Vrijwilligers gezocht (Meet 16)

Discordian-D

Well-Known Member
Beste bronies,

De organisatie is voor Meet 16 opnieuw op zoek naar nieuwe vrijwilligers die zich samen met ons en de huidige vrijwilligers vóór, tijdens en na de nationale meets zouden willen inzetten voor de community om de meets nog leuker en beter geregeld te maken. Join daarom nu de Nationale Vrijwilligersbrigade, een elite eenheid met de volgende taken:

– Klaarmaken van de locatie
– Helpen bij het opzetten van apparatuur
– Assisteren bij de silent auction (en andere events)
– Eventueel helpen bij verkoop van loten en consumpties
– EHBO/BHV/Beveiliging (aantoonbare kwalificatie)
– Opruimen en inladen na afloop

Als je je opgeeft dan wordt je in een van de teams verdeeld, waarmee we dan minimaal een week voor de meet via Skype de taken gaan bespreken zodat iedereen op de dag zelf weet wat hij/zij moet doen. Dit alles zal gaan onder toezicht van Discordian-D (for now). Hij zal dienen als captain en waar nodig andere team captains aanwijzen voor een betere organisatiestructuur.

Verder kunnen vrijwilligers zich opgeven voor een maillijst, waarmee de organisatie heel makkelijk de gehele brigade tegelijk kan bereiken als ze hulp nodig hebben. Bijvoorbeeld met het zoeken naar een locatie of bepaalde apparatuur voor tijdens de meets.

Voordelen van het volunteer zijn: je mag al eerder naar binnen, een gratis hot dog of drankje voor de moeite en na afloop van de meet samen met de orga koude pilsjes consumeren en nimmer meer arbeiden.

Dus, als je enthousiast bent, graag wilt meehelpen met de meets en goed in een team kunt samenwerken, geef je dan nu op voor de Nationele Vrijwilligersbrigade database! Opgeven kan via een mail aan de orga (orga@bronies.nl) onder vermelding van “Volunteers”. Heb je iets waar je goed in bent of heb je een voorkeur voor een bepaalde klus, dan kun je dit altijd aangeven. Heb je geen voorkeuren? Geen probleem, er is altijd genoeg te doen. Graag willen we in je mail de volgende gegevens zien:

– Forumnaam
– Naam
– Skype ID
– Email adres (wat je wilt gebruiken voor in de database)
– Eventuele voorkeuren en/of kwalificaties

We hopen jullie mails tegemoet te zien!

~ De organisatie
 
Pfff, alsof we jouw hulp nog willen. Je laat ons vast weer in de steek om te gaan "studeren" en "iets maken van je leven".
 
[quote1428758653=Zenchi]
Pfff, alsof we jouw hulp nog willen. Je laat ons vast weer in de steek om te gaan "studeren" en "iets maken van je leven".
[/quote1428758653]
Echte pure naastenliefde Zenchi ;)

Ik zal even erover nadenken of ik kan volunteren. Ik heb nog geen datum gezien dus ik moet eerst kijken of ik daadwerkelijk op die dag kan.

~Leonardo
 
[quote1428784251=PrincessLuna]

Ik zal even erover nadenken of ik kan volunteren. Ik heb nog geen datum gezien dus ik moet eerst kijken of ik daadwerkelijk op die dag kan.

~Leonardo
[/quote1428784251]

Je kan je altijd sowieso opgeven, ook voor toekomstige meets.
 
[quote1428914871=Zenchi]
Pfff, alsof we jouw hulp nog willen. Je laat ons vast weer in de steek om te gaan "studeren" en "iets maken van je leven".
[/quote1428914871]
Love you, Zenchi. Jammer dat je zo over mij denkt. Ik dacht meer aan taken zoals broniesNL's bierproever of matrassentester, daar wil ik graag mee helpen.

Intussen heb ik nog niet veel van mn leven gemaakt hoor :p ik ben nog steeds de arme student. Maar tijdens de meets kan ik best de arme student zijn die helpt met waar hulp nodig is.

Typt, met groet en dito knipoog naar Zenchi,
Stjonal
:twicane:
 
Zo ik heb me hierbij een hele lijst met specificaties en dingetjes opgestuurd zodat je weet waar je me in iedere geval niet bij hoeft te zetten.

Nog een extra dingetje: Ik ben aardig goed met ICT en rekenvaardigheid.

Leonardo van de Weteringh
 
We hebben al 3 nieuwe vrijwilligers erbij gekregen. Tof dat de mensen die zich opgegeven hebben willen meehelpen :)
 
Ik stuur zo ook wel een mailtje. Dat ik help met opruimen na een meet is zo onderhand ook wel standaard, dat het net zo goed officieel kan.

Maar kan ik hier trouwens uit opmaken dat er geen entree wordt geheven bij de volgende meet (voor wanneer hebben jullie die trouwens gepland? September 2017 met jullie tempo?).
 
[quote1429643790=skizo]
zoeken jullie ook beveiligers?

anders meld ik me voor de bar dienst
[/quote1429643790]

Mochten we beveiligers nodig hebben, dan weten we waar we moeten zijn. Je kan je natuurlijk alvast opgeven, liefst wel met bewijs van kwalificatie (ivm the law enzo). Voor achter de bar houden we vooralsnog alleen maar orgaleden, aangezien er met geld gewerkt wordt wat feitelijk al van de locatie is.
 
Baree, het heet "het legertje van Baree's 2.0".
Volgends mij sta je er wel in :p

Typt, met helpende groet,
Stjonal
:twicane:

Ps, hebben we weer van die bandjes?
 
[quote1445382301=Stjonal]
Baree, het heet "het legertje van Baree's 2.0".
Volgends mij sta je er wel in :p

Typt, met helpende groet,
Stjonal
:twicane:

Ps, hebben we weer van die bandjes?
[/quote1445382301]

Zou je denken, maar met deze orga weet je het nooit :p
 
umm, aangezien ik da hele ccg spul organizeer, hoor ik dan niet ook een beetje bij de vrijwilligers? ik kan helaas niet helpen op/afbouwen door mijn reistijden en openbaarvervoer, waardoor ik daarmee heel onbetrouwbaar ben, maar ik wil tijdens de meet best wel mijn handen uitsteken... ik weet echter niet of dat genoeg is om me aan te melden als vrijwilliger...
 
[quote1445419705=Baree]
[quote1445382301=Stjonal]
Baree, het heet "het legertje van Baree's 2.0".
Volgends mij sta je er wel in :p

Typt, met helpende groet,
Stjonal
:twicane:

Ps, hebben we weer van die bandjes?
[/quote1445382301]

Zou je denken, maar met deze orga weet je het nooit :p
[/quote1445419705]

Je staat erop hoor ;)

Sjon die bandjes gaan we weer regelen hoor
 
Back
Top