Events 5e Meetup

@Repstar, blues kan ook wel, Bluesrock van maken zoals, bijvoorbeeld Gary Moore, Stevie Ray Vaughn, Led Zeppelin etc.

*maar eerst moet alles nog rondkomen..
 
De 3.5 is een goed idee, alhoewel de instap dan wat groter zal zijn voornieuwelingen. Mijn persoonlijke probleem was dat ik met onervaren rpers probeerde te spelen en dat werkt nu eenmaal niet goed. Zeker niet als ze om de haverklap van de tafel verdwijnen. Persoonlijk zie ik het niet meer zitten om pony master te zijn tijdens een meet, maar als jij het stokje over zou willen nemen zie ik dat graag Conrads, ik weet zeker dat je het kunt ;-)
 
TheArtix, ik zou je hele post quoten van THIS. SO MUCH THIS. Maar dat wordt een beetje vol. Ik dacht serieus dat het aan mij lag en m'n artistic skill wat lagen te roesten.
Dat idee van artist alley interesseert me heel erg, maar ik snap het geloof ik niet zo goed. Wat wordt er dan precies gedaan en wat is het doel ervan? Krijg een beetje het idee dat het een art display achtig iets is, but I could be wrong.
 
[quote1328892918=Guus]
De 3.5 is een goed idee, alhoewel de instap dan wat groter zal zijn voornieuwelingen. Mijn persoonlijke probleem was dat ik met onervaren rpers probeerde te spelen en dat werkt nu eenmaal niet goed. Zeker niet als ze om de haverklap van de tafel verdwijnen. Persoonlijk zie ik het niet meer zitten om pony master te zijn tijdens een meet, maar als jij het stokje over zou willen nemen zie ik dat graag Conrads, ik weet zeker dat je het kunt ;-)
[/quote1328892918]
Ik vind het prima om pony master te zijn als niemand anders het wil. En 3.5 is inderdaad lastiger dan 4.0, maar voor een skills only campaign maakt het niet heel veel uit, helemaal als je niet jouw eigen character hoeft te maken.
 
[quote1328894516=Comrade]

Ik vind het prima om pony master te zijn als niemand anders het wil. En 3.5 is inderdaad lastiger dan 4.0, maar voor een skills only campaign maakt het niet heel veel uit, helemaal als je niet jouw eigen character hoeft te maken.
[/quote1328894516]

Dan verklaar ik jou bij deze tot hoofdpony master ;-)
 
Mij leek het wel leuk om misschien korte fanfics voor te lezen aan bronies... En dan misschien zelf korte fanfics te schrijven daarvoor... Oh ja, dat lijkt me leuk! :D
*Begint te denken over korte fanfics om te schrijven* Iemand suggesties voor verhaaltjes?
 
Nou, instrumenten kan ik bij meedoen, ik heb een klassieke en elektrische gitaar, voor eventuele andere dingen weet ik nog wel iets in het kader van geluid en media.

Story time!
Zelf een fanfic geschreven, en duurt die langer dan 1 hoofdstukje? Kom 'm voorlezen of laat 'm voorlezen.
(Req's: donkere ruimte met 1 staande lamp, 1 stoel vooraan en veel stoelen ertegenover)

Everyponysings!
Yes we can! En anders, kunnen we muziek maken!
Iedereen, met of zonder muzikale voorscholing kan helpen!
(req's: tafels, een gitarist/pianist + zanger, muzikale kennis is een grote hulp hierbij! Muzikanten zelf partitutie of tablatuur meenemen!)

Roleplay
Kan zijn dat dit al is voorgesteld, maar we kunnen eerst voor materiaal zorgen voor eventueel costumes, en dan een toneeltje opvoeren op het eind van de dag. :)Niet iedereen moet meedoen, natuurlijk, er moet publiek zijn!


Ik voeg later nog wel een paar dingen toe, wat ik toevoeg heeft met muziek te maken. Ik kan wel voorstellen doen, maar ik kan helaas niet voor al dat materiaal zorgen, ik wil wel meehelpen met alles opbouwen op de dag zelf!
 
[quote1328963996=Wolfeh]Dat idee van artist alley interesseert me heel erg, maar ik snap het geloof ik niet zo goed. Wat wordt er dan precies gedaan en wat is het doel ervan? Krijg een beetje het idee dat het een art display achtig iets is, but I could be wrong.[/quote1328963996]

Het eerste dat bij me opkwam was het leveren van "insta-commissions" om zo de meet de bekostigen. Langs een vast percentage wordt de opbrengst opgedeeld tussen de artiesten en de organisatie. De vraag is hoeveel artiesten we hebben die hieraan mee willen doen. Dit geeft artiesten die al iets meer ervaring hebben een betere kans om hun werk te laten zien (in ruil voor de bovengenoemde geleverde dienst).

