Events 5e Meetup

[quote1329434142=Baree]
Guus gaat geen Pony D&D meer doen. Ik heb begrepen dat Comrade het overneemt. Als er genoeg mensen zijn die willen spelen om twee groepen te vullen wil ik ook wel een DM'en.

En we hebben veel tekenaars, maar... What about the writers?

Een korte schrijfwedstrijd zou wel leuk zijn. Krijg een prompt, schrijf binnen 5 - 10 minuten een klein verhaaltje en dan kijken welke het leukst is. Ik zou hier best zelf iets willen proberen te organiseren, maar ik zou ook zelf dan mee willen doen.
[/quote1329434142]

Had zelf idd ook al een idee om daar wat mee te doen alleen 2 problemen

1 ik lees geen fanfic (audio books ftw :3)
2 ik kan echt voor geen meter spellen

maar als je suggesties heb laat maar weten kunnen wast wel wat bedenken om er wat leuks van te maken :)
 
even een repost van wat ik postte op ponychan wat betreffende de tekenwedstrijd:

Misschien een splitsing tussen de speed-tekenwedstrijd en een anderssoortige tekenwedstrijd, als die splitsing al gemaakt moet worden.
Ik weet voor mezelf dat ik op zich met de twee minuten wedstrijd best mee wil doen, ook al ben ik een artistiek minkukel, maar een serieuzere tekenwedstrijd zou voor mij en ik denk redelijk wat andere bronies de lol eraf halen simpelweg omdat ze naast het feit dat ze toch al geen kans maken ook niet meer de uitdaging van de race tegen de klok in de wedstrijd hebben.
 
[quote1329516590=Lite-Sparkle]
Brony Rock/Metal Band.

al klinkt dit als een ingewikkelt plan, ik kan misschien een drumkit regelen, 't wordt alleen een lastige kwestie, maar moet te doen zijn Je Presumé.

Git(a)ar(en) wordt dan zelf meenemen denk ik.

bass git(a)ar(en) geldt zelfde voor als met de gitaren.

Keyboard(s)/piano('s) kan, maar hoeft niet. al houd ik zelf van wat Melodisch.

Vocals, ook deze hoeft niet per sé, maar kan wel leuk zijn.


still, het klinkt als een groot en ingewikkelt idee. maar suggesties waren welkom dus,...

Als je je wilt aanmelden, dan is dat mogelijk maar ik vrees gewoon dat het ergens wel gaat floppen ( :( )

*Aanmeld Lijst*

Dusk-Sparkle: Drum.


oh by celestia, ik vraag me af waar ik de moed vandaan heb gehaald om dit te typen en daarna te posten.....
[/quote1329516590]

Ik speel gitaar :)
 
[quote1329571410=Guus]Even een repost van wat ik postte op ponychan wat betreffende de tekenwedstrijd:

Misschien een splitsing tussen de speed-tekenwedstrijd en een anderssoortige tekenwedstrijd, als die splitsing al gemaakt moet worden.[/quote1329571410]

Dit. Een goed compromis is om meer diversiteit in de tekenwedstrijd te maken. De vorige tekenwedstrijd was letterlijk "wie het lolligst kan zijn binnen twee minuten". Dit is geen probleem per sé, maar als dit alles aan de tekenwedstrijd is, dan is dat erg zonde van het talent dat geen kans krijgt. Wat je dan overhoudt zijn niets anders dan half afgemaakte tekeningen.

Om de wedstrijd zowel lollig als uitdagend te houden is het opdelen in verschillende onderdelen een goed idee. Een soort triatlon, zoals DissOrder het in de podcast beschreef.
 
Misschien een pony contest.

Wie de mooiste pony-art kan maken?
En dan in verschillende catagorieën.
Ik dacht aan:

-Wallpapers
-Computer edited pony art (canon ponies).
-Computer edited pony art (OC ponies).
-Mooiste materiële art. (Denk aan knuffels, sculpts, figurines)

En misschien ook nog beste pony cosplay.

Misschien ook nog iets van leukste brony actie. (Denk dan een beetje aan wat physics brony heeft gedaan.)

Zelf heb ik een Engels mondeling gemaakt. "Why grown-ass men like My Little Pony: Friendship is Magic"

Ik ga vragen of ik die mag opnemen.

Mja zomaar even wat ideetjes.
 
[quote1329602184=Persistency]
Ik ga, als ik mag, sowieso mijn verhaal voorlezen, het moet tegen die tijd toch klaar zijn. :p That is, als het mag.
[/quote1329602184]
Dat lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Als ik niet zo slecht was in voordragen.
En als ik een verhaal geschreven had.

