Dutch Brony Meet #8 - Algemene Reisinformatie Bespreken Thread. (Updated: 11-12-12 14:30)

Updated, en damn wat een werk was dit. was het waard though.

Late oproep aan een orga-lid maar kan dit nog sticky worden svp?
 
[quote1355234090=strepie93]
Ik sta nog in het schema... ik zeg het maar even
[/quote1355234090]

oh. zal het morgen oplossen, waarschijnlijk had ik er overheen gekeken.
 
[quote1355238740=Lite-Sparkle]
Updated, en damn wat een werk was dit. was het waard though.
[/quote1355238740]

Ik zie dat je de info over mijn carpool nog niet hebt bijgewerkt, misschien vorige keer overheen gelezen maar bij deze geef ik het nogmaals :p
Het verzamelpunt voor mijn carpool is station Ede-Wageningen en de tijd rond 10:45.

BTW: Echt tof dat je dit doet voor iedereen! Houd de boel mooi overzichtelijk! :D
 
[quote1355253902=stefanbrony]
ik kom vanuit deurne en ik zit in de trein van 10:25 op utrecht centraal
[/quote1355253902]

p.s. ik vertrek om 9:13 uit deurne

http://9292.nl/reisadvies/station-deurne/haarlem_a-hofmanweg/aankomst/2012-12-15T1134#
 
excuses, voor geen update op woensdag, Open Office wou niet meewerken en na 10 minuten na niet werken had ik er effe zwaar de P in.

zooi is gefixt, vandaag zal ik in de middag het schema op belangrijke punten nog bijwerken, en hoop ik dat ik dan alles (voor zover heb) het enige probleem, is dat ik Vrijdag wss niet veel tijd ga hebben qua bewerken en dergelijk, aangezien er blijkbaar oefenen met band is op Vrijdag. (wat ze mij dus net vertellen, hadden ze dat niet eerder kunnen vertellen? kltzkn)

geplande updates zijn gewijzigd till further notice.
 
snelle update voor degene die vanaf/via den bosch met de trein rijzen ik zal zelf rond 9 uur bij de AH to go staan naast de roltrappen je kan me herkennen aan fingerless gloves, pet, en een kipling rugzak. ik stap op de trein naar amsterdam om 09:23, miss is het mogelijk om dit op de lijst nog bij te werken voor de last minute mensen die iemand zoeken om me te reizen (indien mijn plannen wijzigen zal ik dat hier weer posten)
 
ik krijg mijn schema niet meer open, iets van een error en foutbeschadiging :(

sorry mensen, ik kan niks meer doen.

het spijt mij ontzettend.

excuses.

alles.

sorry. :<
 
maakt niet uit hoor :) de meeste kunnen nieuwe info wel uit deze thread halen :) also ik weet niet of jij bedoelt met editen, of gewoon openen in je browser want dat doet het schema namelijk nog wel voor mij.
 
Editen gaat niet meer om 1 of andere manier. ik maak altijd een back-up maar zelfs die werkt niet meer :(

ik kan er gewoon niet meer werk aanleveren dan nu.

enige wat ik nog kan doen is kijken of een vriend van me de zooi kan fixen, hij heeft verstand van het programma en dergelijk, effe hopen dat ie online is...
 
Mensen er is 1 plek vrij gekomen in mijn carpool! Dus als je morgen om 10:45 op Ede-wageningen station kan staan, dan kan je nog mee! Wie wil?!
 
[quote1355519323=Lite-Sparkle]
Editen gaat niet meer om 1 of andere manier. ik maak altijd een back-up maar zelfs die werkt niet meer :(

ik kan er gewoon niet meer werk aanleveren dan nu.

enige wat ik nog kan doen is kijken of een vriend van me de zooi kan fixen, hij heeft verstand van het programma en dergelijk, effe hopen dat ie online is...
[/quote1355519323]
denk zowieso toch wel dat alles nu wel redelijk klopt ;) en last minute dingen gaan doen heeft niet heel erg veel nut meer :p maar alsnog +10 voor het maken van dat schema ;)
 
Back
Top