Ik ken iemand die bij broNYcon is geweest, zal hem eens vragen wat de artists' alley daar precies inhield. Zo ver ik weet was het iets van "de grote namen" in de fandom, onder andere John Joseco.
 
ik heb het even doorgelezen ik heb zelf ook nog wel iemand die ik wou vragen voor iets ;)

ik werk de post zondag of dinsdag bij aangezien ik mn PMV wil afhebben voor valentijnsdag ;)

Keep the idea's comming!
 
Hmm, Mij lijkt een cosplay competitie met als thema MLP.
iedereen die mee wilt doen die zet dat neer, ik maak bijvoorbeeld kaartjes waarmee het publiek kan stemmen, en de pony met de meeste stemmen die wint een nog-onbekende-prijs :)
 
guus... ik kan je wel helpen met het voorbereiden van een one shot 3.5 campaign met een MLP setting.

ikzelf ben vrij bedreven met de 3.5 versie.
 
[quote1329312792=Tommahs]
Hmm, Mij lijkt een cosplay competitie met als thema MLP.
iedereen die mee wilt doen die zet dat neer, ik maak bijvoorbeeld kaartjes waarmee het publiek kan stemmen, en de pony met de meeste stemmen die wint een nog-onbekende-prijs :)
[/quote1329312792]

Coplay competitie kan leuk zijn, maar dan drijft bij mij gelijk de vraag omhoog: waar wordt op beoordeeld?

Ten eerste zou zo'n cosplay competitie een hoog creativiteits niveau hebben omdat we nou eenmaal geen ponies zijn. Je moet zelf een manier verzinnen om dit te doen. Er komen eigenlijk al gelijk 3 varianten bij me op, en iedereen heeft waarschijnlijk zijn eigen favoriet.
1. Full fledged fursuits
2. Neko stijl achtig, met staart en oortjes en hoorn/vleugels
3. Compleet humanized, interpretatie van hoe de pony als mens zou zijn.
Dr zijn redelijk wat tussenvarianten maar zo zie ik het momenteel.

Daarnaast, omdat dit toch een pony-kent-pony community is, is er toch een risico dat het een wie-is-de-lekkerste/leukste-brony competitie wordt. Dat bijvoorbeeld iemand met een zeer kort broekje en alleen een speldje en een lekker figuur het toch wint van iemand die een compleet kostuum heeft gemaakt maar toch wat pondjes meer weegt.
Behalve dat dat belachelijk is, is het ook heel demotiverend om echt een goed kostuum te maken. En een goed kostuum maken zou voor mij persoonlijk de motivatie zijn om mee te doen aan zo'n competitie. (Verder ga ik niet in op het populariteits ding, ik denk dat jullie dat allemaal wel snappen.)

Anyways, ik heb nog veel meer gedachtes hier over, maar ik ben eerst benieuwd hoe de rest hier over doen. Ik was namelijk zowieso van plan 1 van de meets te cosplayen dus dit is redelijk relevant to my interests =P
 
Het beoordelen moet je dan gewoon laten doen door een jurie die idd wat objectiever is dan "lekker ding". Genoeg mensen in de community die daar wel geschikt voor zouden zijn imo. ;)

Maar ben het wel met je eens dat het heel moeilijk wordt om een echte pony cosplay (voor zover mogelijk) met een humanized cosplay te vergelijken en er toch een aparte indeling gemaakt worden.

Maar dat is dus ALS we al aan zoiets doen, vorige keer hadden we voor het eerst echt een groepje cosplayers, niet genoeg voor een hele wedstrijd iig. :p
 
Ik wil wel jury zijn voor de cosplay ;-)

Lijkt me echter zeer lastig om iets dergelijks op te zetten. Of ik eventueel geschikt zou zijn voor jury is aan jullie om te beslissen :p
 
Als ik voor dit jaar voor karnaval iets kan regelen kan ik ook voor de volgende meet voor zoals je noemt 'neko-stijl-achtig' cosplay doen. XD
 
Guus gaat geen Pony D&D meer doen. Ik heb begrepen dat Comrade het overneemt. Als er genoeg mensen zijn die willen spelen om twee groepen te vullen wil ik ook wel een DM'en.

En we hebben veel tekenaars, maar... What about the writers?

Een korte schrijfwedstrijd zou wel leuk zijn. Krijg een prompt, schrijf binnen 5 - 10 minuten een klein verhaaltje en dan kijken welke het leukst is. Ik zou hier best zelf iets willen proberen te organiseren, maar ik zou ook zelf dan mee willen doen.
 
vorige keer hadden we voor het eerst echt een groepje cosplayers, niet genoeg voor een hele wedstrijd iig. :p
[/quote1329405238]
muhaha! wij hebben de stoet aangedreven! :p
 
Back
Top