vraagje over grote meets

[quote1358942090=Aragnoth]
ja ik denk ook dat ik naar de volgende meet met een goede vriend van mij ga, he's no brony though :'(
[/quote1358942090]

waarschijnlijk gaan ik en me zusje ook naar de volgende grote meet dus als je met de trein gaat kunnen we samen reizen. Ik ben dan niet de meest spraakzame persoon met nieuwe mensen, maar komt wel goed.

Daarnaast doen we waarschijnlijk nog wel een kleine meet in alphen, maar ik moet daarvoor eerst nog even door me tentamens en deadlines heen.
 
[quote1358952525=rraoul]
[quote1358942090=Aragnoth]
ja ik denk ook dat ik naar de volgende meet met een goede vriend van mij ga, he's no brony though :'(
[/quote1358942090]

waarschijnlijk gaan ik en me zusje ook naar de volgende grote meet dus als je met de trein gaat kunnen we samen reizen. Ik ben dan niet de meest spraakzame persoon met nieuwe mensen, maar komt wel goed.

Daarnaast doen we waarschijnlijk nog wel een kleine meet in alphen, maar ik moet daarvoor eerst nog even door me tentamens en deadlines heen.
[/quote1358952525]


lijkt me leuk ^^. ja dan kunnen we elkaar wel ontmoeten op station alphen want mijn vriend moet ik nog ophalen uit leiden
 
[quote1359365419=boem777]
ook zou het leuk kunne zijn om richting de meet met mensen mee te reizen die ook dezelfde route op moeten.
[/quote1359365419]
Jaaaa zou ik moeten doen, ff wat Brabantse bronies opsnorren dan maar ;)
 
Ik ben alleen naar de laatste meet gegaan. Helaas toen ik op het station aankwam was ik de weg kwijt en wist ik niet hoe ik verder moest.

Gelukkig kwam er een kwartier ofzo later een trein vol bronies. Die hebben me letterlijk met open armen verwelkomt.

Guynio had blijkbaar ondertussen een weddenschap gedaan over of ik een brony was XD
 
Back
Top