Zit vast rond de duizend woorden wegens tijdtekort.
 
[quote1329649848=skavje]
[quote1329516590=Lite-Sparkle]
Brony Rock/Metal Band.

al klinkt dit als een ingewikkelt plan, ik kan misschien een drumkit regelen, 't wordt alleen een lastige kwestie, maar moet te doen zijn Je Presumé.

Git(a)ar(en) wordt dan zelf meenemen denk ik.

bass git(a)ar(en) geldt zelfde voor als met de gitaren.

Keyboard(s)/piano('s) kan, maar hoeft niet. al houd ik zelf van wat Melodisch.

Vocals, ook deze hoeft niet per sé, maar kan wel leuk zijn.


still, het klinkt als een groot en ingewikkelt idee. maar suggesties waren welkom dus,...

Als je je wilt aanmelden, dan is dat mogelijk maar ik vrees gewoon dat het ergens wel gaat floppen ( :( )

*Aanmeld Lijst*

Dusk-Sparkle: Drum.


oh by celestia, ik vraag me af waar ik de moed vandaan heb gehaald om dit te typen en daarna te posten.....
[/quote1329516590]

Ik speel gitaar :)
[/quote1329649848]

Ik ook, dat maakt al een lead en rhytm gitarist.
Now we need bass & vocals. Enige andere instrumenten?
 
[quote1329744709=Marije]
Voetballen met G3 plushies!
[/quote1329744709]
faqcebook.PNG
 
okay really? voetballen met G3 plushies?

[Deel 1]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5578516

[Deel 2]
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5578514
 
een vriend van een vriend (beide geen bronies btw... en worden het waarschijnelijk ook niet) is een goochelaar en is te huur hij wil oefenen voor groter publiek en wat beter bekent worden/matriaal hebben om reclame mee te maken het kost 150 euro per uur (dus we huren 'm wel maar een uur in denk ik) hier de website met meer info ^^ zou het leuk vinden als we hem kunnen helpen ^^
http://mystic-entertainment.weebly.com/index.html

eeehm dus ja dat wou ik ff zeggen kijken of mensen het misschien leuk vinden... is dan wel niet echt pony related maar wie zegt dat alles op een brony meet pony related moet zijn :p
 
Ik denk niet dat dat een goed idee is Repstar, zeker aangezien de prijs nogal... hoog ligt voor iets wat totaal niks met ponies te maken heeft. Goochelen vind ik zelf erg leuk, maar dan kan ik ook mijn eigen jongleerballen en eenwieler meenemen ;-)
 
Om ff terug te komen over de goochelaar. Een vriend van me is zijn agent, dus is het zo geregeld. Die goochelaar is een ervaren hypnotiseur & mentalist. Ik heb gehoord dat ze nu opzoek zijn naar promotie ideëen, dus kwam ik met het idee om hem voor jullie te laten optreden. Bedenk je eens dat hij je hypnotiseerd en je naar canterlot gebracht wordt xD.

Anyhoof, ik hoorde dat er een fotograaf zou komen die foto's zou gaan schieten tijdens de show. (als iedereen dat goed vindt natuurlijk je hier moet wel ff over worden overlegt voor mensen die liever anoniem willen blijven) Persoonlijk denk ik dat het ook goed is voor toekomstige meets omdat het voor ons ook adverteert, maar dat kan ik dan met hem afspreken, ff onderhandelen ^^

Over de boeking. Ik weet dat €150,- best veel is voor een uur, maar als iedereen donaties uitbrengt van 1 of 2 euro, is het eigenlijk niet eens zo duur. Voor die 150 voor een uur beleven we natuurlijk wel iets spectaculairs en het promoot ook de meeting, dus het is een win-win situatie. Als iedereen iets bijdraagt hebben we iets unieks en kost het bijna niks.

((btw dit is een tekst die de agent (die vriend van mij) van de goochelaar gemaakt heeft en die ik ff moest ponyfien :/))
 
Probleem is dat er al genoeg andere dingen zijn waar we het geld weer aan kwijt zijn (zaal, beamer, etc) en we blij zijn als we kiet gaan spelen dus dat gaat em niet worden. ^^
Tis leuk dat je je vriend zo een kans wil geven, maar het is denk ik niet iets voor onze meets. ;)
 
I haz new activity, zeer interessant voor tekenaars en knutselaars onder ons, benodigdheden: Dun karton, elastiekjes, kleurpotloden/stiften/verf/penselen.
:D


EDIT: Ook iets om het uit te snijden/prikken, dus onderlegmatjes en een breekmes/prikker ook nodig. :)
 
Back
Top