meet 4.5 - 'minimeet' utrecht 7 april

We hebben een reservering voor 13:00 bij de Stairway to Heaven om daar wat te drinken.
 
Ik zal er zeker zijn, pinky promise! :D
Alleen wordt het wel mijn eerste meet en ik ben niet zo'n held in nieuwe mensen ontmoeten, dus zou ik het wel fijn vinden als er bronies naar me toe komen...tja, ik heb niet voor niks voor de naam Fluttershy gekozen. :p
Als ik op een pony lijk is het Fluttershy wel. :)

Mijn echte naam is Johan, maar ik vind het ook wel leuk om Fluttershy genoemd te worden. :)

Dit is hoe ik eruit zie:
* ik draag een bril
* ik heb zwart haar
* licht getinte huidskleur
* eenvoudige zwarte jas
* spijkerbroek (zwart of blauw)
* zwarte schoenen
* Dream Theater shirt
(voor degenen die daarmee bekend zijn: er staat een afbeelding op van het album Black Clouds & Silver Linings, doet me denken aan Rainbow Dash)

Tot zaterdag in Utrecht!
 
[quote1333631191=nido]
We hebben een reservering voor 13:00 bij de Stairway to Heaven om daar wat te drinken.
[/quote1333631191]

In dat geval kom ik gewoon om 1uur naar stairway, dan hoef ik niet te bellen :p als ik jullie daar niet vind bel ik wel
 
[quote1333640859=Fluttershy87]
Ik zal er zeker zijn, pinky promise! :D
Alleen wordt het wel mijn eerste meet en ik ben niet zo'n held in nieuwe mensen ontmoeten, dus zou ik het wel fijn vinden als er bronies naar me toe komen...tja, ik heb niet voor niks voor de naam Fluttershy gekozen. :p
Als ik op een pony lijk is het Fluttershy wel. :)
[/quote1333640859]

Same here, ik vind het best wel spannend. Ben nog nooit eerder naar zo iets groots geweest waar ik niemand ken. Dus ik hoop dat iedereen een beetje zijn best wil doen om nieuwkomers als ons er bij te betrekken. :)
 
[quote1333644910=Persistency]
I miss brushables, iemand die een dash te veel heeft? :(
[/quote1333644910]
Ik heb geen Dash teveel, maar wel een extra AJ en Rarity brushable.
Ik ben zaterdag van de partij... Half acht opstaan om op tijd te zijn, maar zal er zijn.
Zal ook de eerste meet voor mij zijn, maar kan wel redelijk goed contact maken meestal (legendarische Antwerpse 'groot bakkes' helpt).
Mja, ik ben vrij makkelijk herkenbaar: zoek gewoon de metalvest met een backpatch van Sabaton.
Kijk er naar uit en tot zaterdag!
 
Nice die reserving bij stairway :) ik zal er zijn. Met MTG kaarten voor de gene die het suggesteerde :D heb nog 3 decks liggen en zal ze allemaal mee nemen.

Edit: en jammer genoeg heb ik ook een elven deck.
 
houd er rekening mee dat we gewoon plek hebben gereserveerd om in een café te gaan drinken, dat wil niet zeggen dat we een "zaal" hebben. We komen gewoon weer in het achterste gedeelte te zitten (boven is restaurant)
 
[quote1333687394=Protopony]
waar verzamelen we in utrecht? :/
[/quote1333687394]
Bij de Burger King op het Cenraal Station. :)
 
[quote1333697444=1997mrock]
[quote1333604968=Filly]
[quote1333566990=1997mrock]
wil gaan maar kom er net achter dat ik bij m'n pa ben en die weet het niet dus kan ik niet !sad
[/quote1333566990]

Zeg gewoon dat je naar een paar vrienden gaat, dat doe ik ook ;)
[/quote1333604968]
hoe moet ik dan in utrecht komen
[/quote1333697444]

Ligt er helemaal aan waar je woont.
 
'in de honderden' was een schatting toen we nog dachten een zaal te hebben. nu dat niet zo is denk ik dat we rond de 50 a 60 ponyliefhebbers bij elkaar sprokkelen.

laat het weten alsnje accuratere info hebt
 
Vraagje, wie zijn Tel: nummer kan ik heb noteren voor bij het station te vergaderen, ingeval dat er vertraging is of ik kan de groep niet vinden.
 
[quote1333712291=Kyderra]
Vraagje, wie zijn Tel: nummer kan ik heb noteren voor bij het station te vergaderen, ingeval dat er vertraging is of ik kan de groep niet vinden.
[/quote1333712291]
herderbezem of zenchi zijn die ik altijd aan houdt dat van gerder staat nog op het forum bij meet 4 announcment en anders pm je hem ff
 
Om nog even wat verduidelijking te geven:

De grote meet van deze maand heeft dus gefaald omdat we geen zaal hebben. Deze is verplaatst naar waarschijnlijk ergens begin volgende maand.

Omdat er natuurlijk een aantal man zijn die vrij hebben gevraagd voor vandaag etc. hebben we besloten er een minimeet van te maken in de stijl van de 2e grote meet/1e en 2e Utrechtse minimeet.

Het plan is om te verzamelen om 12 uur voor de burgerking op Utrecht centraal (is niet te missen, zoek een grote groep met enkele cardboards voor de BurgerKing boven de sporen).
Omdat het weer misschien minder kan zijn (tot nu toe lijkt het zonnig te worden) hebben we een reservering staan bij Stairway to heaven vanaf 1 uur voor ongeveer 50 man. Hier kunnen we rustig zitten onder het genot van een drankje. Verder is er de mogelijkheid dat we door Utrecht gaan wandelen en misschien nog een speelgoedwinkel tegen komen.
Echt duidelijke plannen over wat we precies gaan doen zijn er niet echt, dus het meeste zal weer improviseren worden en doen waar we zin in hebben.

omdat om 19:00 onze tijd pas de episode is en we geen zaal hebben verwacht ik niet dat we met z'n allen de episode kunnen zien.

als er verder nog vragen zijn kan je ze hieronder of op irc stellen.

Hydrazine
 
[quote1333718992=Hellpunk]
Edit: en jammer genoeg heb ik ook een elven deck.
[/quote1333718992]

30c.jpg
 
Moet je je eerst inschrijven ofzo om naar de meet te gaan?
(Die was toch om 12:00 voor de BK op Utrecht Centraal?)
 
Back
Top