Events meet 12

Zenchi

New Member
Hey everypony,

De grote meet komt er weer aan! (de datum volgt later)
Voor de meets zijn we op naar events en het leek ons leuk om meer door de community georganiseerde events op de meet te hebben.

Heb je een leuk idee en wil je iets organiseren? Laat het ons weten in dit thread, of via orga@bronies.nl!

Groet,
De Orga!
 
Ik wil wel weer samen met Ossie de ruiltafel doen. :) Hopelijk gaat t dit jaar wat beter. Weinig mensen wisten er volgensmij van. Zal wel handig zijn als dit ook wat beter wordt aangekondigd. Bij de speech op t begin werd er niks van vermeld.
 
Er komt deze keer voor de meet een thread met alle events/tijden. Hopelijk zullen mensen daardoor beter op de hoogte zijn van wat er allemaal te doen is.
 
als de datum een beetje ruim van te voren wordt aangekondigd dan wil ik eindelijk de customize wedstrijd organiseren.
 
[quote1386790451=OceanBolt]
Opblaasbanaan,
genoeg gezegd. .3.
[/quote1386790451]
De banaan zal weer komen ^^
 
Misschien een show-quiz? Met eventueel prijzen voor de winnaars?
Lijkt me vet om je kennis van de show te testen :)
 
Ben nog niet geheel zeker of ik deze keer de wii weer mee wil nemen, omdat ik op meet 11 vooral daar mee bezig ben geweest en weinig tijd voor andere dingen gehad heb(wat ook deels kwam doordat ik pas rond 3 uur kwam aanlopen). Ik hou niemand anders overigens tegen zijn/haar eigen wii mee te nemen, voor een beamer kan ik zorgen(wanneer gewenst).
 
[quote1386923835=Derpyeyes]
[quote1386790451=OceanBolt]
Opblaasbanaan,
genoeg gezegd. .3.
[/quote1386790451]
De banaan zal weer komen ^^
[/quote1386923835]
als princess?
 
Ik denk eraan om een artclass brushables customizen te organiseren. Ik weet alleen niet of er echt animo voor is, en sowieso moet het dan echt op basis van inschrijving met een bijdrage van 10 tot 15 euro, aangezien ik dat eerst klei moet aanschaffen, en eventueel de brushable zelf. Is er hier interesse voor?
 
Dingen op Meet 12

-Drawing contest
-Twister (omdat ik het niet speel maar ik het voor de andere leuk vindt)
-of course Super Smash Bros (Melee of Brawl) ik heb ze allebei
-Ruiltafel (omdat het voor de andere leuk is)
- Quiz (Met Team: Ik Own je Dik) of een soort van Ik Hou van Holland Brony editie :3
- Een soort van game hour (met laptops enzo zoals TF2 of andere games)
- De banaan of course
- Veiling (MET ECHT NEP GELD!!!)
-Of course free food and drinks
- Iets met video skills :3
-Karaoke (omdat de anderen dat leuk vinden)
- Een goede plaats ergens midden in Nederland wat bereikbaar is voor alle Bronies/Pegasisters

-PrincessLuna
 
Back
Top