[poll] Brainstorm BronyConNL naam

[quote1362209505=RainbowBlack]
Ik denk dat we van Unicon inderdaad kunnen leren dat we erg klein moeten beginnen. Een rave tegelijk met een grote meeting? Screw copyrights en buma stemra enzo. :p
[/quote1362209505]

Buma/Stemra in het harnas jagen is geen goed plan
 
Hoe groot is de bedreiging van Buma/Stemra uberhaupt? Ik weet iig dat de GEMA (duitsland) echt totaal achterlijk doet nu met licenties voor evenementen. (6.5k euro voor een non-profit evenement waar eventueel misschien gecopyrighte muziek gedraaid zou kunnen worden)
 
Makkelijker is contact opnemen met de muziekanten die de muziek hebben gemaakt en toestemming vragen om te draaien
 
Broernycon

Derpy%20has%20had%20enough.jpg
 
[quote1362637967=repstar]
Makkelijker is contact opnemen met de muziekanten die de muziek hebben gemaakt en toestemming vragen om te draaien
[/quote1362637967]

ik zit bij CR ik kan misschien wel een beetje rondvragen een misschien wat regelen mocht het zo ver komen, en op het forum hebben we ook wel wat muziekanten die contact kunnen opnemen met andere muziekanten
 
[quote1362663875=DutchTobacco]
DBCon? (Dutch Brony Convention)
[/quote1362663875]
Dragon Ball Con
Dat is waar ik aan denk, ben ik de eenige?


En zoals vele denk ik niet dat het er komt. Alsnog wel leuk idee. Waarom staat dit btw bij Nederlandse meets? Sorry maar vind het er niet geheel bij passen tbh. Aangezien meets vanuit de community komen, en door de orga, voor ons, georganiseerd word. De orga heeft niks te maken met een eventuele con in Nederland. Zou ofc wel voor de hand liggen, maar alsnog.

Verder naam
Benbrony (Benelux, (ik) ben & brony)
AmBrony (Amsterdam (omdat daarom), (I) am & Brony)
 
Back
Top