Dutch Brony Meet #8 Nabespreking

Was awesome? Nee echt niet, veel meer dan dat. Dit was het lauwste wat ik in tijden heb meegemaakt. Thank you very much you guys.
 
Het was echt epic voor mijn eerste meet, volgende keer ga ik weer.
RandomnWolf, echt zware lulz gehad met jou bij dat bord.
Ik was die kale gozer :D
1j2suf.jpg
 
ik heb me prima vermakkt op mijn eerste meet. hopenlijk is mijn partycannon klaar bij de volgende.

thax for a great exp. i know now i'm not alone
 
Was ook mijn eerste meet, en vond het ook echt geweldig! Lof voor de orga en iedereen die er was!
 
Wij hebben nog steeds nalol hier bij Artrix thuis.

Meet was supertof. Leukste voor mij tot nu toe in ieder geval.

Tekenevent (was geen wedstrijd geworden) was trouwens ook echt geweldig. Ik heb echt in een deuk gelegen om de resultaten.

Ik zal er nog een post van maken als ik morgen weer thuis ben. :)
 
Zeer leuke dag gehad, veel complimenten gehad op mijn stuff. Thanks guys! Yolonisten was awesome xD.
Ik vond de veiling helaas alleen wel wat tegenvallen. Niet echt epische hoge bedragen bereikt. (en ik moest zelf de hand op de knip houden)
 
ik vond het ook helemaal geweldig
alleen jammer dat er iemand zo nodig voor de trein moest springen en ik anderhalf uur later aan kwam
 
het was ******* awesome!
wel een beetje druk/ongeorganiseert (zeker voor een eerste keer), maar daar wende je wel snel aan.
thx all voor een geweldige dag1 :)
 
Na al een tig aantal meets hebben meegemaakt, vroeg ik mij af of het nog steeds het waard is om heen te gaan. Vandaag was het voor mij een erg gezellige en plezante dag en de twijvelgevoelens zijn dikwijls verdwenen.
 
Mijn eerste dutch brony meet en ik kan echt zeggen dat dit The Best Day Ever was. Tot zover. Kostelijk vermaakt en eindelijk een hoop bronies persoonlijk leren kennen.

Not to mention me failing at stepmania was pretty fun too. xD
 
ik kon niet stepmania! ik kon geen brushable verkopen! ik had geen kleingeld!

loljoke het was weer een geslaagde meet! :D
rond kunne ouwehoeren met wizard hats kunstsneeuw en andere shizzle. nog effe een twilight luchtballon set met spike als sniper op dat ding. (ik zweer het die scope is een sniper! :p ) en nog effe leuk episode gekeken en sh*t :p.

moet wel zeggen dat baree best baddass is om gewoon nog 2 uurtjes komt om gewoon toch nog de meet mee te leven ;) daarvoor een dikke +1
 
ik vond het ook leuk. Al mijn WLF spul afgeleverd, lekker spelletjes gespeeld en ook mijn viool mogen bespelen :)
 
Het was ok. Mijn mening telt even niet omdat ik even kamp met problemen in privé en omgeving. Dus was enorm depri/sad at the meet. Did hugs too. Hope you enjoyed my hugs for who got them anyway. Also NS IS FUCKING BAD! Zelfs België is beter :p
 
Back
Top