Dutch Brony Meet #8 Nabespreking

Holy snizz.... Deze meet was REALLY epic.... heel erg naar mn zin gedan en eigenlijk niets gehad van 'dit kan beter'. De eerste keer dat ik met de bronies gezamelijk een nieuwe ep gezien heb en moet zeggen dat dat een ZEER plesante ervaring.

De heenreis was opeens super awesome met 20-25 bronies in de trein, en toen vanaf spaarnwoude lopen naar het gebouw met de hal... HYDRA EN PALM LOPEN TE HARD :C

De zaal was NICE. heel anders dan in hal16 maar lekker groot en beter overzichtelijk.... Marco Polo roepen was makkelijker...

De meet verloop smoothly en er was genoeg te doen, tijd vloog jammergenoeg voorbij... De veiling was ook leuk om bij te zitten, en moontune te irriteren ^^

toen maar terug naar huis, en op de terugweg nog door verschillende mensen aangesproken omdat ik een 30cm grote pinkie in mn tas had zitten, twas kapot leuk ^^

Ik hoop echt dat de volgende meet ook zo epic gaat worden en zie er nu al naar uit ^^
 
De dag begon al goed dat ik te laat uit bed was en dus niet met mensen mee kon reizen.... Dacht ik, totdat ik Kitten/Valancia in de trein tegen kwam en nog een brony waarvan ik de naam alweer vergeet (ben zo slecht in namen onthouden) bij het station. Dus toch met iemand mee kunnen lopen en ook met de terugreis met BillClinton in de trein kunnen zitten dus dat was ook nog eens gezellig.

Geweldig succesvolle meet. Lekker Cards Against Humaity gespeeld, maar daarna vooral rond gehangen en met mensen gekletst. Ik hoop dat de groepsfoto goed is gelukt, vraag me af hoeveel mensen er waren.
\
Het was weer geweldig om iedereen te zien en te spreken, nog geweldige om zo veel nieuwe bronies te ontmoeten.

Ik had helaas geen geld bij me om te doneren en was voor 6 uur weg, zou ik nog 25 euro aan orga kunnen overmaken of zo?

PS: Volgens mij is er dit keer niks gebeurd waar de orga over is gaan stressen. Dat is ook positief. Toch?
 
Ik vond het ook supergaaf! Al mijn WLF-spul opgehaald, toffe gesprekken met toffe mensen gehad. Heb genoten!
 
hartstikke leuke meet gehad ^^ alleen jammer dat ik zo vroeg weg moest vanwege scumbag stage >< ben nu net thuis uitgebreid verslag volgt nog
 
Ffff- net te laat erachter gekomen dat deze meet er was x3 maar ik wil wel heel graag naar de volgende komen C:
 
Het was heel gezellig, de eerste paar meetings kende ik nog niet veel mensen maar nu voel ik me heel wat meer op me gemak en herken ik een hoop gezichten.

uit het niets kwamen er wat meer mensen langs om te praten, vragen te stellen, een bedankt te geven, dat had ik niet verwacht (ik ben nou niet bepaald een amazing artist vergeleken met de rest die er zit), mensen met zo veel mooie creaties.

9LMup.gif
 
Het was inderdaad echt geweldig, ik hoop dat ik de volgende meet ook kan komen en meer mensen ontmoet.
Echt eerste paar minuten was van: Eerste keer? Ja..
FREE HUGGS EVERYWHERE!!!
Damn, mn rug kon er niet meer aan XD
 
Al heb ik de hele tijd op de gang gezeten ivm oorsuizen en mezelf niet mogen blootstellen aan harde geluiden heb ik het geweldig gehad, en heel erg bedankt voor de mensen die bij me kwamen zitten en de dude die Magic met me ging spelen c:
 
Zoals je misschien al gelezen had, de meet was epic! :D
Zelf heb ik er volop van genoten, het enige nadeel van zo'n dag is inderdaad dat ie te snel voorbij vliegt.
Dankzij de aantal zalen die we tot beschikking hadden leek het wel op een soort conventie. Ik geloof dat we daar ook aardig bij in de buurt komen met zoveel man.
Het gebouw was echt perfect (hetzelfde als de 4e meet, maar dan met meer ruimte) maar de locatie helaas iets minder omdat het ver is voor zuiderlingen, en omdat scumbag NS! :p
Ik heb ook super veel nieuwe gezichten gezien en ontmoet, maar lang niet genoeg om iedereen bij te houden xD

Bedankt aan iedereen voor de merch dat het me heeft opgeleverd,
Wolfeh, voor het maken van een prachtige Pinkie plush!
Hllaan, voor het bestellen van twee nieuwe shirts en nog een pony tas.
Sickpony, voor het bestellen van al de brushable en blind bag sets.
Sweetasyou, voor de nieuwe blind bag.
En nogmaals bedankt voor het voorschieten Nanonium, tof van je :)
Iedereen die van mij nog iets tegoed heeft, stuur me alsjeblieft even een pm op de irc of het forum met je gegevens, dan zal ik dat op salarisdag (de 23e) even overmaken.

PS: kan de orga nog even zorgen voor een album?
 
Was een leuke meet, Leuke zaal ook, ligging stuk minder.

Moest veel te vroeg door dus heb veiling lekker gemist maar ja wat wil je met 6 uur reistijd.

Zou volgende keer nog eens willen maar dan moet ik echt eens regelen om ergens te crashen.

En zoals gewoonlijk een stuk gezelliger dan de Belgische meets ookal hebben die een totaal andere charme
 
Was ook mijn eerste meet, eerste reactie: OMG waar ben ik nu weer beland XD haha. Maar uiteindelijk erg leuke dag gehad en leuk om eens wat mensen in het echt te ontmoeten, voor mijn gevoel nog met te weinig mensen kennis kunnen maken :p Maargoed, je moet wat overhouden voor volgende meets heh :D haha
Vond het overigens super gaaf om alle art en custom pony's te zien! (wie had die super gave CMC set met show accurate manen gemaakt?! OMG I loved those!!) Wil dit soort dingen ook zeker zelf gaan leren!
En erg blij met mijn Bad-ass AJ spray-paint van de veiling :D
 
Back
Top