Events 5e Meetup

[quote1336331175=Sc1zo]
Ik ben het eens met op voorhand bellen, maar een 10 minuten is te weinig :D
100 burgers heeft tijd nodig :D
Bij de Quick waar ik werk kunnen er (reglementair) 6 burgers per plaat komen. Dit durft op te lopen naar 9 grote burgers of 12 kleine burgers. Maar alleszins nog wel ongeveer 10 platen nodig... De maaktijd zal iets rond een anderhalve minuut per plaat liggen.
Dan nog eens een kleine 'what the buck is dat hier' tijd inlassen voor de manager en werknemers...
Ik gok dat je beter een half uur op voorhand belt/mailt wat je wil en dan zegt: Ik kom om *tijdstip* die ophalen.
Alleszins eigen ervaring, weet neit of het telt... En dit is gerekend dat echt 10 man McDo gaat eten :D
[/quote1336331175]

Ik weet heel zeker dat 10 minuten meer dan genoeg is. Burgers van de grillplaat mogen ook alleen maar 10 minuten bewaard worden. Om maar niet te spreken over Franse Friet, die maar 5 minuten bewaard mogen worden. Daarnaast worden alle burgers figuurlijk gesproken op een lopende band gemaakt. Van de grill-platen al alleen duurt het niet meer dan 3 minuten om een burger gemaakt te hebben en van elk burger kunnen zij sowieso 4 of meer per keer maken. Ten slotte wordt de snelheid in zo'n grote groep dan meestal beperkt door de manschappen aan de kassa. Afhankelijk van hoeveel er zijn, kan je vanuit gaan dat de burgers wel sowieso snel aankomen.

Maar dit is een voorbeeld van: wat ALS er 100 mensen bij de McDonald's komen in 1 keer. Ik weet zeker dat op 12 mei er geen 100 man naar de McDonald's gaan. Ik kies zelf iets wat ik normaal dan niet zou eten, bijv. steenoven pizza of iets dergelijks :p
 
Ok zover ik lees is er niet echt veel belangstelling voor de Oude Muntkelder? 2 mensen (Nano en ik) is toch wel iets te weinig om dan naar te gaan. xD Als er nog mensen willen, meld het dan even in dit topic. Dan weet ik of ik kan reserveren.

Overigens honderd man mac donalds is ook niet te doen. Ze kunnen het misschien aan, maar dan is de vraag wat dan? Er is geen mac in Utrecht die 100 man of meer aankan en om met zoveel door Utrecht te lopen is ook onbegonnen werk. En ik denk dat dit probleem al opduikt vanaf 60 man. Utrecht centrum rond etenstijd is gewoon druk.
Splitsing van de groep is onvermijdelijk. Bij andere eetgelegenheden zul je toch al wel vanaf 15 man vooraf moeten reserveren, dus ik raad aan als mensen dat willen doen, daar actie in te ondernemen. :p
 
Ik heb gehoord van OP dat er een nieuwe thread komt met de samenvatting van alle events. Is die er al?
 
wacht, als we daar ook met z'n alle eten tijdens de meet, tot hoe laat duurt die dan ongeveer?

niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik moet ook nog de terugreis bepalen.

maar, als we met z'n honderden bij de BigMac(intosh) zitten, kunnen we wellicht nog groepskortig krijgen :)
 
[quote1336491737=stjonal]
wacht, als we daar ook met z'n alle eten tijdens de meet, tot hoe laat duurt die dan ongeveer?

niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik moet ook nog de terugreis bepalen.

maar, als we met z'n honderden bij de BigMac(intosh) zitten, kunnen we wellicht nog groepskortig krijgen :)
[/quote1336491737]

Volgens mij hebben we de zaal tot 20:00, maar er zijn altijd mensen die wat vroeger of later naar huis vertrekken. Het is niet zo dat iedereen op een specifiek tijdstip naar huis moet gaan.
 
Nemen een paar mensen trouwens weer hun yu-gi-oh mee? (vooral gericht op Shadowdash, Hyfnae en Dragonater xD) Ik neem sowieso weer m'n ponydeck mee + 1 extra voor volgens mij Hyfnae. Mits ik die op tijd af kan hebben.
 
[quote1336507422=Filly]
[quote1336491737=stjonal]
wacht, als we daar ook met z'n alle eten tijdens de meet, tot hoe laat duurt die dan ongeveer?

niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik moet ook nog de terugreis bepalen.

maar, als we met z'n honderden bij de BigMac(intosh) zitten, kunnen we wellicht nog groepskortig krijgen :)
[/quote1336491737]

Volgens mij hebben we de zaal tot 20:00, maar er zijn altijd mensen die wat vroeger of later naar huis vertrekken. Het is niet zo dat iedereen op een specifiek tijdstip naar huis moet gaan.
[/quote1336507422]

Wie het laatst bij de mac is krijgt geen burger! Just kidding :p er zijn vast nog redelijk wat snackbars in centrum utrecht.
 
Back
Top