Events meet 12

[quote1389916956=Lite-Sparkle]
[quote1389916717=Aluriya]
Heb een Nin 64 met Smash bro's, maar weet niet of daar nou belang bij is, haha.
[/quote1389916717]

DOE DIT en zonodig kan ik anders nog wel een kontroller en wat games meebrengen :3
[/quote1389916956]


Smash bros. of ANY kind is ALTIJD belang bij. Enige waar ik nog op aas is een TV @ de meet dan neem ik mijn Wii met Brawl mee(ben de dagen er voor op vakantie en kom niet thuis dus heb geen zin om mijn eigen TV een week lang mee te sjouwen :p)
 
volgens mij kan je anders aan Quantum_Bit vragen of hij zijn projector kan fixen :3

edit: kunnen er Gamecube controllers in die WII? :3

en zoja, heb je er genoeg?

zonee, dan neem ik m'n eigen wel mee ;) (en kan ook eventueel Melee of Mario Kart Double Dash Meeslepen als daar animo voor is)
 
Stel dat we de nieuwe episode gaan kijken... dat gaat toch ook via een beamer?
Dan kan er via via daarop toch ook een wii/gamecube aangesloten er op worden? :D

Je kan wel gamecube controllers in een wii stoppen, maar om spellen te kunnen spelen met opslaan-mogelijkheid, heb je wel een memorycard nodig. ;)
 
dat kan alleen met een Gen 1 of 2 WII, de Gen 3 WII (die platte krengen die niet overeen kunnen staan vanwege een bepaalde stoornis) hebben de ingang voor Gamecube controllers en memory cards helaas niet.

De reden waarom er een aparte beamer/kamer wordt geopt, is omdat het erg irritant is als iedereen steeds voor het beamer scherm langs moet.

als je in een aparte kamer gaat zitten kan je lang door, en heb je ook minder last van alle rumoer uit de grote zaal, noem het Eiselgangen, maar je kan dan in iets meer rust je ding doen.
 
dat is idd het enige nadeel van de beamer en de wii-mini.
alleen de wii HUGE ( :p ) hebben idd de GC controller poorten en plek voor memory card.
er moet ook een aparte kamer zijn voor de gamers, zodat je achterin de speelzaal naar binnen komt i.p.v. zijkant of voorkant zodat er idd ook niet voor de beamer gelopen kan worden
 
WII mini bestaat dat ook al? nou dat is dus Gen 4 blijkbaar...
WII Gen 1/2

nintendo-wii-console.jpg



WII Gen 3

Nintendo_Wii_-_Nieuwe_Editie.jpg
(Zoals je ziet, zijn de knoppen ook zodanig gemaakt voor de lig modus, deze WII kan NIET staan, en heeft ook niet zo'n onderstuk erbij. misc info. bij deze is het WII logo ook zodanig neergezet zodat je weet hoe om hij moet staan)

Wii Mini (Gen 4)

1004004013576359_3.jpg

maar goed, eerst effe kijken hoe dat gaat zitten met alles, dus moeten we effe afwachten hoe het gaat lopen :)
 
en anders even bij elektro winkel een tv jatten, gebruiken voor die dag en dan terugbrengen met papiertje: sorry
:p
 
^dat gaat ook echt zo gemakkelijk xD ik denk dat je niet ver komt, want die TV is zwaar, en met al die omstanders op straat kom je denk ik niet erg ver xD

en toen zat je met de meet in de bajes #kutleef
 
[quote1390468254=Derpyeyes]
[quote1387907447=Henk]
[quote1387894763=AppleTeeny]
A.U.B niet de banaan. Er waren hier heel veel irritaties over, van verschillende kanten
[/quote1387894763]

So you're a... mmmbitch that doesn't like... mmmbananas? :p
[/quote1387907447]
wat is er eigenlijk zo erg aan die banaan? ._. ik heb er vrij weinig over gehoord qua klachten.
[/quote1390468254]
tumblr_lqf1bd9n301qmr00d.gif

Nou, ik zat aan de andere kant van de zaal, bij de meer rustige mensen, en wij irriteerden ons er erg aan.
 
Indien mogelijk de gaming ruimte al vroeg af opzetten (wees er quantum!) zodat mensen niet in tijdnood komen als ze willen karten/brawlen zoals de laatste keer. 2 uur is gewoon echt niet genoeg om wat dan ook te kunnen doen.
 
