Meet 14 Verzamelpunt Leiden Centraal

[quote1412861007=RarityBelle]
[quote1412837188=PrincessLuna]
D: Youtube for noobs raadplegen dan.
Ik zal in Leiden zijn tussen 8 en 9 uur. Omdat mijn bus (het is dan zaterdag) 1x in het uur rijdt.

Ik zal zorgen dat ik mijn spullen Vrijdag al in heb gepakt en Woensdag dingen voor de veiling bepaal of ik dingen daarvoor meeneem (als er daadwerkelijk een veiling is.)

~Leonardo

PS: u bent geen kutorga. U bent gewoon orga :3
[/quote1412837188]
Ik zeg het, vraag mij het zaterdag nog maar eens, want zo te zien hebben we genoeg tijd om het uit te vogelen als jij er al om een uur 9 rond loopt.

Of er een veiling is, durf ik niet te zeggen want ik heb tot op heden daar nog niks over gehoord eigenlijk.
[/quote1412861007]

Nog iets wat ik graag wil weten; Met welke (Arriva) Bus ga jij en met welke bussen gaan we na de trein? (In Amsterdam)
Ben ik wel benieuwd naar.

Als alles naar mijn zin is blijf ik tot het einde.

~Leonardo

PS Nog wat dingen over mij:

1) Waarschijnlijk Heb ik een grote Gele tas bij me en een rugzak; (met oa mijn laptop)

2) Ik ben nogal verlegen tegen mensen die ik niet ken. Ik ben een schuw persoon, het duurt 15 minuten tot ik echt nornaal kan doen tegen de onbekende personen. Ik kan overal over praten.

3) Ben niet zo hoog in de lengte. à 1m 75cm
3,2) Kan heel snel lopen.

4) Ben een serieus persoon, Ik kan tegen grapjes maar ongepast gedrag o.a provocatie vind ik irritant. Ik ben heel goed in clowneren, ik weet overal wel een (verkeerde) grap op.

5) Ben nogal soms hyperactief en impulsief, soms is dat een beetje irritant.

6)Ik ben goed in tekenen en ik teken gratis (donaties zijn toegestaan)

7) Ben goed in video-editen; Ik maak de YTPs en Parodies.

8) Ik heb niet veel geld (ben een beetje een arme (half-Roemeen))

9) Ben goed in computers repareren en dingen kraken (Niks illegaals hoor :3 )

10) Als laatste spreek ik 3 talen. (Vloeiend Roemeens, Uitspraakfoutig Nederlands, Half-Engels) Schrijven doe ik in de Russisch Nederlands Engels en Roemeens.
~~Dat is het eigenlijk~~
 
[quote1412893136=PrincessLuna]
Nog iets wat ik graag wil weten; Met welke (Arriva) Bus ga jij en met welke bussen gaan we na de trein? (In Amsterdam)
Ben ik wel benieuwd naar.

Als alles naar mijn zin is blijf ik tot het einde.

~Leonardo
[/quote1412893136]
De bus waar ik hoogst waarschijnlijk mee zal komen zal of de 38 of de 31 vanuit Katwijk zijn. En als we op Amsterdam zijn hebben we ons als het goed is samengevoegd met de groep uit Rotterdam. We zien wel of we gaan lopen of met de bussen gaan. Maak je over de reis naar A'dam maar geen zorgen. Terug aan de andere kant...

Mocht je iemand op Leiden Centraal zien lopen met een witte hoge hoed, witte paraplu en paarse pruik, ga er maar gerust van uit dat ik dat ben.
 
[quote1412919099=RarityBelle]
De bus waar ik hoogst waarschijnlijk mee zal komen zal of de 38 of de 31 vanuit Katwijk zijn. En als we op Amsterdam zijn hebben we ons als het goed is samengevoegd met de groep uit Rotterdam. We zien wel of we gaan lopen of met de bussen gaan. Maak je over de reis naar A'dam maar geen zorgen. Terug aan de andere kant...

Mocht je iemand op Leiden Centraal zien lopen met een witte hoge hoed, witte paraplu en paarse pruik, ga er maar gerust van uit dat ik dat ben.
[/quote1412919099]
Ik kom dan denk ik met een zwarte pruik en misschien een anonymous masker. <3

~Leonardo

PS: En ja Bus 31 en 38 ken ik.
 
Is zoiets niet handig misschien ?
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

Dit is een groepsretour kaartje, hoe meer mensen er mee doen, hoe goedkoper het retour. (met 10 mensen kost he nog maar 7 euro!)
 
[quote1412929523=Lythianc]
Is zoiets niet handig misschien ?
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

Dit is een groepsretour kaartje, hoe meer mensen er mee doen, hoe goedkoper het retour. (met 10 mensen kost he nog maar 7 euro!)
[/quote1412929523]
Kan handig zijn ja, probleem is alleen dat van Leiden naar A'dam iets van een 10tje is. En probeer jij maar eens 10 man te krijgen die zich op Leiden willen verzamelen... Zal er zeker toch even naar kijken later vandaag of morgen. Kijken wat het beste werkt. Thanks!
 
[quote1412934518=RarityBelle]
[quote1412929523=Lythianc]
Is zoiets niet handig misschien ?
http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/groepsretour.html

Dit is een groepsretour kaartje, hoe meer mensen er mee doen, hoe goedkoper het retour. (met 10 mensen kost he nog maar 7 euro!)
[/quote1412929523]
Kan handig zijn ja, probleem is alleen dat van Leiden naar A'dam iets van een 10tje is. En probeer jij maar eens 10 man te krijgen die zich op Leiden willen verzamelen... Zal er zeker toch even naar kijken later vandaag of morgen. Kijken wat het beste werkt. Thanks!
[/quote1412934518]

Voor wat ik had gelezen, is het vanaf meerdere bestemmingen geldig, zolang de mensen hetzelfde eindpunt hebben. Leiden is ook een van de verzamelpunten, dus de kans is dat er ook een hoop mensen zijn die daarvoor ook al een stuk moeten reizen ^^
 
[quote1412960477]
PS: u bent geen kutorga. U bent gewoon orga :3

[/quote1412960477]

>verzamelpunt organiseren
>geen kutorga zijn
>niet weten hoe OV werkt

pick 1 fgt
 
[quote1412979437=Aragnoth]
>verzamelpunt organiseren
>geen kutorga zijn
>niet weten hoe OV werkt

pick 1 fgt
[/quote1412979437]
Problemen mee als ik ze alle 3 meeneem? ...Oh wait.
 
Zowel een bump en update voor iedereen die komende zaterdag op Leiden Centraal komt. Zoek naar iemand gekleed in wit pak met een hoge hoed. Dan weet je zeker dat je bij het juiste groepje malloten staat.

Verder, omdat Stefanbrony het verzamelpunt op R'dam heeft gecancelled wegens onbekende redenen, zijn de mensjes uit R'dam van harte welkom om zich hier bij te voegen als ze dat willen.
 
[quote1413484464=RarityBelle]
Zowel een bump en update voor iedereen die komende zaterdag op Leiden Centraal komt. Zoek naar iemand gekleed in wit pak met een hoge hoed. Dan weet je zeker dat je bij het juiste groepje malloten staat.

Verder, omdat Stefanbrony het verzamelpunt op R'dam heeft gecancelled wegens onbekende redenen, zijn de mensjes uit R'dam van harte welkom om zich hier bij te voegen als ze dat willen.
[/quote1413484464]
Ik sta er lekker eerder dan jou >:3

Mijn bus gaat om 7:30 en moet om 7:45 bij de halte zijn en ben er om half 9 al

~Leonardo
 
Back
Top