lag op de grond)
-En de Polonaise
-Met die doos enzo en banaan (Die kleine gast met die Luna hoor enzo x3)
-Met de begravenis van de doos (Hyf was mij aan get afzeiken x3 wel grappig)
-Kletsen (Lololo)
-Leonardo van de Weteringh

Yup! Ik zag je liggen en tijdens dat begraven e.d. en volgens mij kreeg je er in die doos ook een aantal keer van langs met de banaan ^^" ik ben niet zo goed met namen, maar ik herken mensen wel gelukkig :)
 
Meeting was geslaagd =)

S4 Primiere was wunderbar !


Euhmm keihard ingemaakt in een double battle =p

en Verlichting van me auto Per ongeluk aangelaten = accu leeg :O

wel startkabels weten te fixen =p
 
DE meets was top, En nooit zal ik weer Twister proberen te spelen ik een rokje.

OK waarschijnlijk wel, maar *wispers* yolo

DE terugweg was hartstikke gezellig en hierbij mij excuses voor mijn bagger rijtalent.
 
Don't mind the fact that I'm doing this in English, I'm way too drunk/tired to think in Dutch right now.

So, honestly, I can describe the meet in just one word; Amazing. The organisation was great, as always, the atmosphere was great and I had an amazing time. Especially because I got to see some of you again that I haven't seen in forever! As feedback, next time less hitting me with a banana. That is all~

Also, fluffyfoxcuddles are fluffy as fluff. /)^3^(&#092;
 
Eindelijk terug. Hoe de buck heb ik terug gereisd
Eerst een lift naar Amersfoort (waarvoor nog steeds ontzettend bedankt), dan zien dat je trein niet rijdt, dan beslissen om terug te gaan naar Utrecht. Zien dat er geen intercity rijdt naar Utrecht. Dan zien dat een bus nog een uur duurt. Dan er toch achter komen dat er wel een trein naar Utrecht rijdt. Op Utrecht aangekomen zien dat je totaal geen aansluiting hebt. Om uiteindelijk maar in een trein te stappen waarmee je een omweg maakt.
Ik heb betere reizen gehad...

Iig, toffe meet en jullie hebben me echt verbaasd. Jullie leken soms zo stil vanaf de andere kant van de zaal tijdens de episode.
En bij deze benoem ik mezelf tot pseudo-orga xD

[quote1385246680=Woelzy]
- Troonopvolging Herder
[/quote1385246680]

Oh, was Herder er? Fuu nu heeft weer iedereen de legendarische Herder gemist. Lijkt me dat je Nido bedoelt. :p
 
oeps ja dat bedoel ik ga, herder heb ik een aantal meets terug een paar keer leuk mee gepraat maar die heb ik vandaag idd nergens gezien. :)
 
Vandaag was AWESOME. Eindelijk een meet waar ik mensen kende en ik heb er nog veel meer leren kennen. Had het erg naar mijn zin, de sfeer was geweldig. Ook S4 E1+2 was EPIC. Ik heb ALLE vertrouwen terug in MLP:FiM gekregen. Nu afwachten wat 4chan doet met de groepsfoto, ik sta te springen voor een nieuwe nickname. Alleen jammer dat ik de ruiltafel miste, maar ik was 1 van de weinige die er van af wist. Punt voor de orga volgende keer! Otherwise, tenouttabuckingten!
 
Ik heb mw prima vermaakt door eeen tijdje CAH te spelen. Wel om 3 uur naar huis gegaan omdat verplichtingen.
 
Ik was helemaal kapot en was me stem gedeeltelijk kwijt, maar ik kan al niet meer wachten tot de volgende meet.
''Chaos is a wonderfull. Wonderful thing.''
 
[quote1385288833=Skullcoat]
Ik was helemaal kapot en was me stem gedeeltelijk kwijt, maar ik kan al niet meer wachten tot de volgende meet.
''Chaos is a wonderfull. Wonderful thing.''
[/quote1385288833]

Hoe zal dat nou toch komen? ( ik slaap nog half )
-PrincessLuna
 
[quote1385292878=Aragnoth]
geslaagde meet, was lekker gezellig en de S4 première was leuk om mee te maken.
[/quote1385292878]
Had jij mij ook nog gezien???

-Leonardo van de Weteringh
 
[quote1385294310=PrincessLuna]
[quote1385292878=Aragnoth]
geslaagde meet, was lekker gezellig en de S4 première was leuk om mee te maken.
[/quote1385292878]
Had jij mij ook nog gezien???

-Leonardo van de Weteringh

[/quote1385294310]

kweet niet, boeit me niet zoveel honestly
 
Deze meet was echt helemaal top ..
m'n eerste maar zeker niet mijn laatste...
ik hoop er op de volgende meet er ook weer te zijn .

:mlp-tvictory:
 
[quote1385296353=Aragnoth]
[quote1385294310=PrincessLuna]
[quote1385292878=Aragnoth]
geslaagde meet, was lekker gezellig en de S4 première was leuk om mee te maken.
[/quote1385292878]
Had jij mij ook nog gezien???

-Leonardo van de Weteringh

[/quote1385294310]

kweet niet, boeit me niet zoveel honestly
[/quote1385296353]

priceless
 
Back
Top