Verzamelpunt Amsterdam Centraal!!

Dragonshy

Well-Known Member
Hey jongens en meiden!

Ik wil een verzamelpunt maken voor morgen :)
Je hebt als je het station uitloopt eerst een bruggetje waar je dan loopt naar busstops.
Bij het bruggetje wil ik graag verzamelen :D

Als ik mijn reisschema volg, komen wij aan om 11:31 in Amsterdam Centraal station ;)
Maar houd er rekening mee dat er een zéér grote kans is dat er wellicht iets veranderd kan worden door treinregelingen ofzo...
Het is een lange reis voor ons, en er kan van alles gebeuren.

Mij kun je herkennen aan de volgende t-shirt:
2v1wy9g.jpg
Op de achterkant staat een gigantische Fluttershy op, maar die zie je niet als ik jas aan heb ;)


1. Waar verzamelen?
Bruggetje richting bushaltes

2. Wie zijn er aanwezig?
Dragonshy + neef
MLPFiM12
xdennis2
RarityBelle

3. Hoe laat weg?
12:15 vertrekken met de bus of lopend voor degene die dat willen

4. Met de bus of lopen?
Aan jou de keuze ;)
 
Als het groepje van Leiden Centraal op tijd is, komt die trein aan om 11:47 EN met een beetje geluk zitten we dan ook met het groepje dat van Rotterdam moet komen (als zij de trein van 10:37 nemen).

Maar het is inderdaad een goed idee om op Amsterstam een centraal meet punt te hebben waar alle groepen bij elkaar komen. Kijk naar de tijden en schema's, je komt elkaar altijd tegen.
 
[quote1401365956=RarityBelle]
Als het groepje van Leiden Centraal op tijd is, komt die trein aan om 11:47 EN met een beetje geluk zitten we dan ook met het groepje dat van Rotterdam moet komen (als zij de trein van 10:37 nemen).

Maar het is inderdaad een goed idee om op Amsterstam een centraal meet punt te hebben waar alle groepen bij elkaar komen. Kijk naar de tijden en schema's, je komt elkaar altijd tegen.
[/quote1401365956]

het groepje uit rdam voegt idd samen met leiden centraal en het lijkt me idd handig om samen te voegen met wat mensen in adam
 
[quote1401368394=stefanbrony]
het groepje uit rdam voegt idd samen met leiden centraal en het lijkt me idd handig om samen te voegen met wat mensen in adam
[/quote1401368394]
Het was maar een voorstel wat ik zei, maar ik ben er voor dat er een centraal punt is op Amsterdam Centraal, de vraag is alleen waar?

Tussen de sporen waar de trein van Rotterdam aankomt? (AKA, ben totaal niet bekent of A'dam Centraal)
 
Ik en Tornado zijn eerst even een interview geven en gaan daarna vanaf Amsterdam Centraal met de bus naar dokzaal. We zijn niet van plan om speciaal te wachten op iemand, maar mochten we bronies zien dat gaan we natuurlijk met hun mee :)

Centraal punt op Amsterdam Centraal? Haha. Amsterdam Centraal is zo ontwikkeld dat er geen centraal punt is, en er van elke winkelketen minstens 3 op het station aanwezig zijn. Het beste wat jullie kunnen aanhouden is de hoofdingang, maar ook die is vrij lastig te vinden in het doolhof:
1t9Bay8.png
 
Dus als mijn neef en ik aankomen rond half12, moeten wij dan wachten totdat de rest komt?
Dan kunnen we met een lekker groepie de bus pakken en dan zo naar de Dokzaal gaan :D
 
De bekende brony ontmoetingspunt op Adam Centraal is bij de smullers.
Mij maakt het niet uit waar er afgesproken wordt.
Ik probeer rond 11uur-11:30 op Centraal te zijn.
 
[quote1401392518=Chrisje]
De bekende brony ontmoetingspunt op Adam Centraal is bij de smullers.
Mij maakt het niet uit waar er afgesproken wordt.
Ik probeer rond 11uur-11:30 op Centraal te zijn.
[/quote1401392518]
Zo bekend is het niet, want ik weet totaal niet waar dat is :p
Dit wordt mijn 2de keer in Amsterdam ooit! En de eerste keer wisten we geeneens waar de uitgang was :p
 
[quote1401429021=Babs_Seed]
Hema dan?
[/quote1401429021]
Volgens mij kwam er een tweede HEMA + hij is laatst nog verplaatst :(
 
wat is jullie ETA in amsterdam? ik kom met een man of 4 nog aan om 11:30-ish op amsterdam centraal.
 
[quote1401442258=Hyfnae]
wat is jullie ETA in amsterdam? ik kom met een man of 4 nog aan om 11:30-ish op amsterdam centraal.
[/quote1401442258]
ik en mijn neef komen ook rond 11:30 aan in Amsterdam ALS alles goed gaat :)
 
als de trein niet al te laat komt of er gebeuren dingen waardoor we vertraging krijgen zijn we rond 11:52 op Amsterdam centraal wrm spreken we dan niet rond 12:00/12:15 ongeveer af bij de trams ofzo?
 
Ok jongens en meiden!!

Hoe gaan we het doen?
1. Waar verzamelen?
2. Wie zijn er aanwezig?
3. Hoe laat weg?
4. Met de bus of lopen?

Mijn neef en ik gaan zelf met de bus, maar als een groepje wilt lopen kunnen we wellicht de groep in 2'en splitsen :)
 
1. bij de bussen dan? of trams is ook goed :p
2. bronies?
3. 12:15 iv.m eventuele vertragingen?
4 zelf kiezen?
 
Back
Top