Verzamelpunt Leiden/Amsterdam Meet 15

RarityBelle

Well-Known Member
Staff member
Orga
Admin
Het was wikken en wegen, afvragen en afwachten, maar nu is eindelijk het moment daar aangebroken. De grote Meet der Nederlandse Bronies nummertje 15 is dan daadwerkelijk aangekondigd en een feit. Omdat Leiden op de gemakkelijkere weg richting Amsterdam zit, organiseer ik ook voor deze meet het verzamelpunt.

Dus mijn vraag is dan nu, wie verzamelt zich nog meer op Leiden Centraal en A'dam centraal op de 23ste van mei?

Alle informatie op een leuk rijtje
De verzamelplaats bevind zich (met zoals met meet 14) voor of bij de trap die zal leiden naar perron 5A. Vanaf daar pakken wij de trein richting Amsterdam Centraal. De verzameltijd is van 10:00 tot 10:35. Om 10:42 vertrekt de trein richting Amsterdam.

Eenmaal op Amsterdam aangekomen (met of zonder bijvoeging van de groep uit Rotterdam) zullen we eerst ons gaan samenvoegen met de groep van Merte, Delta en iedereen die op A'dam Centraal wilt verzamelen. We verzamelen ons bij de Burger King (because obvious reasons). Deze bevind zich bij spoor 1 en 2. Zo rond half 12 zullen we gaan lopen naar de nieuwe locatie van de meet die op nog geen kwartier afstand ligt.

Ikzelf zal net even over tienen op Leiden aanwezig zijn, hoogstwaarschijnlijk in mijn cosplay. Dus zoek naar iemand in een wit pak. Anders, een blauwe tas en (Nightmare) Rarity shirt is ook echt te missen op Leiden.

Lijst van zij die komen gaan vanaf Leiden:
- RarityBelle (uwe kutorga/reisleider)
-
-
-
-
-

Lijst van lui aanwezig op A'dam Centraal
- Merte (+groep)
- Deltacrysis )+groep)
- Ponyfan 24 + Electroblitz
- Lightning90
- Moontune
- Insum
- PhoenixWing
- Shora-chan
-

Net zoals voorgaande keer, mocht het nodig zijn, stuur een PM als je mijn telefoonnummer nodig hebt. Dit in verband met mogelijke overstappen en/of onverwachte vertragingen.
 
[quote1429685762=frankkienl]
De groep uit Rotterdam? Mis ik iets?
[/quote1429685762]
Meestal komen de groepen uit Rotterdam en Leiden in dezelfde trein terecht als er een meet in Amsterdam word gehouden. Weet niet of jij plannen hebt om daar een verzamelpunt te maken, maar officieel is er nog niks aangekondigd in Rotjeknor. Dus nee, je mist eigenlijk nog niks.
 
Bump. bump, bumperdiebump, zijn er mensjes die zich nog willen aanmelden om te verzamelen op Leiden?
 
[quote1431025335=RarityBelle]
Bump. bump, bumperdiebump, zijn er mensjes die zich nog willen aanmelden om te verzamelen op Leiden?
[/quote1431025335]
Ik wou wel, maar ik ben vrijwilliger. /.)^3^(.\
(WOU IS EEN WOUBRUGS woord)
 
[quote1431027494=lightning90]
sorry ik ga rechtstreeks naar amsterdam centraal
[/quote1431027494]
Vanuit Limburg is het voor jouw beter om richting Utrecht te gaan en dan inderdaad rechtstreeks naar A'dam. Leiden zou dan een onnodige tussenstop voor je worden.

[quote1431027569=PrincessLuna]
Ik wou wel, maar ik ben vrijwilliger. /.)^3^(.\
[/quote1431027569]
Fair enough, fair enough indeed.
 
ey raritybelle, ik heb ook een draadje opgericht vanuit het oosten, mischien een idee op om centraal de 2 bij elkaar te voegen? mag jij vanaf dan de leiding hebben (ik heb niet veel organisatorisch tallent :p )
 
[quote1431079224=merte]
ey raritybelle, ik heb ook een draadje opgericht vanuit het oosten, mischien een idee op om centraal de 2 bij elkaar te voegen? mag jij vanaf dan de leiding hebben (ik heb niet veel organisatorisch tallent :p )
[/quote1431079224]
Zou inderdaad wel leuk zijn als we dan als grote groep richting de meet gaan ja. Heb ook even op je draadje gekeken en zag dat jullie (als alles goed gaat, aankomen rond de klok van elf. De trein vanuit Leiden zal rond 11:25 op A'dam aankomen.

Nu lijkt het mij het verstandigt om dan te verzamelen bij de Burger King (because, general meeting point of bronies) en van daaruit met z'n alle richting de meet te lopen. Maak je maar geen zorgen over de leiding, ik zal alles tot in de puntjes uitwerken wat dat betreft.
 
[quote1431355866=merte]
Okies. Is mooi . Zal strax me draadje ff updaten
[/quote1431355866]
Mooi, gaat ik deze vanavond nog effe in de update gooien.
 
Tram 16 kan, 1,2,5,17,19 stoppen dichter bij de Dam(aan de andere kant van de Dam)
Aan de kant van de 16 komen ook 4, 14, 24 (25 gaat de ander kant op)
 
[quote1431377073=PhoenixWing]
Tram 16 kan, 1,2,5,17,19 stoppen dichter bij de Dam(aan de andere kant van de Dam)
Aan de kant van de 16 komen ook 4, 14, 24 (25 gaat de ander kant op)
[/quote1431377073]
Kan allemaal, maar ben op Konings Dag naar de locatie geweest met Nico, en het is echt op nog geen kwartier van Centraal af lopen.

ALSO: updated original post met belangrijkere informatie
 
[quote1431726478=lightning90]
ik probeer om rond 11 uur op Adam centraal te zijn
[/quote1431726478]
Staat genoteerd.
 
[quote1431772082=Insum]
Ik ben op Amsterdam aanwezig!
[/quote1431772082]
Zie je daar!
 
umm, ik denk dat ik als eerste ben, om 11 uur, bij de burger king, en dat dan tot 11.30 iedereen daar gaat verzamelen
 
Back
Top