Meet 14 Verzamelpunt Leiden Centraal

RarityBelle

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Omdat onze lieve Arag zo'n lekkere planner is, zal ik het deze keer maar overnemen als het gaat om het altijd gezellige verzamelpunt op het eveneens altijd zo gezellige Leiden Centraal.

Alhoewel, gezellig, daar valt over te twisten als alle heksen, vampiers, zombies en al het andere duivels gespuis daar gaat rondlopen.

===================================

De verzamelplek voor de Halloween meet (meet 14 voor jouw en mij) zal worden bij de trap die zal leiden naar perron 5A waarna we de trein zullen nemen richting Amsterdam Centraal van 11:12 die vertrekt vanaf 5A.

Vanaf daar zullen we of de bus nemen of lopen, ligt aan het weer en of we de andere groepen tegenkomen. Ik zal aan alle mogelijke routes denken die genomen kunnen worden en opschrijven.

Dus, zaterdag 18 oktober tussen 10:30 en 11:05 verzamelen op Leiden bij de trap die leid naar perron 5A. Ik zal zelf ruim van tevoren aanwezig zijn in een cosplay. Either way, niet echt te missen bij de trap.

Mensjes die het aandurven om in de horrortrein te stappen:
- Rarity Belle (uwe kutorga/reisleider)
- Hawk
- AutumnFaeri
- PrincessLuna
-
-
-
-

Mocht het van toepassing zijn, mijn nummer kan altijd worden gevraagd in een PM. Ik zal u allen zien, op de 18de van de 10de maand.
 
[quote1412115009=Hawk]
sign me up
[/quote1412115009]
That will do.

Note that you'll be giving your soul to the first dark creature you come across.

(Yes, I'm sticking with the theme)
 
Ik ga heel misschien met jullie mee tenzij mijn ouders me komen brengen ivm Proefexamens voor de dag dat deze meet plaatsvind zal ik kijken. Ik geef het wel door. Ik moet dan al om 8:00 vertrekken van huis is wel een heel end met de bus ^^

~Leonardo

***Status: NOG NIET BEKEND***
 
[quote1412168107=PrincessLuna]
Ik ga heel misschien met jullie mee tenzij mijn ouders me komen brengen ivm Proefexamens voor de dag dat deze meet plaatsvind zal ik kijken. Ik geef het wel door. Ik moet dan al om 8:00 vertrekken van huis is wel een heel end met de bus ^^

~Leonardo

***Status: NOG NIET BEKEND***

[/quote1412168107]
Is goed Leo, maar laat het wel een paar dagen van tevoren weten of je wel of niet meegaat met ons. En anders, zien we je wel op Leiden Centraal. Maar voor nu, hou ik je nog even weg van de lijst ivm het niet zeker weten.
 
[quote1412177663=RarityBelle]
That will do.

Note that you'll be giving your soul to the first dark creature you come across.

(Yes, I'm sticking with the theme)
[/quote1412177663]

crap, now I'm going to need to find me a soul to sell . . . and perhaps some spare ones.
 
[quote1412182996=Hawk]
[quote1412177663=RarityBelle]
That will do.

Note that you'll be giving your soul to the first dark creature you come across.

(Yes, I'm sticking with the theme)
[/quote1412177663]

crap, now I'm going to need to find me a soul to sell . . . and perhaps some spare ones.

[/quote1412182996]
Your problem, not mine. Hehehe.
 
STATUS UPDATE: Ik ga zowieso via Leiden Centraal. Ik ga dus met jullie mee als alles goed gaat ik geef het op de woensdag door (3 dagen voor de meet of het definitief is.)
En nog lekkerder is is dat ik proefexamens heb de week voor de meet t/m 17 Oktober helemaal vol geboekt met deze dingen. Ik heb geen cosplay want heb gebrek aan geld. Ik ga wel proberen stuff te verkopen. Ik zal aardig vroeg komen omdat mijn bus (182 want 183 rijdt niet maar 1x in het uur gaat) Ik zal om 8:00 approxi. weg van huis gaan (misschien zelfs nog vroeger~)

@RarityBelle

Ik reis nooit met de trein dus ik hoop peron 5A te vinden ik weet ook niet hoe ik moet inchecken en uitchecken bij de trein~

Ik zal een grote tas meenemen en aardig wat kleding en merch om te verkopen~

~Leonardo
 
[quote1412199854=PrincessLuna]
STATUS UPDATE: Ik ga zowieso via Leiden Centraal. Ik ga dus met jullie mee als alles goed gaat ik geef het op de woensdag door (3 dagen voor de meet of het definitief is.)


@RarityBelle

Ik reis nooit met de trein dus ik hoop peron 5A te vinden ik weet ook niet hoe ik moet inchecken en uitchecken bij de trein~

Ik zal een grote tas meenemen en aardig wat kleding en merch om te verkopen~

~Leonardo
[/quote1412199854]
Dan zet ik je nog steeds niet op de lijst totdat het zeker is dat je echt, echt, echt mee kunt gaan, dus die woensdag. Perron 5A is makkelijk te vinden, zeker als je even kijkt naar de borden en misschien al een groep mensen bij de trap ziet staan.
Handige tips zijn:
- Zorg dat her minimaal 20 euro op je OV staat, anders kan je de trein niet in (kan veranderd zijn, maar ga ik niet van uit)
- Activeer je OV zodat je kan reizen met de NS. (Dit kun je doen bij het ticketdispenser op ieder station, mocht je er niet uitkomen, ik zal er zelf rond een uur of 10 al rond huppelen)

[quote1412199860=AutumnFaeri]
Yolo ik kom.
[/quote1412199860]
Mooi, heel mooi. De vuurdoop gaat dus echt door. Nah, alle gekheid opzij geschoven, dit soort meets moet je gewoon naartoe gaan en het daar wel weer verder uitzoeken. Hartstikke leuk dat je komt!
 
