[poll] Brainstorm BronyConNL naam

RainbowBlack

Well-Known Member
Om de creativiteit wat aan te wakkeren en zeker niet om een ultimatum ofzo te stellen dat er perse een nederlandse con MOET komen ofzo: Hierbij een pol om vrijblijvend te brainstormen over hoe de nederlandse brony con nou eigenlijk moet gaan heten tegen de tijd dat deze het levenslicht ziet.
 
en nederlandse con zal denk ik nooit gebeuren, ik denk dat een benelux (+ duitsland) con beter zou zijn, dan zou er denk ik ook een redelijk groot publiek opdagen, zou wel leuk zijn


(PS: de gene die SWAG stemmen mogen naar mijn mening niet binnengelaten worden :p)
 
Blijkbaar kan ik geen poll opties toevoegen. Misschien als een mod ons wil helpen?
derppk.png


En anders:

DerpyPalooza +1
 
[quote1361638936=RainbowBlack]
Vraagje voor de haalbaarheid aan de oudgedienden op dit forum: Hoeveel bronies trekt de grootste meeting tot nu toe?
[/quote1361638936]
Grote meetings: 150 man.
Een con speciaal voor ponies is totaal onmogelijk in nederland.
Je kan altijd nog naar een animecon gaan. Daar zijn echt heel veel bronies, 100en die niets van het forum en de nederlandse community afweten. Je kan daar ook fan-made pony stuff kopen etc.
Een benelux-con is, meh, net niet goed genoeg :p
 
[quote1361645648=ghhumor]
[quote1361638936=RainbowBlack]
Vraagje voor de haalbaarheid aan de oudgedienden op dit forum: Hoeveel bronies trekt de grootste meeting tot nu toe?
[/quote1361638936]
Grote meetings: 150 man.
Een con speciaal voor ponies is totaal onmogelijk in nederland.
Je kan altijd nog naar een animecon gaan. Daar zijn echt heel veel bronies, 100en die niets van het forum en de nederlandse community afweten. Je kan daar ook fan-made pony stuff kopen etc.
Een benelux-con is, meh, net niet goed genoeg :p
[/quote1361645648]

dan maken we er toch iets van west Europa con van (andere naam natuurlijk) dat we duitsland (en engeland?) erbij gooien? want als we ooit iets van een con willen in nederland waar ook echt pannels moeten komen zal het toch wel engels moeten
 
Dude, we hebben al de grote meets, ik denk niet dat we veel meer mensen dan daar krijgen als we 't een "Con" gaan noemen, daar is Nederland gewoon veel te klein voor.
 
Zeg nooit nooit. Het kan organisch groeien vanuit een behoefte om op de grote meet films te willen vertonen en er is een locatie nodig die genoeg mensen kan ontvangen etc.

Con impliceert misschien teveel iets heel groots maar als je de nederlandse aanfluitingen van comic cons gewend bent stel je dat beeld al wat bij. :p
 
[quote1361667866=Rarity]
Dude, we hebben al de grote meets, ik denk niet dat we veel meer mensen dan daar krijgen als we 't een "Con" gaan noemen, daar is Nederland gewoon veel te klein voor.
[/quote1361667866]

ben ik mee eens hoor, het zou natuurlijk wel leuk zijn maar dat is inderdaad gewoon onrealistisch, dan maar genieten van de grote meets ^^
 
Zoals hierboven al is gezegd, we kunnen een con beter richten op de Benelux, Engeland en Duitsland. Nederland is dan toch te klein voor een con. :/
 
als ge een con doe leer dan iets van las pegasus, plan carefully! and spend what you have.

RCC

royal canterlot convention
 
Ik denk dat we van Unicon inderdaad kunnen leren dat we erg klein moeten beginnen. Een rave tegelijk met een grote meeting? Screw copyrights en buma stemra enzo. :p
 
Nederlands is te klein voor een conventie als het neerkomt op bronies, maar goed.

Naamsuggestie: Rainboom con.
 
Back
Top