Verzamelpunt meet 8 Leiden?

Gerpie

Well-Known Member
Aangezien leiden een redelijk groot station is en ik daar zelf ook langs kom dacht ik; waarom daar geen ontmoetingsplaats maken? Ik weet van tenminste twee anderen dat zij ook langs leiden komen. Zelf kom ik niet echt vaak in Leiden dus ken ik het daar ook niet zo goed. Als je langs leiden komt met de trein en je wil met andere broines in de trein naar Haarlem post dan hier! Ik zal het lijstje bijhouden.

Vetrektijd vanaf Leiden: 11:27
Ontmoetingsplaats: Free recond shop beneden.

Lijstje:
-Gerpie
-Nanonium
-Oceanbolt
-Niaeruzu
-Mrmass
-Ishbanan
-Pony_
-Rraoul(hyfwaarschijnlijk)
-Teapotfairy
- Viking

Voordat we vertrekken zal er als het goed is nog een goepje bronies vanaf rotterdam komen en dan zullen we met nog meer bronies zijn! Dit gaat awesome worden!

Als er problemen zijn of je kunt het niet vinden bel mij dan op: 06-42033699

Inb4 onprofessionele post .
 
Hey, daar kom ik zelf ook langs, wat toevallig. Komt vast niet doordat de treinstations waarvandaan wij vertrekken zo dicht bij elkaar liggen.

Anyway, ik zal daar ook zijn.
 
[quote1353928012=Niaeruzu]
Hey, daar kom ik zelf ook langs, wat toevallig. Komt vast niet doordat de treinstations waarvandaan wij vertrekken zo dicht bij elkaar liggen.

Anyway, ik zal daar ook zijn.
[/quote1353928012]

Te toevallig XD Maaryush ik zet je op de lijst ^^
 
Ik ga samen met een maat van me via Leiden, en misschien komt Pony ook met ons mee :>. Je mag mij en Luuk alvast op de lijst zetten.
 
[quote1353951680=MrMass]
Ik ga samen met een maat van me via Leiden, en misschien komt Pony ook met ons mee :>. Je mag mij en Luuk alvast op de lijst zetten.
[/quote1353951680]

Yush! Pony gaat met de bus though ^^; Word gezellig ;D
 
[quote1354557021=Gerpie]
[quote1353951680=MrMass]
Ik ga samen met een maat van me via Leiden, en misschien komt Pony ook met ons mee :>. Je mag mij en Luuk alvast op de lijst zetten.
[/quote1353951680]

Yush! Pony gaat met de bus though ^^; Word gezellig ;D
[/quote1354557021]
Pony's aanwezigheid is confirmed, dus je kan hem er ook bij zetten als je wilt :>
 
k mensen zou het mogelijk zijn om rond 11:20 op Leiden te kunnen staan? dan kunnen we gezamelijk met de bronies die vanaf RDM komen de trein pakken, aka dan zitten we aan de 14-20 bronies in de trein~
 
Door zeer recente gebeurtenissen ben ik tot een algemeen besluit gekomen, welke ook impact heeft op de a.s meeting.
Er is bij deze kans dat ik niet meer kom.
Gaarne mij nog even op "pending" / "misschien" zetten. Dank. :)
 
Ik weet nog niet of ik ga(waarschijnlijk wel) maar als ik ga kom ik ook langs Leiden. Dus zal ik wel meereizen. Ook je moet waarschijnlijk in alphen overstappen als je zegt hoe laat je die overstap pakt kan ik van alphen al meereizen.
 
[quote1355534890=Pony]
Zet Viking er ook maar bij! :p
[/quote1355534890]
10 uur voor de meet, post dit, silly Pony
 
Back
Top