[quote1412287438=hemellicht]
I'll be there if wallet allows it :D
[/quote1412287438]
Pray to the nine circles of Tartarus it does. I said to Tirek he would be getting enough souls...

(Voor nu zet ik je dan niet op de lijst, maar laat me het wel weten ergens in de laatste week of je wel of niet kan/gaat)
 
na nader onderzoek heb ik geconstateerd dat bronies uit zuid holland zich niet normaal kunnen gedragen in een trein dus ik zal met mijn enige goede vriend reizen.
 
[quote1412499097=hemellicht]
dude jij bent de enige die een trein heeft ondergekotst tot nu toe xD
[/quote1412499097]

in iedergeval loop ik niet keihard te krijsen in de trein terwijl ik mijn ingewanden aan het schoonmaken ben
 
[quote1412745582=Aragnoth]
[quote1412499097=hemellicht]
dude jij bent de enige die een trein heeft ondergekotst tot nu toe xD
[/quote1412499097]

in iedergeval loop ik niet keihard te krijsen in de trein terwijl ik mijn ingewanden aan het schoonmaken ben
[/quote1412745582]

Jongens genoeg!

Je gaat mee of niet mee, achtegrond info is van toepassing op een aangenamen manier ter zake wordt gesteld mits er andere eisen zijn voortgelegd en het wel mag.

Update#2: Ik ben er zaterdag bij bij Leiden Centraal (Ik heb die Ticket Dispensers gezien maar ik vraag wel aan de hele lieve aardige orga om te vragen hoe die dingen te werk gaan) muv als ik met Ebola Griep of andere ziektes wordt geconstanteerd dan ben ik er niet bij.

~Leonardo
 
[quote1412761301=PrincessLuna]
Update#2: Ik ben er zaterdag bij bij Leiden Centraal (Ik heb die Ticket Dispensers gezien maar ik vraag wel aan de hele lieve aardige orga om te vragen hoe die dingen te werk gaan) muv als ik met Ebola Griep of andere ziektes wordt geconstanteerd dan ben ik er niet bij.

~Leonardo
[/quote1412761301]
Leuk dat je er bij bent op zaterdag en nee, dat mag je niet vragen een uwe lieve, aardige kutorga. Vraag het zaterdag nog maar eens, dan zullen we wel verder zien. Laatste vraagje, hoe laat denk je ongeveer op Leiden te zijn? Zal er zelf namelijk rond een uurtje of tien al rondhuppelen.
 
[quote1412836383=RarityBelle]
[quote1412761301=PrincessLuna]
Update#2: Ik ben er zaterdag bij bij Leiden Centraal (Ik heb die Ticket Dispensers gezien maar ik vraag wel aan de hele lieve aardige orga om te vragen hoe die dingen te werk gaan) muv als ik met Ebola Griep of andere ziektes wordt geconstanteerd dan ben ik er niet bij.

~Leonardo
[/quote1412761301]
Leuk dat je er bij bent op zaterdag en nee, dat mag je niet vragen een uwe lieve, aardige kutorga. Vraag het zaterdag nog maar eens, dan zullen we wel verder zien. Laatste vraagje, hoe laat denk je ongeveer op Leiden te zijn? Zal er zelf namelijk rond een uurtje of tien al rondhuppelen.
[/quote1412836383]
D: Youtube for noobs raadplegen dan.
Ik zal in Leiden zijn tussen 8 en 9 uur. Omdat mijn bus (het is dan zaterdag) 1x in het uur rijdt.

Ik zal zorgen dat ik mijn spullen Vrijdag al in heb gepakt en Woensdag dingen voor de veiling bepaal of ik dingen daarvoor meeneem (als er daadwerkelijk een veiling is.)

~Leonardo

PS: u bent geen kutorga. U bent gewoon orga :3
 
[quote1412837188=PrincessLuna]
D: Youtube for noobs raadplegen dan.
Ik zal in Leiden zijn tussen 8 en 9 uur. Omdat mijn bus (het is dan zaterdag) 1x in het uur rijdt.

Ik zal zorgen dat ik mijn spullen Vrijdag al in heb gepakt en Woensdag dingen voor de veiling bepaal of ik dingen daarvoor meeneem (als er daadwerkelijk een veiling is.)

~Leonardo

PS: u bent geen kutorga. U bent gewoon orga :3
[/quote1412837188]
Ik zeg het, vraag mij het zaterdag nog maar eens, want zo te zien hebben we genoeg tijd om het uit te vogelen als jij er al om een uur 9 rond loopt.

Of er een veiling is, durf ik niet te zeggen want ik heb tot op heden daar nog niks over gehoord eigenlijk.
 
Back
Top