meet 4.5 - 'minimeet' utrecht 7 april

nido

Well-Known Member
Fillies and Gentlecolts,

Tot onze spijt moeten we mededelen dat we wegens omstandheden geen zaal hebben kunnen reserveren voor de vijfde Dutch Bronies meeting op 7 April te Utrecht. Wij hebben contact gehad met verschillende zaalverhurende partijën, maar totop heden nog geen beschikbare en passende zaal kunnen vinden.

Hierdoor wordt de grote meeting verplaatst naar een latere datum. Zodra deze datum bekend is dan is er een zaal gereserveerd en zal deze meet ook 100% doorgaan. Dit nieuws zal dan direct op de site komen en gemaild worden naar iedereen die zijn of haar mailadres in het verleden heeft achtergelaten op het inschrijfformulier.

Wij vinden het zeer vervelend voor mensen die er zich op verheugden en/of vrij hebben genomen van werk. Om niet alles definitief af te blazen hebben wij besloten om er een toch nog een soort mini meet van te maken en weer door Utrecht te banjeren (ala tweede meet).

Onze excuses voor het ongemak.

Hier een thread om het te bespreken
 
Ik heb aangeboden om morgen nog even te kijken voor een zaal voor 7 april. De vraag is dan, hoever willen mensen reizen? Zou Amsterdam ook een optie zijn? Arnhem? Zwolle misschien? Graag uw aller mening.

Enne... ik beloof niks natuurlijk he. Het is kort dag en zo, dusse...
 
ik kom zowieso ( weet niet of ik me dan alsnog in moet schrijven) maakt me niet uit of we dan door de stad gaan baggeren of ergens levenloos in een park gaan zitten :p zolang we maar ergens een klein beetje merch kunnen halen XD
 
Ik kom niet. Heb een toets week twee weken daarna, en lijkt me dus handig om daar voor te leren.
 
depends een beetje wat te dien is bij de afgeloope 2 utrecht minimeets wss het nog te doen naar een cafe te gaan om wat te drinken maar ik denk dat daar hiervoor te veel mensen komen barees optie is te doen maarja dan moet dat wel op korte termijn geregeld worden. ik kijk het nog even uit de boom aangezien de belgie meet de 28ste valt en ik daar ook supergraag heen wil om de zuiderbronies te ontmoeten
 
Als Secret nog gaat, ga ik mee... Hij was zo vriendelijk vervoer te voorzien voor mij (nog steeds thx ervoor :) )
Er kan nog altijd een lokale McDo of zo geraid worden als je tafels nodig hebt...
Alleszins een beetje jammer, maar zal nog steeds een bronylicious dag worden.
 
[quote1333099679=Sc1zo]
Als Secret nog gaat, ga ik mee... Hij was zo vriendelijk vervoer te
[/quote1333099679]

I KNEW IT! Secret is a dude after all!

:trollestia:
 
[quote1333099952=Sc1zo]
Als Secret nog gaat, ga ik mee... Hij was zo vriendelijk vervoer te voorzien voor mij (nog steeds thx ervoor :) )
Er kan nog altijd een lokale McDo of zo geraid worden als je tafels nodig hebt...
Alleszins een beetje jammer, maar zal nog steeds een bronylicious dag worden.
[/quote1333099952]

Sorry sc1zo, 'k heb mijn plannen wat veranderd en ik ga morgen naar Rotterdam ipv. Utrecht volgende week. Misschien gaat Fluttershy nog naar Utrecht volgende week, die ging ook met de auto en woont in/bij Antwerpen, dus dat komt mss zowiso beter uit?
Als je wil/kan mag je gerust mee met mij en Seapony naar Rotterdam morgen. (beetje last-minute, maar jah ^^;)
 
Het is (correct me if I'm wrong) 7 april om 12.00 op het centraal station in Utrecht voor de Burger King.
 
[quote1333123500=Secret]
[quote1333099952=Sc1zo]
Als Secret nog gaat, ga ik mee... Hij was zo vriendelijk vervoer te voorzien voor mij (nog steeds thx ervoor :) )
Er kan nog altijd een lokale McDo of zo geraid worden als je tafels nodig hebt...
Alleszins een beetje jammer, maar zal nog steeds een bronylicious dag worden.
[/quote1333099952]

Sorry sc1zo, 'k heb mijn plannen wat veranderd en ik ga morgen naar Rotterdam ipv. Utrecht volgende week. Misschien gaat Fluttershy nog naar Utrecht volgende week, die ging ook met de auto en woont in/bij Antwerpen, dus dat komt mss zowiso beter uit?
Als je wil/kan mag je gerust mee met mij en Seapony naar Rotterdam morgen. (beetje last-minute, maar jah ^^;)
[/quote1333123500]

Een beetje jammer :/
Ik kan morgen jammer genoeg niet, want moet werken :(
Welke Fluttershy zou ik moeten contacteren? Er zijn er wel een beetje veel hier :D
Denk dat ik wel naar 7 april wil gaan, kwestie van We Love Fine bestelling op te halen en EERSTE grote meet... (meer dan 3 personen)
 
[quote1333126931=Sc1zo]Een beetje jammer :/
Ik kan morgen jammer genoeg niet, want moet werken :(
Welke Fluttershy zou ik moeten contacteren? Er zijn er wel een beetje veel hier :D
Denk dat ik wel naar 7 april wil gaan, kwestie van We Love Fine bestelling op te halen en EERSTE grote meet... (meer dan 3 personen)
[/quote1333126931]

Sorry Scizo =(
Gewoon 'Fluttershy', kijk anders es een paar pagina's terug op de originele thread van de grote meet.
 
Ik ben er ook bij, want ik heb die datum al vrij gehouden in mijn agenda (ik heb er wel hellaas mijn agenda plan dag er voor moeten verplaatsen maar dat was geen ramp :p). Ook voor mij word het mijn eerste meet (tot nu toe nog geen tijd gehad er voor XD)
 
Ik kom waarschijnlijk niet, maar als de volgende grote meet niet in het examenperiode valt, ga ik daar wel heen.
En neem ik deze keer 4 anderen mee ipv 3.
 
Back
Top