[quote1390485996=AppleTeeny]
[quote1390468254=Derpyeyes]
[quote1387907447=Henk]
[quote1387894763=AppleTeeny]
A.U.B niet de banaan. Er waren hier heel veel irritaties over, van verschillende kanten
[/quote1387894763]

So you're a... mmmbitch that doesn't like... mmmbananas? :p
[/quote1387907447]
wat is er eigenlijk zo erg aan die banaan? ._. ik heb er vrij weinig over gehoord qua klachten.
[/quote1390468254]
Nou, ik zat aan de andere kant van de zaal, bij de meer rustige mensen, en wij irriteerden ons er erg aan.
[/quote1390485996]
ja, really, ik hoorde er weinig tot geen klachten over. En persoonlijk vind ik dat als andere mensen ergens plezier mee kunnen hebben, dat ze er gewoon plezier mee mogen hebben en rekening kunnen houden met anderen. Ik ben koppig genoeg om die banaan weer mee te nemen, en als anderen je met die banaan in de weg zitten kan je het ook aan ze melden. ^^
 
[quote1390487704=Quantum_bit]
Ben nog niet geheel zeker of ik deze keer de wii weer mee wil nemen, omdat ik op meet 11 vooral daar mee bezig ben geweest en weinig tijd voor andere dingen gehad heb(wat ook deels kwam doordat ik pas rond 3 uur kwam aanlopen). Ik hou niemand anders overigens tegen zijn/haar eigen wii mee te nemen, voor een beamer kan ik zorgen(wanneer gewenst).
[/quote1390487704]


[quote1390487838=Marverinno]
[quote1389916956=Lite-Sparkle]
[quote1389916717=Aluriya]
Heb een Nin 64 met Smash bro's, maar weet niet of daar nou belang bij is, haha.
[/quote1389916717]

DOE DIT en zonodig kan ik anders nog wel een kontroller en wat games meebrengen :3
[/quote1389916956]


Smash bros. of ANY kind is ALTIJD belang bij. Enige waar ik nog op aas is een TV @ de meet dan neem ik mijn Wii met Brawl mee(ben de dagen er voor op vakantie en kom niet thuis dus heb geen zin om mijn eigen TV een week lang mee te sjouwen :p)
[/quote1390487838]

is deze kwestie al opgelost of niet, wil het graag even weten jongens :)
 
[quote1390555918=Lite-Sparkle]
is deze kwestie al opgelost of niet, wil het graag even weten jongens :)
[/quote1390555918]


Mijn Wii ligt uit elkaar en ik denk niet dat ik het stabiel kan fixen voor morgen. Also ik heb geen Cube controllers dus wat dat betreft moet het ook van een andere partij komen.
Dus bij deze valt mijn optie om de Wii mee te nemen af :C
 
[quote1390558455=Derpyeyes]
ja, really, ik hoorde er weinig tot geen klachten over. En persoonlijk vind ik dat als andere mensen ergens plezier mee kunnen hebben, dat ze er gewoon plezier mee mogen hebben en rekening kunnen houden met anderen. Ik ben koppig genoeg om die banaan weer mee te nemen, en als anderen je met die banaan in de weg zitten kan je het ook aan ze melden. ^^
[/quote1390558455]
Dit 'rekening houden met anderen' gedeelte heb ik de vorige meet niet erg gemerkt. Tuurlijk neem je die banaan mee, ik bedoelde niet dat je hem niet moet meenemen, maar dat jullie misschien iets rustiger kunnen doen zodat anderen er geen last van hebben.

Brony meets zijn toch lol voor iedereen? Dus als jij dan gaat zeggen 'ik doe dit, en jij kan me lekker niet tegenhouden' dan haal ik mijn schouders op en wens ik je veel plezier. Het enige wat ik vraag is dat jullie wat rustiger zijn zodat iedereen lol kan hebben.
 
[quote1390599565=Skullcoat]
By The way!
Tornado Twist, Ossie en Gerpie! Vergeten jullie niet je ringen om the doen!
67AHG4x.png
X0y9Gg7.png

[/quote1390599565]

Haha Ossie had m al mee genomen hoor. ^^ En ik neem ze ook mee. Plus Alicorn Rarity plush.
duck.png
 
Back
Top